24. 11. 2016

Say No To Stress!

Každý zvládá stres jinak. Někdo si kouše nehty nebo se přejídá. U mě se stres projevuje už týden trvajícím tikem v levém oku a nic nestíháním. Na ten tik už jsem si zvykla, ale to nestíhání mi dělá docela problém. Jelikož nic nestíhám ani když nemám stres, je to teď docela katastrofa. Za poslední týden jsem do školy přišla pozdě už 4krát, Na tréninky chodím pozdě, úkoly odevzdávám tři dny po termínu a podobně. Takže asi dokážete uhodnout, jak moc se těším na víkend. Budu se sice učit, mám brigádu a tréninky, ale budu i odpočívat a dělat věci, které mi pomáhají se od stresu uvolnit. A právě ty vám v tomhle článku ukážu.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more
Jednoznačným pomocníkem při stresu je pro mě vánoční nálada. Ani nedokážu popsat, jak moc se na Vánoce těším. Už jsem si nakoupila spoustu vánočních dekorací a naplánovala plán pečení vánočního cukroví!



Kreativita je na odbourání nervozity a špatné nálady snad nejlepší. V tomto případě jsem kreativní pomocí vaření (a následně i jezení) jídla. Na podzim a v zimě miluju péct. Zkouším různé koláče bábovky, sušenky... a hlavně z jablek nebo dýní.



Když už je řeč o dýních, ty mi taky rozhodně dokáží zlepšit náladu. Komu taky ne, že. 



V nedávném článku jsem vám ukazovaly naše nové klučičí mikiny. A já jsem si tu svou hrozně oblíbila. Když si ji obleču mám hned lepší a vánočnější náladu (to bude tím, že je červená).



Nevím, co bych dělala bez podpory kamarádů a rodiny. Ti mi stres pomáhají překonat snad nejvíc. Zrovna nedávno jsme měly s K. a T. přespávačku. Natáčely jsme videa, koukali na vánoční filmy a jedli. Třeba tuhle skvělou snídani. Jídlo a kamarádky, co víc si přát.



Jak už asi víte, miluju knížky. Mohla bych zkrátka číst od rána do večera. Skvěle si při tom odpočinu a hodím starosti za hlavu. 

Doufám, že se vám dnešní článek líbil. Jednou za čas je potřeba prostě vypnout, neřešit školu a podobné věci a prostě si udělat den pro sebe, odpočinout si. Jak zvládáte stres vy? Co děláte, aby jste si odpočinuli a uvolnili se? A ještě mám pro vás jedu skvělou zprávu. Nově nás můžete najít i na instagramu. Budeme tam přidávat fotky z našich výletů, přespávaček, ale i ze zákulisí focení outfitů a točení videi. Takže nás můžete začít hned sledovat! Najdete nás pod jménem @head_up_baby .


B.

7 komentářů:

  1. Tohle je moc milý článek :) S pečením se rozhodně shodneme, konečně jsem se dostala do stadia, kdy u něho fakt vypnu a řeším jen a jen recept a následně i na to, jak dobrou to budeme mít chuť. A s tím se pojí i snídaně, který si fakt vychutnávám. Kreativita se mi momentálně prolíná s Vánocemi, protože jsem vymyslela pár vlastnoručně vyrobených dárků a i když u nich asi budu mít nerva, abych to nezkazila a tak, tak se ale věnuju něčemu, co mě baví :D Ale souhlasím i s ostatními body, které jsi vypsala :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek, já pro uklidnění miluji víno, ticho a knihu...a pak taky nohy v teple :).
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je zase tak krásný a uklidňující článek! :) Stres se bohužel nevyhýbá ani mě, ale zatím s ním bojuju jakž takž úspěšně :) Kord to těšení se na Vánoce mi pomáhá nejvíc :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný článek! ta bábovka vypadá skvěle a Vánoční atmosféra je na uklidnění super. Jinak se mi moc líbí ta mikča! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelý článok! Stres neobíde ani mňa, no v poslednej dobe ma akosi obchádza, za čo som naozaj rada! :)
    CAROLINE

    OdpovědětVymazat
  6. Love the pics! I couldn't understand too much but I liked anyway the post!
    XO,

    My sweet paradise blog || FACEBOOK

    OdpovědětVymazat
  7. Rodina a přátelé vždy zvednou náladu :) U knížek se také často odreagovávám. Na Vánoce se také těším a další várku cukroví budu péct příští týden ,-)
    Meet My Lovely World
    Pozvání na předvánoční Giveaway

    OdpovědětVymazat