18. 1. 2017

My Favourites of Social Sites

Miluju psaní našeho blogu. Stejně jako čtení vašich komentářů, stříhání videí, přidávání fotek na Instagram... Ale kromě toho, že si užívám své blogerské já, baví mě i pozorovat, co se děje kolem mě. Není den, kdy bych se nepodívala na nějaké video, nemrkla na svůj oblíbený blog nebo nezašla na tumblr. A jak to tak se mnou bývá, časem jsem si našla stránky, které mi přirostly k srdci. A o ty se s vámi dnes podělím. Je snad něco lepšího, než šířit trochu lásky?

http://head-up-baby.blogspot.cz/2016/12/me-at-age-18.html#more
Začneme YouTube. Nejde o zase tak neznámé youtubery, ale přece jen jsou to lidi, kteří nemají miliony a miliony diváků. První je Chriselle Lim, která točí videa hlavně o módě. Má skvělý osobní styl, dobré rady a nechybí ji originalita. Nejlepší fashion youtuberka, co znám. Will Darbyshire je typický angličan, se svým přízvukem a trošku temnou atmosférou videí je přesně to, co potřebuju k dennímu hrnku kávy. Nedávno mu vyšla i knížka. A do třetice bych vám chtěla představit kanál New Age Creators, na kterém se podílí hned několik autorů s neskutečným talentem, nekončící inspirací a skvělými postřehy. Koukněte se sami.


Na řadu přichází samozřejmě blogy. Opět začnu módou, ale tentokrát nepůjde o blogerku. Stránka Le 21ème je hlavně pro ty z vás, které baví koukat na fotky z přehlídek a street style. Nechte se inspirovat, mají skvělé fotky. Pokud jste milovníci vaření, určitě si oblíbíte blog Donala Skehana, za kterého se můžu zaručit - vcelku jednoduše podané a hlavně výborné recepty. A pokud rádi čtete trochu víc deníčkové blogy, určitě mrkněte na feellikeunicorn. Autorka má osobitý a trefný styl psaní, který jsem si okamžitě zamilovala.


A ještě k tomu přidám menší mišmaš. Stránku todoist.com používám denně. Pro ty z vás, kteří bez svých seznamů nedají ani ránu prostě ideální. Nedávno jsem taky narazila na stránku Coursera, která je poměrně známá, ale i tak mi to nedalo. Najdete tam skoro jakýkoli kurz, na jaký si vzpomenete. Vše je v angličtině a placené, ale za vzdělání mi to nepřipadá nijak přehnané. Navíc tam najdete věci, které u nás třeba ani nikdo neučí. Já se chystám na kurz o módním průmyslu. Uzavřela bych to svým seznamem oblíbených videí, který už střádám delší dobu a zoufale se o něj chci podělit. Třeba si tam něco najdete i pro sebe.

Doufám, že článek není moc nacpaný, ale plánovala jsem ho už dlouho. Je mi totiž vždycky dost smutno, když narazím na opravdu dobrý obsah, který ale není dostatečně oceněný. A když mám aspoň tu malou moc v podobě tohohle blogu, tak proč toho nevyužít. Napište, co vy na to! :) Mám psát podobné články pravidelně?
K.

7 komentářů:

  1. Podle mě je to skvělý nápad, určitě napiš další! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě ano, je spousta blogů, lidí,co točí na youtube a jsou skvělí, ale já je neznám. Přijde mi super se takhle podělit o ty své, o to taky v blogování jde :) New Age Creators jsem vůbec neznala a už se koukám na první video, který se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý nápad a opravdu jsem téměř nikoho neznala, takže děkuji za inspiraci. Mohla bys z toho udělat takový pravidelný "měsíčník" třeba :D Jednou za měsíc napsat článek, který by se zaobíral na české blogy, pak zas české, jindy zase na zahraniční blogy a tak. Nebo třeba i instgramy, které ráda sleduješ. :)
    Inspirace není nikdy dost, hezky jsem si početla.
    Andrea Mokrejšová

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek!!! ten ,,to do" list jsem si hned zaregistrovala a je super! na youtuberky a blogerky se juknu! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný článek, ostatně, jako vždy. Máte úžasný vkus a tohle se mi fakt líbí. Bylo by fajn, kdyby byly i další "díly". Jinak to do list mám už nějakou dobu stažený v telefonu a dost ho používám a je to fakt super. Těším se na další článek, Maja.

    OdpovědětVymazat
  6. Dianka z feellikeunicorn je boží, Le 21ème je taky velkou inspirací na vytváření nových kombinací a ten web s kurzy plánuji vyzkoušet už neskutečně dlouho, ale jsem pořád bez peněz. :DD

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek, určitě napiš další :)

    OdpovědětVymazat