21. 1. 2017

My Home, Brno.

Když se řekne Brno, představím si domov. Město, ve kterém jsem vyrůstala a které ovlivnilo to, jaká jsem. Myslím si, že místo ve kterém žijete, vás ovlivňuje stejně jako lidé, které ve svém životě máte. A já jsem neskutečně ráda, že jsem mohla vyrůst a žit právě v Brně. I když jednou třeba budu bydlet v jiném městě nebo dokonce v jiné zemi, Brno pro mě navždy zůstane domovem. Místem, kde jsem poznala svoje kamarády, prolezla každou kavárnu a zažila spoustu nezapomenutelných zážitků.
Hrozně ráda se po Brně procházím. A teď v zimě obzvlášť. Na tyto procházky si často beru i svůj foťák, abych mohla všechny krásy Brna zachytit. A dnes vám ukážu několik z mých nejoblíbenějších brněnských míst.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2016/12/me-at-age-18.html#more

Lidé často  říkají, že v Brně není nic k vidění. S tím ale rozhodně nemůžu souhlasit. Stačí se jen pořádně dívat a občas třeba zvednout hlavu. Brno má neskutečně krásné domy, hlavně v centu města. Mým nejoblíbenějším brněnským náměstím je Konečného náměstí. Architektura domů na tomhle náměstí vás naprosto uchvátí. 


Brno je kavárenské město. Kavárnu totiž najdete na každém rohu. A navíc jsou skvělé a neskutečně originální. Jenže v tom je možná ten problém. Občas si připadám, že nejsem dost odlišná a módní, abych do těchto kaváren vůbec mohla jít. Ale na druhou stranu se mi nechce chodit do předraženého Starbucks, kde mi káva stejně moc nechutná. A tak jsem skákala radostí, když u nás otevřeli Costu. Je to tam hrozně příjemné a rozhodně levnější a lepší než Starbucks, takže tam vysedávám minimálně dvakrát týdně. 


Na Brně miluju to, jak je tu zkombinovaná stará architektura s moderní. Jednou z nejhezčích moderních staveb v Brně je podle mě Sono centrum, koncertní hala na ulici Veveří.



Ráda chodím do přírody a té je v okolí Brna spousta. Nejradši chodím na Medlánecký kopec. Jsou tam krásné výhledy a nejhezčí západy slunce.


Pokud si chcete dát nejlepší cupcake nebo někomu udělat radost třeba k svátku, určitě zajděte do téhle Cupcakárny v pasáži na Náměstí Svobody. Malinkaté dortíky mají výborné a dají vám je do krásné krabičky.



I když jsou v Brně části, do kterých je lepší nechodit, tohle město zkrátka miluju a dokážu si představit, že tady strávím zbytek života. Brno má úžasnou atmosféru, takovou jako žádné jiné město nemá. 

Doufám, že se vám dnešní článek líbil a že moje oblíbená místa třeba navštívíte. V Brně je ještě spousta zákoutí, která mám ráda, takže pokud budete chtít, můžu nějaký takový článek znovu napsat. 
Máte rádi Brno? Jaká jsou vaše oblíbená místa? 
B.

8 komentářů:

  1. Nádherné fotky. Jů, takový článek by se mi líbil. Nějaké ti tipy a tak.:) Třeba bych objevila zase něco nového a necítila se jak blbec, když se mě někdo zeptá, kam jít v Brně.:D
    Mně osobně se tedy Brno moc nelíbí. Ano, má svou určitou krásu, ale já nevím, zatím mě nijak nenadchlo.
    V Costě měli/mají skvělou ostružinovou čokoládu. Mňam. Hned bych si ji dala. Do Cupkakekárny jsem vždy chtěla, ale nejsem velká fanynka krémů, tak nevím, jestli by mi to chutnalo.:D
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat
  2. Ten článok je krásny super, v brne som ešte nebola ale určite by som sa tam rada pozrela :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky a ohlédnutí, já jsem byla v Brně jen jednou a hrozně na chvilku, tak snad příště se tam vypravím na trochu delší podívanou :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  4. Pokud mi můj plán vyjde (a já si strašně přeju, aby vyšel :D), chtěla bych studovat v Brně, vlastně se tam rovnou nastěhovat. Takže se mi článek moc líbil a vůbec by mi nevadilo, kdyby podobné dál přibývaly :)
    MY COZY CORNER

    OdpovědětVymazat
  5. V Brne som ešte nebola, ale mesto má svoje čaro. :)

    @www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Pokud se dostanu na vysokou, mělo by se stát Brno mou druhou domovinou a tak ti děkuju za tipy :).

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se Brno líbí a to jsem pražák... i když, nesmím vylézt na Kravín, odkud je opravdu příšerný panelákový výhled :( www.jojovictus.blogspot.com

    OdpovědětVymazat