15. 2. 2017

Spring is coming

Jestli existuje nějaké období v roce, které opravdu nemusím, tak je to právě únor. Všechno se děje jen napůl, není už ani zima ani jaro... Ale nebojte se, tohle není článek typu 10 důvodů proč nenávidím únor. Prostě udělám to, co vždy, sepíšu seznam. (Kdo by to na tomto blogu čekal?) Už jen plánovat věci, o kterých vím, že mi udělají radost, mi totiž dokáže zvednout náladu, a navíc se letos na jaro opravdu těším.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more
Nový rok = nový začátek? Ne pro mě. Já mám tento pocit během jara. Dokonce bych řekla, že se mi líp učí, což by se mi teď opravdu hodilo, protože moje nechuť ke škole narůstá s každým dnem víc a víc.
Navíc mám pocit, že jsem zatím měla jen spoustu řečí o tom, jak začnu dělat, co mě baví, budu jíst zdravěji, víc si uspořádám život. A skutek utek. Takže 1. potřebuju tu záhadnou jarní motivaci a 2. příště až se něco takového stane, tak mi prosím někdo dejte facku, nebo mi spíš zakažte kafe, to pomůže víc.


Jedné z věcí, které jsem se chtěla víc věnovat, mě ale nemine. Příští týden mi totiž znovu začínají lekce programování Javy. Tento kurz pořádá organizace Czechitas, která se snaží dokázat, že IT není jenom pro kluky a že programovat může úplně každý. Žen je v IT oboru totiž poměrně málo, což je obrovská škoda, vzhledem k tomu, že mají rozhodně co nabídnout. Na podporu této myšlenky pořádají Czechitas nejrůznější kurzy a workshopy (od programování až po grafiku), a dokonce i letní školu, které jsem se zúčastnila, a musím říct, že to byl nejlepší týden prázdnin.
Všichni v Czechitas jsou navíc neuvěřitelně milí a přátelští. Takže pokud vás programování baví nebo jste někdy přemýšlely o možnosti jít studovat informatiku nebo zatím ani nevíte, co chcete dělat, tak se rozhodně koukněte na jejich stránky.


A od března mi začne japonština. Aneb další věc, kterou jsem úspěšně zanedbávala. Každopádně se už neuvěřitelně těším. A navíc psát jeden znak 50x dokola je překvapivě uklidňující. Rozhodně si ale musím něco zopakovat, protože si nepamatuju skoro nic.

 
Na mě nejspíš nejvíc překvapující věc. Chci trávit víc času venku (pro někoho normální věc, lidi, co mě znají, se teď ovšem nejspíš kácí smíchy). Ale procházky po lese jsem si slibovala už na podzim a zatím jsem tam nebyla ani jednou. Navíc jsem poslední dobou zanedbávala kavárny, kino, výstavy. A jak to vidím, tak si budu muset začít šetřit, protože jinak budu mít sice spoustu kafe, ale peníze žádný.

Co plánujete do budoucna vy? Jak snadno dokážete plnit cíle, které jste si sami zadali? Zajímá vás IT, nebo jste nad tímto tématem vůbec nepřemýšleli?
V jedné věci byl ale zatím únor super: Janet Sonrisa s námi udělala na svém blogu malý rozhovor, který si můžete přečíst tady. Janet má navíc úžasný blog a za spolupráci jí moc děkujeme. :)
T.

5 komentářů:

  1. japončina je super, držím palce! :)

    Sabi z blogu Beautiful savage - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Také únor moc nemusím, je většinou takový nijaký - ani zima, ani jaro.. S tou Japonštinou držím palce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Téééda! :o Tak to velký obdiv, že se učíš japonsky! Já bych se chtěla naučit hodně jazyků, ale momentálně na to není moc času :( Ale po maturitě s tím určitě něco začnu dělat! :)
    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  4. No, docela se mi i daří naplánované cíle, letos jsem si je stanovila dobře :) S tou japonštinou držím palce, kamarádka studuje japanistiku a fakt klobouk dolů :) IT jde úúplně mimo mě, ale obdivuji každýho, kdo se v tom orientuje :) Rozhovor jsem četla, jste super.

    OdpovědětVymazat
  5. únor tak moc nemusím, už aby bylo jaro!

    OdpovědětVymazat