9. 4. 2017

Make your own sunshine

Znáte takové ty momenty, dny, týdny, kdy víte, že byste měli být šťastní a veselí, ale z nějakého důvodu nejste a spíš máte pocit, že se nic nedaří? Já si totiž právě takový týden prožila. Říkala jsem si: už je jaro, venku je celkem fajn, do školy toho moc není, za chvilku je tu volno... Pak se ale nahrnulo pár neočekávaných testů, úkolů, pár dnů jsem nemohla pořádně spát, a najednou jakoby se moje dobrá nálada někam vytratila i spolu s veškerým nadšením a motivací. A tak jsem se chytila posledních kousků odhodlání a držela jsem se zuby nehty. Pokaždé, když mě napadlo něco negativního, nahradila jsem to něčím veselejším nebo jsem si zakázla na to myslet. Takže tu teď sedím na konci týdne s dobrou náladou a seznamem věcí, které během podobných období pomůžou (nebo alespoň mně pomohly a ano, kafe je samozřejmě č.1, to ani není nutno komentovat).

 http://head-up-baby.blogspot.cz/2016/12/me-at-age-18.html#more
Vidět krásu v maličkostech. A je úplně jedno, co to je: dobrá snídaně, pěkný outift nebo detaily jako vůně kávy na ulici, způsob jakým vám světlo dopadá do pokoje, či dokonalý citát, na který jste narazili na Pinterestu.


Hudba nikdy nezklame. Já měla to štěstí, že nedávno vyšly hned dvě písničky od Oh Wonder, které naprosto zbožňuji. Když to ještě smíchám s Edem Sheeranem a novou písničkou od Halsey, tak jsem najednou o 100% veselejší.


Společnost jiných lidí občas také není na škodu. Ať už si spolu stěžujete na školu, probíráte plány do budoucna nebo se s mámou kouknete na dva horory hned po sobě a doufáte, že nebudete mít noční můry ještě rok. V mém případě to hlavně znamenalo chodit otravovat ségru, a vyhýbat se tak povinnostem.


Dělejte něco kreativního, vůbec nezáleží na tom co. Foťte, kreslete, pište, tancujte, něco vyrobte... Na tyto věci si musím umět najít čas i jindy než o víkendu, protože mi vždycky hned zvednou náladu.


Naplánujte si něco, na co se můžete těšit. V mém případě šlo o to, že jsme se s kamarádkou domluvily a šly jsme v pátek na Festival sladkostí, pak jsme se přesunuly na trh s jídlem a designem, pořádaný jako součást festivalu Bonjour Brno a celý den jsme zakončily ohňostrojem u brněnské hvězdárny. Prostě kásný konec týdne.

 Míváte občas taky takovéto týdny? Jak se se špatnou náladou vypořádáváte Vy? Byli jste v poslední době na nějaké zajímavé akci?
T.

11 komentářů:

  1. Krásný článek :)

    -A- from thatismylifeandblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak přesně takovýhle špatný týden jsem měla teď a připadám si po něm naprosto rozcupovaně, ale i takovýhle týdny jsou třeba, abychom si zas něco víc uvědomili a nakonec se posunuli zas o něco dál :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se někdy stává, že mám z ničeho nic úplně divnou náladu nebo jsem smutná a nevím z čeho. Pak to vždycky svedu na PMS! :D

    OdpovědětVymazat
  4. ta společnost jiných lidí je naprosto skvělá na rozptýlení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zlá nálada neprinesie nič dobré len zlý pocit zo seba. Treba to striasť a ísť si aj tak za svojim!:) ďakujem za motiváciu♥

    ORLLING

    OdpovědětVymazat
  6. Jááj keď vidím tú fotku tabletu, z ktorého kuká nejaké dobre čítaníčko, tak ma prepadla nostalgia! :) Ja som si takto čítavala z tabletu veľmi často. :) Hah aj počas školy...na hodinách...:) Teraz už na tej výške mi to nejako nevychádza..:) Pekný článok ! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Pekné :) Ja sa vždy snažím zahnať negatívne myšlienky. Nechcem, aby ma úplne pohltili a skazili mi tak celý deň. Robí mi radosť veľa vecí a vždy sa na ne snažím sústrediť, keď sa necítim najlepšie.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný článek :) a nový album Eda Sheerana je naprosto super, málokdy se mi stane, že by se mi líbilo z jednoho alba třeba víc než 5 písniček a ta fakt snad všechny :)
    www.linheart.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Takové nálady mívám často. Většinou mě ta nálada sama přejde, ale nejčastěji, když mám špatnou náladu, tak píšu blog a nebo čtu blogy mých oblíbených blogerek! <3
    Super článek! <3 :)
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat