16. 4. 2017

Travel diary: France

Pokud sledujete náš Instagram (což byste určitě měli) víte, že jsem nedávno zase někam vyrazila. Tentokrát do Francie, Švýcarska a Monaka. Víte, jak cestování miluji, takže jsem se na tuhle cestu hrozně těšila. Navštívili jsme spoustu nových a nezapomenutelných míst. A jako vždy jsem s sebou měla foťák a všechna tato krásná místa na něj pro vás zachytila. 

http://head-up-baby.blogspot.cz/2016/12/me-at-age-18.html#more

Jako první jsme navštívili městečko Chamonix a z něj jsme lanovkou vyjeli na Aiguille du Midi, odkud byl krásný výhled na okolní hory a taky na Mont Blanc. 


Tenhle výhled stál i za tu docela nebezpečnou cestu lanovkou nahoru (párkrát jsem si myslela, že se celá zřítí)!


V Saint Tropez jsme navštívili slavnou četnickou stanici. Když jsem tu byla před pěti lety, moc mě nezaujala, protože byla poničená a neupravená. Ale letos ji nově celou zrekonstruovali a hned vypadala lépe. Saint Tropez je celkově hrozně hezké městečko. Je tam krásné nábřeží se spoustou kaváren a typické roztomilé uličky.



Zmrzlina samozřejmě nemohla chybět. Tuhle jsme si dali v Saint Tropez.


 V Monaku jsme kromě jiného navštívili i Oceánografické muzeum, které je naprosto skvělé. Ve spodních patrech najdete akvária a třeba tyto úžasné malé klauny očkaté. V horních patrech je potom klasické muzeum a v posledním patře je nádherná terasa s krásnou kavárnou a bezkonkurenčním výhledem na celé město. 




Další město, které jsme navštívili, byl Štrasburk. Tohle město mě hrozně překvapilo. Je tam spousta krásných uliček, náměstí, parků a taky úžasná gotická katedrála. 



Tyhle krásné uličky jsme viděli ve vinařské vesničce Riquewihr. Bylo to jedno z nejhezčích míst, které jsem kdy viděla. Nádherné ulice, krásná velikonoční výzdoba a hlavně skvělá zmrzlina!



Na chvíli jsme si zastavili i v Ženevě. Viděli jsme sídlo OSN a Ženevské jezero se slavným vodotryskem.


Kdo si ve Francii nedal bagetu, jako by tam nebyl. Já jsem jich za těch pár dní snědla opravdu hodně. Třeba tuhle jsem si koupila v městečku Colmar, kde byly krásné velikonoční trhy. 

Doufám, že se vám dnešní článek líbil. Já jsem si tento výlet neskutečně užila. Poznala jsem spoustu nových míst, na které se chci určitě ještě někdy vrátit. Třeba do Štrasburku nebo do Ženevy. Možná si mi to splní už tyto prázdniny, protože to plánuju cestovat opravdu hodně!
Už máte plány na prázdniny? Kam se chytáte vyrazit?
B.

13 komentářů:

  1. Och, úžasné fotky. Tiež cestovanie milujem, a Francúzsko je na mojom zozname najbližšia krajina, ktorú chcem navštíviť :)

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  2. Wau, tak ty máš úžasné cestovateľské destinácie! A príde mi super, že ste mali spojenie aj hôr aj mora, zimy a tepla, 2 v 1.:D Monako by som aj ja veľmi rada videla, ale zasa hory nie sú mojou šálkou kávy, i keď sú prekrásne, avšak nelyžujem, takže si ich neviem tak užiť ako tí, čo sa po nich spúšťajú a pozerajú sa na ne zhora.:)

    LILY OF THE VALLEY

    OdpovědětVymazat
  3. Milujem vaše fotky!! Ja zatiaľ na prázdniny veľké plány nemám. Určite by som chcela stihnúť nejaký ten festival a možno Anglicko. To sa uvidí ešte

    MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky :) Francúzsko je krásne, takéto malebné mestečká sú najkrajšie

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné fotky! ♥ Zvlášť ta druhá, z té mě až zamrazilo a už jen od pohledu bych strachem nepokračovala dál! :D :D
    Na prázdniny zatím nic naplánovaného nemám, ale v září se kouknu do Řecka ♥ :)
    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne fotky, hlavne tie dve prvá s tým úžasným výhľadom na zasnežené hory :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem teďka celý duben procestovala, bohužel ne v zahraničí, ale u nás v česku. Jak koukám na ten tvůj článek ´plně mám teďka chuŤ někam jet :D Nádherné fotky :) A zmrzka klasikaa :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je krása <3 Miluju Azurové pobřeží :)

    OdpovědětVymazat
  9. takéto výlety milujem :) vo Švajčiarsku ani Monaku som nebola, ale veľmi rada by som sa šla niekedy pozrieť :) na leto ešte plány nemám, no budúci týždeň sa chystám do Anglicka a ešte v septembri možno do Barcelony :)

    OdpovědětVymazat
  10. tak ty hory mě naprosto uchvátili! ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Paráda, krásné fotky a tolik zážitků a krásných míst :)

    OdpovědětVymazat
  12. jee talk tie Fotky sa ti naozaj podarili! to musel byt krasny vylet, ja osobne Francuzsko zboznujem od severu na juh!


    www.petitejardin.sk

    OdpovědětVymazat