24. 5. 2017

I won't even sleep because of this...

Cestou domů volám v autobuse kamarádce, abych náhodou neusnula. Za okamžik si uvědomuji svůj omyl, protože absolutně nechytám slova, která mi mobilem křičí do ucha. Snažím se tedy trochu zkoncentrovat, abych nevypadala jako ta nejhorší osoba na světe. A dokonce ze sebe dostanu i pár užitečných rad na vyřešení jejích problému. Po skončení rozhovoru mi pořád zbývá ještě deset minut do mé zastávky. Posledními silami se snažím nevkročit do říše spánku, ale je to spíš takový poslední protest. Ještě, že jedu až na konečnou, zní mi v hlavě, když si opírám hlavu a pomalu zavírám oči...

http://head-up-baby.blogspot.cz/2016/12/me-at-age-18.html#more

 Po dramatickém a lehce literárním (na tenhle blog) úvodu vás trošku uvedu do kontextu. Rozhodla jsem se pojmout naše tradiční oblíbence/favority/či co trošku jinak. Opět. Pro změnu vám prozradím, jaké věci mi dělají radost a baví mě. A to až tak moc, že kvůli nim po dlouhém dni, cestě v hromadné městské dopravě a dalším povinnostem, klidně i neusnu. Jak můžete vidět na fotce, opět jsem propadla tvarohům. Hlavně, ať je na nich hromada ovoce, oříšků, kokosu, sirupu, chia semínek a všech dalších dobrot. Díky takové mňamce si ráno i přivstanu!


Dobře, tak tady jsem si neodpustila menší vtip. Ano, samozřejmě, díky kávě a kofeinu lidé většinou nespí... Ale jak víte, já jsem na něj už tak zvyklá, že mi pravděpodobně proudí tělem místo krve. A veškeré účinky tak pravděpodobně vymizely. Spíš jsem chtěla vyzdvihnout, že si na nějakou tu odměnu v podobě např. ledové domácí kávy, udělám čas vždycky. Navíc jsem začala pracovat v cukrárně, kde se mimo jiné učím dělat i cappuccino. A to mě strašně baví! I když nadání na to zrovna nemám... Zkráceně, latte art se nekoná.


No, tak tahle moje sranda mi ze spánku ubírá asi nejvíc. Nemůže být ale řeč o tom, že by mi to snad i maličko vadilo. Vůbec. Jde, jak jinak, o psaní. Právě dokončuji ročníkovou práci do dějepisu, pro kterou jsem si vybrala téma Historie tištěné žurnalistiky v Brně. Díky tomu jsem přečetla několik tlustých knížek o vývoji žurnalistiky. A jednu tenčí o tom, jak u nás vůbec média fungují. Pokud nedělám tohle, tak píšu. Sem, pro sebe, do časopisu, na další weby... Nebo čtu. Knížky, časopisy, články, Twitter (haha). A nebo chodím na přednášky. Třeba tenhle týden jsem byla na diskuzi o dezinformacích, kde diskutoval např. i šéfredaktor Respektu. Jojo, to mě prostě baví...


Ale to nejdůležitější na konec, že? Bez svých blízkých bych neudělala ani krok. Nebo - aby to bylo tematické - nenaspala ani hodinu. Zvlášť teď, v době kdy vidíme, jak lehké je někoho ztratit. Zkusme si společných chvil vážit trošku víc. Nejde o to, zda ten čas máte. Nemáte. Hlavní je, udělat si ho.

Kvůli čemu jste schopní nechodit spát vy? Teď mě napadá ještě poslední věc - seriál Black Mirror! Chtěla jsem se o něm rozepsat, ale nejspíš to nechám na jindy. Tak se na něj aspoň rychle mrkněte, nezklame vás... 
K.

5 komentářů:

  1. Veľmi zaujímavý článok na zamyslenie.. ja napríklad teraz nemôžem spávať po strašidelnej knihe od ktorej som sa tri dni nemohla odtrhnúť.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja vacsinou nemozem spavat so stresu, alebo ked pozeram nejake strasidelne filmy.
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekne si spravovala obľúbencov! Originalita nechýba! Ja som si v poslednej dobe taktiež veľmi obľúbila tvaroh presne ako hovoríš s ovocím s podobne. Mňamka
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE
    | FB page

    OdpovědětVymazat
  4. Mne káva naozaj prúdi v žilách namiesto krvi :D :D ja som proste na nej závislák! Skvelé fotky ako vždy :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. V prvom rade - úžasný článok!
    Ja som káve nejako neprepadla - ale v našej rodine ju pijú všetci, takže je to len otázkou času :D
    Už pár dní (a čaká ma ešte celý ďalší týždeň) sa učím dejiny svetovej žurnalistiky, a teraz som si už konečne dala pauzu s tým, že ešte rýchlo skontrolujem blogy a pôjdem spať, no ako vidím, dobieha ma to z každej strany :D
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovědětVymazat