17. 5. 2017

A Day In Brno.

Brno je skvělé město. Ať si kdo chce říká co chce. Podle mě ho dokáží ocenit jen ti, kteří v něm nějakou dobu žijí. Je tu nespočet kaváren, restaurací, divadel, koncertů a v poslední době i různých zajímavých akcí. Třeba tuto sobotu se v Brně koná Noc muzeí, na kterou se určitě chystám.
Tohle období je podle mě na poznávání Brna naprosto ideální. Venku je skvělé počasí a hemží se to tu studenty z celé Evropy, takže si i popovídáte třeba v němčině a můžete poznat spoustu nových lidí. Jenom to chce vyrazit ven, nejlépe na večer. A přesně tohle jsem nedávno udělala já. Takže vám dám pár tipů, co v jarním Brně dělat, kam zajít nebo kde se dobře najíst. 


http://head-up-baby.blogspot.cz/2016/12/me-at-age-18.html#more
Pokud si chcete dát dobrou večeři nebo třeba jenom zajít na limonádu a kávu, určitě vám doporučuju bistro Fresh Fanatic. Mají tam skvělé saláty, polévky a různé limonády a džusy. Výborné jsou tady i snídaně. Dokonce bych řekla, že jedny z nejlepších v Brně. A na víc mají krásnou originální zahrádku.



Zrovna dneska se u nás konala demonstrace. Proti komu asi většina z vás ví (ti co neví, ať si otevřou jakákoliv media nebo třeba Twitter). Ne že bych se této demonstrace přímo účastnila, chtěla jsem se jenom podívat, jak taková akce vypadá. No... názor jsem si udělala a jednou mi to stačilo. Ale jsem ráda, že žiju v zemi, kde si (zatím) můžu psát, říkat a myslet si co chci.



Jak už jsem psala, v Brně bude tento víkend Noc muzeí. Pokud nevíte o co jde, je to akce, při které je většina muzeí otevřena až dlouho do noci a vstup je většinou zdarma (někde se ale musí platit třeba 20 korun). Takže téhle akce určitě využiju a vám to radím taky. Neuškodí přece občas zajít do nějakého muzea a něco nového se dozvědět, no ne?



Po demonstraci jsme zašly na skvělou jahodovo-malinovou zmrzlinu z Uga na Svoboďáku.



Výbornou zmrzlinu najdete i na Zelném trhu. Je tu tohle roztomilé autíčko Božský kopeček, kde mají výborné sorbety a různé zajímavé příchutě. 



Ze Zelného trhu si můžete udělat hezkou procházku až na Petrov, po cestě si v nějakém obchůdku koupit třeba cider a sednout si do parku na pod Petrovem. Večer je to docela hezké a romantické místo.



A samozřejmě nezapomeňte vzít svoje kamarády. Bez nich by to přece nebylo ono!

Doufám, že se vám dnešní článek líbil a třeba inspiroval k výletu do Brna. Je tady spousta zajímavých míst (pro mě teda hlavně kaváren), které stojí za to navštívit, takže s návštěvou Brna určitě neotálejte a vydejte se k nám třeba už tento víkend. 

B.

6 komentářů:

  1. Krásne fotky. :) V Brne som ešte nebola .

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem v Brně ještě nikdy nebyla, ale je to velká škoda. Máš úžasné fotky, je vidět, že sis to užila. To růžové auto je dokonalé!

    AESTHETICxKAT

    OdpovědětVymazat
  3. V Brne som ešte nikdy nebola, ale rada by som tam už niekedy išla :)

    OdpovědětVymazat
  4. šalátik vyzerá super a do Brna by som si niekedy rada spravila výlet :P Česko sa mi páči :)

    OdpovědětVymazat
  5. V Brně jsem byl v dětství každou chvíli, kousek od něj bydlí příbuzní a mám na něj jen hezký vzpomínky. Možná letos se tam konečně zase po několika letech podívám :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky. Líbí se mi tenhle typ článků, kde sbírám inspiraci, kam jít.
    Ta noc muzeí mě mrzí. Vždy jsem na takovéhle akce mimo. Achjo. Třeba někdy jindy. :)

    OdpovědětVymazat