17. 7. 2017

Summer New In

 Léto začalo a i když psychicky jsem byla na prázdniny připravená už několik měsíců dopředu, můj šatník nebyl na horké letní dny připraven vůbec. Napřed jsem si říkala, že to nějak přežiju. Což skončilo tak, že jsem zoufale střídala pár mých kousků a pokud možno si půjčovala oblečení od mamky a od ségry. Nakonec jsme se s mamkou rozhodly, že situaci musíme napravit, a vydaly jsme se na nákupy. Moc slavně to sice nedopadlo, ale o tu trošku nových věcí se s vámi podělím.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2016/12/me-at-age-18.html#more
Podobný batoh jsem sháněla před půl rokem. Našla jsem ho někde? Ne. Takže jsem se nakonec spokojila s úplně obyčejným (černým) batohem. Včera jsem uviděla v CCC tento batoh, a moje první reakce samozřejmě byla: Sakra, tak teď ho tady mají. Ale! Projednou mi přálo štěstí, batoh byl ve slevě a já jsem neskutečně spokojená.


 Slevy jsou teď sice všude, ale já jsem měla popravdě hrozný problém si někde něco vybrat - což má možná něco společného s tím, že jsem mezi letními věci tvrdohlavě hledala černé oblečení... Naštěstí jsem v RESERVED našla tohle tílko, které požadavek černé barvy splňuje. Navíc jsem už celkem dlouho chtěla nějaký kousek s výšivkou. 


Svět může slavit. Mám svůj první overal. Našla jsem sice úplně stejný, ale světlejší se vzorem, ovšem all black varianta u mě vyhraje vždycky. Jen se jako na potvoru ochladilo a já jsem ještě neměla šanci ho pořádně unosit.


Mám tradici, že si na konci každého školního roku za odměnu koupím knížku, a ani letos jsem ji neporušila. Už od Vánoc jsem pokukovala po této knížce, takže jsem neváhala, a v den vysvědčení jsem si šla rovnou pro ni. A s radostí ji doporučuji všem, kteří mají rádi fantasy a Londýn.

Co jste si v poslední době koupili Vy? Jakou knížku jste naposledy četli? Užíváte si léto, nebo (stejně jako já) se už těšíte na chladnější podzim? 
T.

12 komentářů:

  1. Veľmi pekne veci si si kupila, ja som naposledy čítala knižku polnočná dáma :)
    www.veraparadis.com

    OdpovědětVymazat
  2. Milujem new in články! Najviac sa mi páči ten batoh, podobný mám z Quicklilveru :)

    OdpovědětVymazat
  3. veci vyzerajú naozaj pekne :) ja mám na leto iba jedny čierne kraťasy, lebo by som inak v tejto farbe zhorela :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Ten overal vypadá hezky, škoda, že není vyfocený celý :)

    OdpovědětVymazat
  5. Batůžek musí být kouzelný! :) I já zásadně hledám černé oblečení na léto, bohužel jsem ho letos moc neobjevila :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Wau, skvelé kúsky! Jednoduché, minimalistické a proste, perfektné! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. To poznam, ked nieco potrebujem mozem si byt ista, ze to nikde nebudu mat a ked si nieco kupim, cim zalepim dieru na just to niekde objavim... Inak pekny overal :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  8. To s tou tradicí a knížkou je super nápad! Asi bych si taky nějakou měla vymyslet :). BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem naposledy četla Sovu.
    To tílko vypadá dobře.
    A to s tím batohem? Klasika. Naprosto normální, že když to chci/potřebuji, nikde to nemají a když ne, je toho všude plná prdel! -.- :D
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat
  10. So many beautiful things, I loved everything.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpovědětVymazat