7. 9. 2017

Great Britain 2017

O mé lásce k cestování už asi víte. Kdykoliv mám příležitost někam vyrazit, odhodlaně říkám ano. Tyto prázdniny se mi taková možnost naskytla hned několikrát. A rovnou dvakrát do Anglie. Poprvé jsem jela na okružní jízdu po Velké Británii s mojí babičkou a procestovaly jsme Londýn, York, část Skotska, Wales a spoustu dalších míst. Moje druhá cesta do Anglie byla už jen na jedno místo - do Brightonu. Jela jsem se tam sama na dva týdny učit angličtinu. Získala jsem tím neskutečně moc zkušeností a všem bych takovou cestu doporučovala.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2016/12/me-at-age-18.html#more

 Anglie je země kaváren. Ale ne jen tak obyčejných kaváren. Snad v každé menší vesničce nebo městečku najdete hned několik nádherných a roztomilých. Nejhorší je na tom to rozhodování, do které zajít dřív.


Při mém pobytu v Brightonu jsem si udělala výlet do Cambridge. Je to kouzelné univerzitní městečko, určitě doporučuju projížďku loďkou po řece Cam.


V Anglii na každém kroku narazíte na park. Jejich parky jsou většinou rozlehlé, krásné a je to naprosto skvělé místo pro piknik nebo letní odpoledne.


 Slavné jezero Loch Ness. Příšeru jsem teda neviděla, ale ta krásná příroda určitě stojí za to.


 V Brightonu je podle mě asi největší populace racků. Uvidíte je naprosto všude, jednoho jsem dokonce viděla i v obchodě mezi regály.


Za návštěvu určitě stojí také takzvané Lanes. Jsou to malinké uličky se spoustou kaváren, restaurací, secondhandů, obchůdků a pekáren. Nejhezčí je to tu asi o víkendu odpoledne. V tuhle dobu tu vystupují různí umělci a pořádají se blešáky nebo trhy. 


Jak už jsem psala, v Anglii je nepřeberné množství kaváren. A to obzvlášť v Brightonu. Tohle byl asi nejlepší mrkvový dort, který jsem kdy jedla. 


V Anglii jsou neskutečně drahé restaurace, pokud teda za restauraci nepovažujete Mcdonald (a i tam to není úplně nejlevnější). Ale jídla většinou stojí za to. Rozhodně si nemyslím, že by Angličané byli špatní kuchaři.


Jeden den jsme šli kus cesty na Ben Nevis a krásné výhledy rozhodně stály za tu námahu.  


Naivně jsem si myslela, že se v Brightonu vykoupu v moři. To mělo asi 10 stupňů a nachlazení jsem riskovat nechtěla, takže jsem se jenom kochala nádhernou pláží.  


 Tohle je naprosto úžasná cukrárna poblíž Victoria station v Londýně. Mají v ní krásné cupcake a dorty, které jsou ale šíleně drahé, takže jsem se na ně musela jenom koukat. Ale kávu jsem si dala a tu mají moc dobrou. 


Tohle je slavný brightonský pier. Je to vlastně takové molo, na kterém jsou různé atrakce, stánky s jídlem a suvenýry nebo taky hrací automaty (které si rozhodně musíte zkusit, já jsem vyhrála jednorožčí sluchátka!).

Doufám, že se vám dnešní fotky líbily. Anglie je úžasná země a příští prázdniny bych se tam určitě chtěla vrátit a procestovat ji ještě o trošku víc. Taky bych se hrozně ráda podívala do Irska, takže už začínám šetřit na další výlet. Které země jste navštívili o prázdninách vy? Byli jste někdy v Anglii?
B.

11 komentářů:

  1. Anglii sis užila! I když tu žiju, některé tipy určitě užiju.

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! V Anglicku som ešte nebola, ale určite sa tam chcem ísť raz pozrieť :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. jooj :)závidím, krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne, ja som nejako nemala šancu ísť toto leto do zahraničia, ale nesťažujem sa. :) Tie fotky sa ti naozaj podarili!

    OdpovědětVymazat
  5. Akurát mi na spotify hrajú také opúšťacie piesonky a pri pozeraní týchto fotiek v spojení s tou hudbou mi vybehla taká nostalgická slzička. Ach, nebola som tam rok a vždy keď vidím niekde, že Anglicko chce sa mi plakať. Milujem tú krajinu. Prekrásne fotky ako vždy!!
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky :) Do Anglie bych se jednou strašně ráda podívala, je to jeden z mých cestovatelských snů. :)
    jdusizasvym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Prekrásne fotky! :) Veľmi by som sa chcela raz ísť pozrieť do Brightonu! :) Dúfam, že sa mi to raz splní :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. wow tak tieto fotky sú úplne neskutočné :o

    Desire fashion blog

    OdpovědětVymazat
  9. Ja dúfam, že v priebehu najbližšieho roka sa mi konečne podarí dostať do Anglicka :D
    Fotky sú skutočne prekrásne ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovědětVymazat
  10. skvelý článok a kopa krásnych fotiek! :) máš určite super zážitky... ja by som veľmi chcela navštíviť Brighton práve preto, že je to také liberálne mestečko plné nádherných vizuálov ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  11. nádherné fotky, Anglie je nádherná!! :)

    OdpovědětVymazat