1. 10. 2017

Stressless Autumn

Znáte ten pocit, když zjistíte, že to prostě nezvládáte? Valí se na vás škola, práce, koníčky, povinnosti...? Přesně tak se cítím poslední dva týdny. Nabrala jsem si toho totiž asi víc, než jsem schopna zvládnout. Autoškola, maturita, přijímačky a tréninky mi dávají dost zabrat. Nejvíc mě mrzí, že si nemůžu naplno užívat moje nejoblíbenější roční období- podzim, věnovat se svým kamarádům a taky tomuhle blogu. Proto jsem se rozhodla, že si musím lépe zorganizovat čas a najít si pár věcí, které mi i v těchto krušných časech udělají radost.

Jakmile uvidím dýni, skáču radostí. Už se nemůžu dočkat dýňových koláčů a polévek.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2016/12/me-at-age-18.html#more


yoga

Začala jsem chodit do jógy a naprosto jsem se do ni zamilovala. Neznám lepší sport při kterém se skvěle protáhnete a uklidníte po náročném dni. Takže chodím tak třikrát týdně a přestala mě bolet záda a cítím se mnohem lépe.


Ano sice se musím učit, ale jsem ráda, že se můžu učit věci, které mě zajímají a baví. Rozhodla jsem se maturovat z chemie a biologie, protože bych chtěla zkusit přijímačky na medicínu a veterinu. Vím, že jsou to strašně těžké školy, ale líbí se mi představa, že ze mě bude doktorka a budu moct lidem nebo zvířatům pomoct.

Z povinné četby jsem si nevybrala co nejtenčí knížky, ale ty které by mě mohly bavit. A jsem za to ráda, protože si jejich čtení užívám a není to pro mě povinnost, ale radost.

Když se koukám na moje čtyřnohé kamarády, nemůžu být šťastnější.


Miluju procházky. Hlavně v lese a na podzim. Skvěle si vyčistím hlavu a nemusím na nic myslet.


A i tohle při procházkách v lese můžete najít.




Občas mi také pomáhá udělat si radost a něco malého si koupit. Nedávno jsem byla na výměnném pobytu ve Stuttgartu a v Primarku jsem si koupila nádherně vonící svíčku a tahle roztomilá světýlka.

Nikdy mě tyhle antistresové omalovánky moc nebraly, ale v Anglii jsem si koupila tyhle a maluju o sto šest.


Doufám, že se vám článek líbil a třeba někomu pomohl. Asi nejsem jediná, kdo už teď má strach z maturity a z toho všeho, co nás čeká. Pokud máte taky podobné problémy, nebojte se o nich napsat do komentářů. Někdy člověku pomůže vědomí, že v tom není sám. 

Mějte se krásně a užívejte si podzimu!


-B

8 komentářů:

  1. Krásne, jesenné fotografie <3 Milujem toto ročné obdobie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky zrovna teď zažívám stresový období a představa, co všechno mě čeká, mě stresuje ještě víc a úplně nevím, jak to všechno zvládnu, ale musíme se holt nějak dát dohromady a zvládnout to :) Máš můj obdiv, že ses rozhodla maturovat z biologie a chemie, držím palce, aby jsi to zvládla :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny článok!! Ja sa teraz cítim veľmi podobne. Síce ešte nematurujem, ale aj tak je toho v škole veľa plus tréningy a ešte aj brigáda! A keď je tá krásna jeseň a ja iba doma sedím a učím sa.. je mi z toho trošku smutno. Ešte som si sní pár gaštanov pre šťastie nešla pozbierať a to nehovorím o prechádzke do lesa. Pravdepodobne tento víkend bude trošku voľnejší tak to musím hneď napraviť! A mimochodom držím palce s maturitou a prímačkami, viem že máš ešte čas ale nikdy nie je neskoro!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky! :) a přeju hodně štěstí u maturity. A mimochodem ta veterinářka je podle mě super nápad, taky už jsem nad touhle prací přemýšlela. :)
    jdusizasvym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám teď hektický období a ráda slyším že ti joga pomáhá :) Je super, že máš vysoké cíle co se týče volby univerzity a myslím, že lidi co chtějí na medicínu za účelem pomáhat ostatním jsou ty praví adepti. budu držet palce u maturity, i když je až za dlouho, vím že ve stresu je člověk prakticky už od září.
    Herb Theory

    OdpovědětVymazat
  6. taky mám takový pocit, že nic nestíhám :D :( jinak já mám ráda jen takový ten teplý barevný podzim, takové to babí léto - jakmile začne pršet a být škaredě, tak to není nic pro mě :D ale co mám na podzimu ráda? právě třeba dýňové polévky, tu barevnost a sbírání hub! :D :) moc pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  7. musím uznať, že na maturitný ročník si si toho nabrala naozaj dosť, každopádne verím, že to všetko hravo zvládneš a budeš na seba o to viac hrdá ;) fotky sú super, hlavne tie z lesa, hneď by som sa do nejakého vybrala aj ja :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  8. Celé leto som strávila v práci, preto som dúfala, že jeseň - aj moje obľúbené ročné obdobie - si už poriadne užijem, no zatiaľ sa tak nestalo - a mne ku práci pribudla aj škola, domáce úlohy a najnovšie aj chrípka :D
    Vôbec netuším, kedy som s jógou sekla (nemala som na to už vôbec čas), ale veľmi rada by som sa k nej späť vrátila, pretože mi to chýba ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page // GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat