3. 1. 2018

Poslední vánoční maličkosti

Jsem si vědoma toho, že následující věta bude znít zvláštně i na moje poměry. Ale občas si sama o sobě ráda myslím, že jsem vánoční skřítek. Vánoce a všechno kolem jednoduše miluju. Od plánování, přes inspirativní fotky po nakupování dárků a pečení (tenhle rok poprvé!) vánočky. Tenhle rok ale moje práce už skončila a zbývá jen poslední úkol - podělit se s vámi o střípky z mých Vánoc.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2016/12/me-at-age-18.html#more
Tenhle provázek byl můj vytoužený, tak jsem ho musela využít i na nějaké pěkné fotky!




Doufám, že víte, že miluju soby? Jo a jednou budu mít jednoho na zahradě. (Nevím jaké, když chci žít v loftu...). 


Moje nejlepší fair trade čokoláda od maminky.


Nebojte, i naše morčátko pořádně oslavilo Vánoce. I když svoji štědrovečerní večeři spořádalo během minuty...


Dáreček od kamarádky. ♥


Polovina perníčků naprosto ztvrdla, ale co... to k Vánocům také patří, ne? Doufám, že jste si letošní svátky užili, stejně jako celý uplynulý rok. Děkujeme vám za všechno a těším se na všechno nové a dobrodružné, co nám rok 2018 přinese. :) 
K.

6 komentářů:

  1. kráásne fotky, je z nich úplne cítiť ešte to čaro Vianoc :) soby mám aj ja veľmi rada a do obývačky som kúpila asi troch rôznych veľkostiach :D a to morča je úplne zlatučké <3

    OdpovědětVymazat
  2. Prekrásne fotky! :)) Veľmi sa mi páčia tie sušené pomaranče 😇 Budúci rok si ich musím aj ja spraviť :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotky!! :) Sobík je krásnej ! :)

    http://shardofdreams.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ach. Ty vieš vždy tak krásne zachytiť úplne drobné detaily.
    Super článok. Musím povedať, že na tom sme asi rovnako. Tiež sa považujem za takého škriatka. Vianoce celkom rýchlo ubehli čo mi je veľmi ľúto ale nuž nevadí teším sa už na tie budúce!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky! :D Mimochodem, ta tvoje postel vypadá tak úžasně, hned bych se zachumlala pod tu bílou deku se sobíkem v náruči :))
    nekonecnaknihovnicka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, najednou mi ta atmosféra Vánoc nějak chybí.. :D tu čokoládu bych si dala hned :)

    OdpovědětVymazat