10. 1. 2018

Travel Diary: Maldives

Mezi má předsevzetí pro rok 2018 patří odmaturovat, dostat se na vysokou a také více cestovat. A právě moje poslední přání se mi splnilo ještě dřív, než nový rok začal. Letos jsme se totiž s rodiči rozhodli uprchnout od vánočního stresu a shonu a vydali jsem se na celé svátky a Silvestr na dovolenou. Navštívili jsme dvě pro mě naprosto nové a neznámé země, Maledivy a Singapur. Nejdříve jsme strávili týden na malinkém ostrůvku na Maledivách.


http://head-up-baby.blogspot.cz/2016/12/me-at-age-18.html#more
Můžu říct, že Maledivy jsem si okamžitě zamilovala. Ty pláže byly prostě neskutečné.


Když poletíte na Maledivy, vždycky přiletíte na letiště do hlavního města Male. Odtud vás už přepraví loď nebo menší místní letadlo na některý z ostrovů. My jsme si vybrali ostrov kousek od Male, takže jsme jeli asi jen 10 minut lodí. Náš resort byl naprosto skvělý, hezké pokoje a hlavně výborné jídlo!



Ostrov byl maličký, dal se obejít zhruba za 15 minut. Díky tomu nebylo v resortu moc lidí, takže jsem si někdy připadala jako na opuštěném ostrově. Byly tam krásné pláže, ale docela foukalo, takže byly i velké vlny. Bála jsem se, že tam bude strašné horko, ale nakonec se to dalo zvládnout. Jen je potřeba se hodně mazat opalovacím krémem. Nezdá se to, ale slunce tam svítí opravdu silně, takže jsem hned první den byla spálená a červená jako rajče. 


 Žijí tam také úplně jiná zvířata. Náš ostrov byl plný papoušků a různých plazů, ale viděli jsme i obří netopýry a pravidelně se kolem ostrova objevovali delfíni. 



Nás ostrov byl skvělý v tom, že hned kousek od břehu byl krásný korálový útes. Tím pádem jsme se každý den několikrát potápěli a viděli spoustu různých zvířat. A ne vždycky jsem z těch setkání byla nadšená. Několikrát jsem totiž viděla žraloky. Sice šlo jen o miminka, ale nebyl to úplně příjemný pocit, vidět je plavat pár metrů od sebe. Jednou jsem ale viděla i želvu a delfíny. 


 Byla jsem naprosto nadšená ze všeho ovoce, které tam rostlo. Banány, papája, mango a spousta dalších. A věřte mi, že všechno ovoce chutnalo naprosto jinak než to koupené u nás. 



Doufám, že se vám dnešní článek líbil a alespoň trošku vám připomněl léto i v tomhle ošklivém počasí. Maledivy jsou naprosto neskutečné místo a jsem hrozně ráda, že jsem se tam mohla podívat. Další zemí, kterou jsme navštívili byl Singapur a tam jsem samozřejmě fotila taky, takže na fotky se můžete těšit v některém z dalších článků. 
B.

6 komentářů:

  1. Panebože ty fotky jsou dokonalé! Maledivy jsou prostě boží :) a moc závidím!!! :)

    www.shardofdreams.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Wau! Nádherné fotky! Vážne vážne krásne! Trochu som sa naladila na tu letnú vlnu, hoci leto nemám rada :D Hah krásny príspevok

    Pozývam teba a tvoje čitateľky na GIVEAWAY
    na mojom blogu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wau! Tak tam by som šla hneď a ako to vidím, ďalšia destinácia bude zapísané do môjho TRAVEL GOALS. :) nádherné fotky, ale keby uvidím pod vodou žraloka, tak sa asi na mieste zbláznim, ja mám z toho zvieraťa panický strach, už len ked ho vidím na obrázku. :D

    ORLLING

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, já se mám rozhodnout mezi Maledivama, Kubou a dominikánskou republikou a pořád nevím.) S pozdravem Míša

    OdpovědětVymazat