29. 8. 2018

Kout světa: Valencie

Když jsem se dívala do historie našeho blogu, zjistila jsem, že poslední článek jsem napsala v březnu. Nechápu. Kam se ten čas ztratil? V tom všem shonu kolem maturit a přijímaček jsem si vůbec nevšila, že mi jen tak prokluzuje mezi prsty. S otevření obálky, kde stálo přijata, jakoby se čas zastavil a já si užívám jedny z těch nejlepších prázdnin. A víte proč? Cestuju! Jednu ze svých prázdninových cest jsem podnikla do španělského města Valencie.



Sehnaly jsem poměrně levné letenky a skvělé ubytování přes Airbnb, takže nás celá dovolená vyšla poměrně levně. Ani ceny ve Valencii nebyly nijak vysoké. Často jsme si vařily v našem bytě, ale na večeře jsme chodily do restaurací ochutnávat španělské speciality.


Pokud by jste do Valencie zamířili, určitě vám doporučuju bydlet někde poblíž hlavní pláže. Metrem jste v centru města do půl hodiny a věřte mi, že to obrovské horko se snáší u moře mnohem lépe.
Jinak tu všude skvěle funguje metro, tramvaje i autobusy.


I když nejsem úplně party člověk, noční život ve Valencii mě dostal. První večer jsme vyrazily ven kolem 10 a nikde nikdo. Lidé se začali do barů a klubů sházet až kolem jedné a pořádně to tam ožilo ve dvě. Klub nebo bar najdete prakticky na každém rohu, nejlepší jsou i podle místních podniky na pláži.



Nemůžete být ve Španělsku a přitom neochutnat churos. Smažené těsto, které se namáčí do horké čokolády je typickou španělskou specialitou.




Nikdy bych nečekala, že nejlepší pizzu, kterou jsem kdy jedla, ochutnám právě ve Španělsku. V  téhle restauraci přímo v centru města jsme byly několikrát a pokaždé byla skvělá. Navíc tam většinou hrají nebo zpívají pouliční umělci, kteří dotváří užasnou atmosféru.



Valencie je plná krásných památek, muzeí a kostelů. Za návštěvu určitě stojí katedrála a nádherná vyhlídka z její věže.



Naprosto jsem si zamilovala všechny ty úzké zapadlé uličky. Mohla bych se v nich procházet hodiny!



Ve Valencii také narazíte na úžasnou moderní architekturu. V obrovském areálu Města umění a věd najdete vědecké muzeum, akvárium, operu...




Doufám, že se vám dnešní článek líbil. Valencie je podle mě skvělé místo pro mladé lidi, kteří se jen nechtějí válet na pláži. Je tu nádherné historické centrum, moderní architektura i skvělé restaurace a bary. Lidé jsou tu velice milí a ochotní. Zkrátka ideální místo pro nezapomenutelnou letní dovolenou!

B.


3 komentáře:

  1. To je nádhera! Moc krásné fotky :) taky bych se tam hned vypravila ♥
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Keď sú letenky za dobré ceny, to treba využiť. ;) Super fotky, určite to bol pekný výlet. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera. V plánu mám příští rok. Dost jsem přemýšlela, zda vyrazím do Španělska nebo do Irska. Nakonec vyhrálo Irsko, ale vůbec toho nelituji. Každopádně Španělsko připadne na příští rok a co vidím z tvých fotek, mám se na co těšit. :)

    OdpovědětVymazat