6. 9. 2018

Podzimní nálada

Někteří možná ještě oplakávají léto, ale mě už naplno popadla podzimní nálada. Jakmile se objeví jen náznak podzimu, jako bych se probudila. Září je pro mě měsíc nových začátků a změn (což letos platí ještě víc, protože začínám vysokou). Takže abych podzimní období uvítala i na našem blogu, rozhodla jsem se projít Pinterest a WeHeartIt a dát dohromady to nejlepší z podzimu a pokud možno naladit na nové období i ty, kteří se na podzim nepřipravují měsíc(e) dopředu jako já.
http://koutsveta.blogspot.com/2018/09/podzimni-nalada.html#more
Za okny slyšíte bubnování deště, venku je chladno a vítr si pohrává s listy stromů. Vám zima ale nevadí - jste zabalení do té nejhuňatější deky, v pokoji voní svíčky a v rukou držíte horký nápoj. Čtete svou oblíbenou knížku a přemýšlíte nad tím, na jaký film máte právě náladu. 
 Přijdete do kuchyně a najednou vás obklopí vůně skořice, hřebíčku a dalšího koření. V troubě se peče dýňový koláč, konvice právě dovařila a vy si jdete zalít svůj čaj, který voní po jablkách. V hlavě si už plánujete další recepty na všemožné podzimní dobroty. 
Procházíte se městem, venku je chladno, fouká vítr a vy se ještě víc zachumláte do své obří šály. Vejdete do kavárny a okamžitě ucítíte vůni kávy. Je tu klid, nic vás neruší a už jen čekáte až se objeví vaši přátelé. Objednáte si kávu s pořádnou dávkou pěny a užíváte si chvilku odpočinku.
Pod nohami vám chrastí podzimní listí a stromy kolem vás hrají všemi barvami: hnědou, oranžovou, temně rudou... Po cestě sbíráte kaštany, jako když jste byli malí. Možná nasbíráte i pár šišek, aby jste už mohli začít s podzimní výzdobou. Večer se spolu s rodinou a přáteli sejdete u táboráku. Jakmile zaplápolají první plamínky ohně, zima vás opouští a vy si vychutnáváte horký čaj z termosky a vůni opečeného chleba.

8 komentářů:

  1. Krásný článek, naprosto jsi mě naladila na podzimní radovánky. Mám podzim moc ráda a nemůžu se dočkat na to co píšeš :)

    lifeordreamidiots.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tak na tohle se nejvíc těším. Zrovna venku prší, už ten podzim cítím ve vzduchu. :)

    L e n k a

    OdpovědětVymazat
  3. ach milujem jesen! je to moje najoblubenejsie rocne obdobie :) no tento rok sa nam podari ist na letnu dovcu az o tyzden takze sa tejto nalady este musim dockat :D
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  4. Och, už aby byl přesně tenhle podzim! Ráno mlhy, brzy tma, všude okolo mě barvy <3 Já sbírám listí, šišky, kaštany a večer se choulím pod dekou, mám zapálenou svíčku, upíjím čaj a čtu si. Bože, tohle období fakt miluju.

    OdpovědětVymazat
  5. Po přečtení tohoto článku jsem se začala těšit na podzim ještě víc :) Podzimní nálada se mě už chytla, hlavně nakupováním svetrů, nejradši bych si koupila každý, který v obchodě objevím :D Naposled dneska jsem si koupila jeden tenčí v sekáči a nejradši bych v něm strávila zbytek dnešního dne :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Překrásný článek! Já mám podzim ráda, líbí se mi jeho barevnost :)
    MyGoldenMind | Soutěž

    OdpovědětVymazat
  7. Krása! Presne takto si predstavujem jeseň! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Och, no... ja práve oplakávam koniec leta, kiežby nikdy neskončilo. :D Ale pekná kolekcia fotiek. ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat