24. 10. 2013

DIY --> Nástěnka

Taky vás tak hrozně baví něco vyrábět? Mě hrozně, takže vyrábět tuhle nástěnku mě hrozně bavilo. Není to moc těžký. U něčeho to chce trochu improvizovat, ale jde to zvládnout. A protože se mi můj výtvor hrozně líbil, chtěla jsem se s vámi o něj podělit.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#moreNa obrázku výše vidíte, jak bude nástěnka vypadat. Viděla jsem ji v hodně filmech a mají ji i v Ikea, ale chtěla jsem si ji sama vyrobit a ozdobit.
 Budete potřebovat rám, podle velikosti nástěnky. My jsme doma měli tenhle, ale mně se do pokojíčku nehodí barva, a tak jsem si ho obarvila. Pokud doma žádný nemáte, prostě si rovnou kupte v barvě, jakou chcete.

 Já jsem chtěla rám černý, takže normální tempera mi postačila. Bála jsem se, že to potom bude barvit, ale vůbec.



Když budeme mít rám hotový, můžeme se vrhnout na vnitřek nástěnky.


Budeme potřebovat libovolnou látku, velikost závisí na tom, jak velkou nástěnku budete chtít. Já jsem měla doma tuhle látku, použila jsem ji ještě na výrobu mašličky.

 Dále budete potřebovat nějaký karton nebo tvrdý papír nebo korkovou podložku, přes kterou natáhnete látku.
A taky gumu. Já jsem ji koupila v galanterii.
A samozřejmě lepidlo. Stačí univerzální.

Zezadu látku ohneme (napřed si ji nastavíme, aby jsme věděli jak vypadá zepředu) a trošku ji přilepíme na karton (nebo něco jiného). Není ale nutné lepit látku hodně, protože na ni budeme přišívat gumu.


Takhle nějak to vypadá. Vážně to ale nelepte moc. Je to taková trošku piplačka, protože když na to budete přišívat gumu, budete ji přišívat jenom na látku, ne na karton, takže vám ta guma bude tu látku stahovat.

Nit a jehla jsou samozřejmostí.

Na nástěnku si takhle natáhnete gumu, cik cak, měla by dávat tvar kosočtverce. Musíte ale počítat s tím, že musí být natažená, abyste pak za ty gumy mohli dávat obrázky, fotky... Přišívání je fakt piplačka a záleží na tom, jakou máte podložku, látku, gumu. Můžete tu gumu i dokola omotat a ne přišívat, ale budete potřebovat mnohem víc gumy.


Takhle nějak to vypadalo zezadu. Karton pak normálně vložíte do rámu. Vzadu na rám by měl přijít i plastový kryt, aby se nástěnka zpevnila.


A pak už stačí si nástěnku dozdobit podle svého! Snad se vám návod líbil, dejte vědět jestli chcete víc takových článků, popřípadě jaké články chcete. Článek je trošku delší, ale snad to nevadí.

Taky už se tak těšíte na prázdniny? Co budete dělat? A co vy a Halloween? My už se nemůžeme dočkat naší party. A moc děkujeme za čtenáře, komentáře, za všechno :)

Kejt


9 komentářů:

  1. Super nápad aj to vyzerá úžasne. Musela to byť poriadna piplačka. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý nápad:)
    jinak koukala jsem na starší články máš moc hezký blog:))

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá to super. :°)
    Počuj ten trend je naozaj dobrý ?
    Čítala som,, že sa nedajú presúvať hry na sd kartu tak sa chcem spýtať, či tá vnútorná pamäť - 4GB stačí na hry... Subway Surfer, Instagram...a iné hry :°) Idú všetky hry ? Nesekajú ? Android ? :°) Ďakujeem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dik moc :) a bez pamäťovky ide veľa hier nainštalovať ? Ide tam Instagram ?

      Vymazat
    2. aaa :D kde sa dajú kúpiť rôzne kryty na Trend? Ja som videla zatiaľ iba na ebayi :D

      Vymazat
    3. A ešte jedna vec. Mobil Trend je podobný veľkosťou ako S Duos. Určite keď si kúpim kryt Samsung S Duos bude to pasovať na ten Trend keďže je to približne rovnaká veľkosť ?

      Prepáč, že som ti zaspamovala celý príspevok :D Ďakujem!

      Vymazat