22. 10. 2013

Fall OOTW

Ciao! Jak se všichni máte ?? Už se těšíte na Halloween ?? Já děsně !! Už víte, co budete mít za kostým ?? Já ještě ne, ale už nad tím začínám přemýšlet :) Dneska bych vám chtěla ukázat moje OOTW- outfits of the week. Omluvám se za kvalitu fotek, ale fotila jsme se sama a poprvé jsme se zkoušela fotit na samospoušť:) Tak se vám snad budou outfity líbit :) Už se těšíte na prázdniny ?? Já už se nemůůůžu dočkat. Jeden den pojedu s babi do Vídně a taky u mě budou Kejt a Tess na Halloweena spát !!! Budem koukat na horory, cpát se, pít Arizonu a tak. Už se hrozně těším !! Mějte se fajnově :*

Pondělí
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

Úterý

                                                                               Středa


                                                          Naše podzimní zahrádka :) :*


                                                                         Čtvrtek


Pátek


                                                                                                     Bett :*

7 komentářů:

  1. Veľmi pekné outfity, asi máš rada sukne a šaty. Aj ja ich mám rada ale nechce sa mi ich nosiť, takže vždy skončím v džínsoch. Inak sa prázdniny sa veľmi teším, pretože idem na nákupy.

    OdpovědětVymazat
  2. Všetky sú super, asi piatok! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to, focení na samospouštˇ je těžký :( Sluší ti to :))

    OdpovědětVymazat
  4. krásné outfity, moc se mi líbí hlavně ten první a přesně takovou sukni bych chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  5. moc hezké outfity nejvíc se mi líbí pondělí a pátek :)

    OdpovědětVymazat
  6. ta kytičkovaná sukně<3 odkud ji máš?

    OdpovědětVymazat