20. 10. 2013

Halloween outfits

Už jste přemýšleli o tom, jak se oblečete na Halloween? Jestli jo, tak sem pro vás dávám nějakou inspiraci a nemusíte mít přímo kostým. Spíš se stylizovat do určité postavy. Kdo o tom ještě nepřemýšlel, tak se prostě koukněte a třeba se vám něco zalíbí :)

1. Vampire
TVD 
Hádám, že hodně z vás se kouká na TVD, takže tady máte outfit podle Niny Dobrev. Vybrala jsem kombinaci tmavě červené a černé, což je asi klasika, ale mně se stejně líbí :) 
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
2. Wizard

http://ak1.polyvoreimg.com/cgi/img-set/cid/101157985/id/3LKsBXg54xGkXLYI7BSULw/size/y.jpg 
Tentokrát pro fanoušky HP :)

 3. Tribute
http://ak2.polyvoreimg.com/cgi/img-set/cid/101159029/id/_GIvr3o54xG2woaUGdwLkg/size/y.jpg 
Hunger games :) Ty šaty se mi moc nedařily najít, ale tyhle se mi hrozně líbí, tak doufám, že se aspoň trochu podobají...

4. Disney
(1) Facebook 
Be Happy 

Fashion / Disney Princess casual
Tyhle už nejsou moje, ale našla jsem je na We♥It...

Tak co vybrali jste si? Který outfit se líbí nejvíc? Už máte vymyšleno?
Tess

14 komentářů:

  1. jeee toto je skvelý článok! A krásne Halloweenske outfity!

    OdpovědětVymazat
  2. zaujimavý post! :) ja ani neviem či halloween niekde oslávim takže ťažko povedať či sa nejako oblečiem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super článok a skvelý výber outfitov. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. super inspirace :-)

    OdpovědětVymazat
  5. U mě je super,že nosím takový oblečení,že do žádnýho krámu s kostýmy nemusím. Takže prostě něco vymyslím, když se kouknu do skříně:D Ale supr inspirace

    OdpovědětVymazat
  6. vždy sa lakomím na nejaký kostým a nakoniec idem úplne obyčajne....škoda že nežijeme v amerických filmoch :/

    OdpovědětVymazat
  7. Původně jsem si jen chtěla dát na hlavu dýni, ale tohle je mnohem lepší inspirace. ;-) Budu "Peter Pan". ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny kombinace jsou moc hezké, ale bohužel až na ten první mi to s halloweenem nijak nesouvisí :( ale jinak hezké :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Hezké, hlavně se mi líbí pár věcí z prvního obrázku, ty bych nosila asi často :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty poslední kombinace sjou dokonalé, krásné barvy!

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  11. Veľmi pekné kombinácie, všetky outfity sú super aj keď ja haloween oslavovať (asi) nebudem.

    OdpovědětVymazat
  12. Helloween vyhrává, teda aspoň u mě! Fajn tipy!

    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  13. super kombinace:-) Nejhezčí je ta poslední koláž :-)
    Hedwica

    OdpovědětVymazat
  14. Naprosto úžasný článek a outfity.Nejvíc se mi líbí HP..:)
    the-original-world.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat