28. 10. 2013

Fall Love :*

Ahoj ! Jak se máte ?? Užíváte si prázdniny ? Už jsem je vážně potřebovala :) Jsem sice trochu nemocná, ale všechno lepší než škola :) Zítra ráno jedu s babičkou do Vídně a už se hrozně těším :)
Dneska bych vám chtěla ukázat pár věcí, které jsem si za poslední dobu oblíbila  a ráda je používám :)
Sophiina tajná válka - Tuhle knížku jsem už četla po několikáté. Je docela smutná, ale moc hezká :)
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more


Nejlepší sušenky na SVĚTĚ!!!!!!! Jsou děsně dobrý! Nejlepší jsou s mlékem nebo čajem :*

 Moje nejoblíbenější čepička :) Sice ji  moc do školy nenosím, ale když jdu na trénink nebo někam   ven, tak si ji vezmu :) Akorát mi vždycky připadá, že na mě všichni koukají :)


    Tohle jsou moje nejoblíbenější podzimní svíčky. Obě krásně voní, ale už mě dohořívají :(

 Určitě jste si všimli, že Essence přišla s novou edicí rtěnek. Chtěla jsem si nějakou koupit a tenhle  odstín se mi hrozně líbil. Doma ještě žádnou takovou výraznou rtěnku nemám, takže se mi bude    hodit :) Moc se mi líbí ten obal. Vypadá tak luxusně :)



 Moje nejoblíbenější papučky :* Divíte se, že je tam kousek růžovej ?? No, to jsme byla tak    šikovná, že jsem si na ně převrhla lak na nehty a ničím to nejde umýt :D
                                                         

                         Doufám, že se vám článek líbil :) Mějte se fajnově :*

                                                                                                                 Bett :*

8 komentářů:

  1. taky miluju esíčka, hlavně poslední dobou :D♥

    OdpovědětVymazat
  2. ty rtěnky jsou uzasneeee!
    i ty svíčky,ale příjde mi, že takové ty v tom kelímku jsou strašně drahé:D nebo jsem asi narazila jen na špatný obchod-_-

    OdpovědětVymazat
  3. ja mam prázdniny až od dnes tak sa teším :)

    OdpovědětVymazat
  4. ta čepička je krásná:) kašli na lidi, já mám taky s obličejem a nosím ji i do školy:D

    OdpovědětVymazat
  5. rtěnka vypadá krásně a esíčka miluju! :D
    ady.

    OdpovědětVymazat
  6. Tá čiapka je dokonalá.. a no.. to poznáme, keď si dáš na seba niečo "divné" hneď po tebe ľudia kukajú jak na blázna -_-

    OdpovědětVymazat
  7. Moooc krásná knížka taky jsem jí četla :)

    http://studyinviolet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Super čapka, taky mám jednu takovou mojí oblíbenou zvířátkovou :)

    OdpovědětVymazat