14. 3. 2015

Healthy lifestyle guide

Budu jíst zdravě! Budu běhat! Budu šťastná! Kolikrát jsem si tohle říkala? V tomhle jsem hrozná. Ale popravdě, kdo není? Vždycky se rozhodnu, jak budu zdravá a budu posilovat a cosi kdesi, a pak to skončí ujídáním Nutelly po fakt špatným dni. Řekla bych, že právě o tyhle dny jde, že. Ony to nejsou jenom blbé dny, mají další funkci - slouží nám jako výmluvy. Takže podle mého (ne tak odborného) názoru stačí překonat tyhle nemotivační dny a máme vyhráno. A jak? No přece pomocí inspirace. Samozřejmě by neuškodilo, kdybyste doopravdy něco udělali, jako šli běhat, posilovat atd. Ale i jenom ta inspirace někdy stačí.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more

Předem se omlouvám, že v tomhle článku nebudou moje fotky, ale za 1, ještě nemám ty krásné vypracované břišáky (zatím!) a za 2, ani s jídlem to není slavné, ale spoiler - příští článek ode mě bude pokračování tohohle, ale bude celý o jídle!

První věc, co by měl každý udělat, než se vrhne do čehokoli nového je najít si informace. Jak pak máte vědět, co jíst, nejíst, kdy dělat přestávky, co je pro vás dobré a co ne? Mně hodně pomohla tahle blogerka - Eat run love. Možná ji znáte a jestli ne, tak šup šup číst. Protože ona fakt umí psát a je z Brna. To stačí jako důvod. Pak jsou tu pro vás samozřejmě weby jako Tumblr, Weheartit a Pinterest. Na posilování jsem si nejvíc zamilovala Pinterest, protože tam najdete nejvíc workoutových rad. Klidně se mrkněte na moji záložku o posilování tady. Moc tam toho není, ale vyplatilo se mi to a v kombinaci s nějakým videem od fitness youtuberky to stačí. Ale dejte si pozor na pauzi. Každý obrázek je má jinak, takže doporučuji si to nějak skombinovat a vytvořit si vlastní ''rozvrh''.

 

Další věc, co podle mě hodně lidem leží v hlavě, je oblečení a to všechno kolem. Všechny fotky, co najdete, obsahují buď slavnou láhev Voss nebo boty Nike nebo super nový neon oblečení. Ano, vypadá to hezky. Ale nepotřebujete to. Takže výmluvy typu: "Udělala bych si pití s citronem, ale nemám tak hezkou flašku." nebo "Když já mám ty starý boty." rovnou vynechte. Prosím. 


Nojo, jídlo. Samozřejmě by bylo nejlepší, kdybyste jedli jenom všechno bez tuku, cizrnu k obědu i k večeři a do pití protein, ale. Pokud nejste nějaký supersportovec připadá mi to hrozně přehnané. Podle mě stačí prostě přestat jíst nezdravě. A užívat si to. Mě třeba hrozně baví vařit zdravé jídlo a vymýšlet, co koupíme v blbý Bille.


A snad nejoblíbenější část. Citáty. Jsou moc hezkou připomínkou, proč všechno tohle děláte. Ano, proč? Protože chcete být jako ta holka z obrázku? Špatně. Protože pro sebe chcete něco udělat nebo protože vás to baví? Dobře. Myslím, že moc dobře chápete, co tím chci říct. Musí vás to hlavně bavit. Nesmíte se do ničeho nutit, jinak vám to nikdy nevydrží. Protože, co je hezčího, než dělat něco, co vás baví na sto procent, v čem jste dobří a naplňuje vás to? Podle mě nic.

Uf, chtěla bych vás upozornit, že tohle všechno jsou moje názory a zkušenosti, samozřejmě to může mít každý jinak a může to dělat jinak. Takže bych vám jen popřála hodně štěstí a výdrže (i sobě!). Teď by bylo fajn napsat, že jdu posilovat, ale vzhledem k tomu, že jsem, slušně řečeno, dost nachcípaná, tak spíš ne. Ale aspoň mám tu inspiraci, ne?
Kejt

7 komentářů:

  1. Přesně tak.. Hlavně se do toho nenutit. A bohužel, není to ani v hezkých fotkách ovoce a zeleniny :) Těším se na tvé fotky! :) Přeji hezký víkend :) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  2. Motivace nepomůže tam, kde není disciplína. Motivace má ten pán na videu určitě hodně, ale bez disciplíny by ráno z té postele nevylezl. A od disciplíny je jen krůček k návykům. A když máš návyk, nepotřebuješ motivaci. Pak to uděláš i když se ti do toho nechce a nemáš motivaci. :-) Takže hezké motivační!!! video:
    https://www.youtube.com/watch?v=IErJFVzvKdQ

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný článek:) Já jsem se cvičením začala v únoru. Ne proto, abych vypadala ale abych se cítila lépe. Bohužel, před 14 dny jsem si podvrtla kotník a musela jsem přestat. Nabírám ale motivaci a pak už to snad půjde samo:) Držím ti palce:)

    OdpovědětVymazat
  4. Inspirativní článek, myslím, že teď než začne jaro je ideální čas začít s healthy lifestyle. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super článok :) Aj keď myslím, že ak je hlavnou inšpiráciou len to, aby baba vyzerala dobre v plavkách, a je dosť odhodlaná na to, aby sa začala takto stravovať a cvičiť, tak to ako inšpirácia stačí :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  6. Ty nekonečné začátky moc dobře znám, nejhorší je, když se týden držím a pak jeden den prasím, takže celá týdenní snaha je k ničemu. Poslední dobou už se ale nepřejídám, začala jsem zase víc chodit a od příštího týdne mě čeká i chození do fitka a jestli se ani potom nezačne nic dít, tak už fakt nevím :((.

    OdpovědětVymazat