19. 3. 2015

Spring DIY Room Decor

Poslední dobou nic nezvládám. Nemám prostě čas. Nestíhám psát články, učit se, chodit na tréninky a další milión různých nepodstatných povinností. Je toho poslední dobou nějak moc. Ale snad to bude lepší. Vlastně mi nic lepší ho než doufat nezbývá. Stop. Nebudu na vás přenášet svoje negativní myšlenky a prozradím vám o čem bude dnešní článek (není to napsáno v nadpise, ne vůbec). Dneska to bude celé o DIY. Sama čtu tyhle články hrozně ráda a myslím si tak to má asi většina. Takže doufám, se vám moje dekorace budou líbit a že se třeba taky inspirujete. Mě třeba vyrábění si věcí děsně baví. Můžu si všechno udělat tak jak chci a vyrobit si věci, které bych u nás (jako v Česku), kde se neprodává nic co by za to stálo a když už tak je to neskutečně předražený, těžko sháněla. Vím že ty věci nejsou perfektní a nevypadají tak úžasně jako na fotkách z Pinteresu nebo Tumblr, ale udělala jsem si je sama mně se líbí a mám z nich ohromnou radost.









Tyhle dvě věci samozřejmě nejsou diy, ale dekorace to jsou. Dá se tak oživit nudná knihovna. A navíc ta svíčka mi provoněla celý pokoj!

 Tohle diy pochopí asi každý. Není na tom nic těžkého. Prostě jsem si v papírnictví koupila tyhle písmenka a nalepila jsem si do rámečku. Btw. vím že mi ve slově issues chybí s ale koupila jsme si jenom dvě balení tech písmenek. Potom jsem přidala už jenom eifelovku a svíčky. Myslím si, že to vypadá vážně dobře a hodí se mi to do pokoje.

Tohle diy taky asi nemusím nikomu vysvětlovat. V papírnictví jsem si koupila karton ve tvaru srdíčka a potom jsme ho už jenom polepila výstřižkama z časopisů. Přidělala jsme provázek a srdíčku pověsila na zeď. Vypadá to vážně dobře.



Tady jsme si vzala jenom skleničku z Ikei a omotala jsem ji krajkou a provázkem. Dovnitř jsem dala takovou bílou umělou kytku. A postavila jsem si to na noční stolek.

Ten momentálně vypadá asi nějak takhle a je tam samozřejmě ještě ta vázička. Od kamarádky jsme dostala naprosto dokonalou svíčku. Je to tam ta bílá v rohu. Jmenuje se Open Window a voní jako prací prášek. Tuhle vůni mám hrozně ráda a na jaro je perfektní :)

A když už jsem byla u toho stříhání časopisů, vyrobila jsme si ještě další obrázek nebo jak to nazvat. A ten rámeček je jak jinan než z Ikei.

Asi takovou nejsložitější věcí, kterou jsem vyrobila je tahle něco jako nástěnka. Ale se to dalo v pohodě zvládnout. Taťkovi jsem z garáže ukradla nějakou desku ( může být plastová, dřevěná, ale klidně to může být i kartón), koupila si tuhle krásnou modrou barvu, která na těch fotkách vypadá naprosto jinak než ve skutečnosti a celou desku jsme pomalovala. Na fotkách to vypadá jako bych tak měla spoustu bílých míst, ale normálně je to prostě celý modrý. Nevím co ty fotky s tou barvou udělaly :(
Potom jsem už jenom celou desku ozdobila podle toho, co jsme na ní chtěla mít. Přilepila jsem si na ni deníček, nástěnku, poste-it atd. Snad mi to pomůže být míň nepořádná (dost o tom pochybuju)



A jako poslední jsem si vyrobila polštářek. Je to ten prostřední. Myslím si, že se mi vážně povedl. Taky to bylo děsně jednoduchý. Prostě jsme vzala takovou tu výplň (prostě to, na co se potom dává ten povlak- neumím vysvětlovat!) a tavící pistolí jsem na ni přilepila tuhle láku. Potom už jsem to jenom dozdobila. Na tenhle výtvor jsem vážně pyšná, protože se mi hrozně líbí.

Tak to by bylo asi všechno. Doufám, že se vám diy líbily a že třeba taky něco zkusíte.
Mějte se krásně.
Bett

7 komentářů:

  1. Tak ten vankusik vyzera kraaasne :) vazne sa ti podaril.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten vankúš a aj ta "nástenka" je vynikajúca *_* hned by som si ten vankúš zobrala k sebe domov <3
    http://fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. super!! nástěnka i vázička sou nádherné.. jsi šikovná, mě by se to tak nepovedlo:D:)

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní věcičky:) Nejvíc mě zaujala ta nástěnka! Ta je úplně parádní:3 A to kolážové srdíčko je taky super:)

    OdpovědětVymazat
  5. Pismenka v ramecku jsou skvelej napad, urcite to taky vyzkousim :) Mate super blog, sledujeme :)

    http://www.curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi velmi manuálně zručná a výsledky jsou úžasné, jako dekorace z obchodů. Jen tak dál

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tyhle DIY vypadají úžasně, moc se mi líbí a určitě je vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat