23. 3. 2015

Healthy food is better

Všichni to buď milujeme nebo s tím bojujeme. Ano, je to jídlo. Já se upřímně přiznávám, že mám rozhodně blíž k tomu prvnímu. Ale to neznamená, že budu jíst všechno na co přijdu (i když si tak občas připadám) a budu si zbytečně kazit zdraví. V předminulém článku jsem se vás snažila inspirovat žít zdravě, teď to naopak bude o tom, jak jíst v souladu s tímhle novým životem. Samozřejmě to neznamená, že už se nikdy nesmíte na čokoládu ani podívat, jinak přiberete dvacet kilo. To vážně ne, to už bych byla zabořená do zemského povrchu a nemohla se se svou hmotností ani pohnout. Jak to říct jednoduše? Prostě si to jídlo musíte užít a mít z toho dobrý pocit. Jako ze všeho, co děláte nebo budete kdy dělat.
P.S. ano, ano, často mívám tyhle filozofický řeči

http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more

Začneme tím nejfotogeničtějším. Jahodama. Sice je na ně ještě trošku brzo, ale sehnat se dají (tím myslím pod 100 Kč a tak, aby nevypadaly jako hromada shnilých červených fleků). Já jsem si je dala s tvarohem a cukrem. Co je na tom zdravé? Tak třeba ten tvaroh? S bílkovinama? Ne? (teď si připadám jako v nějaké reklamě, a že by moje další věta měla být: ano, je to tak snadné!)


A teď k snídani. Já nejvíc miluju ovesnou kaši a přejala jsem recept (jestli se tomu tak dá říkat) od Lucky z Cup of Style. Prostě nasypte do misky ovesný vločky, zalijte to mlíkem a dejte to na 2 minuty do mikrovlnky. Já to vždycky ještě dochutím cukrem/agávovým sirupem, skořicí, banánem a mandlemi. Nebo burákové máslo je taky dobrota.


Tady už jsem byla moc líná na zdobení. Ale dobrý to bylo pořád. A můžete si všimnout mé slavné vánoční misky, která je tak krásná, že si nezaslouží být zastrčená vzadu v šuplíku skoro po celý rok, takže no a co, že je na ní perníček!


 Další jídlo u kterého byste mě při snídani dost často nachytali, je jogurt. Nejčastěji s müsli, ale třeba i s ovocem nebo dýňovýma semínkama! A podobně jím i tvaroh, poslední dobou jsem ho měla na svačinu do školy snad každý den!




Chtěla jsem se vám pochlubit i s naším ukázkovým (zdravým!) oběděm. Salát s kuřecím masem, k tomu opečené bagetky a dresink. No odmítněte.


Tohle jsem měla s sebou na soutěž v sobotu. Pšenično žitný chleba se sýrem, rajčetem a dresinkem. Ano, uhádli jste, bylo to dobrý. A zelenina je samozřejmost!


 Další ze svačinek. Salátek a rukola všude!



Miluju tyhle typy croissantů! Na slano jsou snad nejlepší. Se sýrem a šunkou. Trošku lepší varianta, než s toustem.


Tyhle polystyrenový věci jsou docela známý. Mně vždycky chuťově přišly asi tak, jak jsem je pojmenovala. Ale zkuste je s burákovým máslem a banánem. Rozhodně lepší, než je zoufale chroustat samotný!


A poslední dobrota opět s burákovým máslem. Dáte na sebe dva plátky jablíček, mezi ně máslo a nahoru skořice. Jednoduchý. Dobrý. Utíkejte si to udělat.

Asi čekáte, že napíšu, že z toho všeho jídla mám hlad (protože přesně taková já jsem), ale spíš se s vámi chci o něco podělit. Možná to bude zajímat jen ty doopravdové cvoky, co ten blog fakt čtou a něco si o nás pamatují. O víkendu jsme měly dříve zmiňovanou taneční soutěž a můžu vám sakra říct, že jsme to vyhrály! Takže jsem hrozně šťastná a musím vám to prostě říct a nechci se chlubit, berte to jako součást chování šťastnýho divnýho člověka, jo? Jo.
Kejt

7 komentářů:

  1. Niektoré veci nie sú až tak zdravé, ale hlavné je, že si jedlo užívaš a nič nepreháňaš :)...a to jedlo do boxu si si zabalila veľmi pekne :)

    OdpovědětVymazat
  2. mnam :D na mlsání jsou ty polystyreny super i s medem

    OdpovědětVymazat
  3. ovsené kaše milujem aj ja a hlavne tú s tým banánom do mikrovlnky :D mohla by som ju jesť stále
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
  4. hlavní je si to jídlo pořádně vychutnat :D. já se chystám si upéct zdravé ovesné sušenky, ale nemůžu najít žádný pořádný recept, ve kterém není potřeba vejce ani mouka... Gratuluju k výhře!
    BE YOU

    OdpovědětVymazat
  5. zdravo sa stravujem a cvičím už nejakých tých 5 rokov. Tvaroh nemám rada s cukrom, je to pre mňa moc sladké a nie je to až také zdravé, ale keď to zameníš s datlovým sirupom, medom alebo agávovým/ryžovým sirupom, tak to je zdravšia varianta, aj keď moc nemusím sladký tvaroh a najlepší je podla mňa sám s ovocím :) a ovsené kaše ? bez nich ráno ani nie je !! :) už sa teším na čerstvé jahody :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. Do všeho bych se ted' nejradšji zakousla!!! At žije zdrava a dietní stravaaa <3

    OdpovědětVymazat
  7. No já kdybych takhle mlsala, tak nikdy nezhubnu. Třeba to burákový máslo bych nemohla, achjo. Ale jíš moc hezky a je to mnohem lepší něž nějaký blivajzy z mekáče. nebo já nevím co. :-D

    OdpovědětVymazat