28. 3. 2015

Now I'm shining bright

Víte jak vám pomalu v každém druhém článku říkáme, že záleží na maličkostech, a že byste si vždy měli najít alespoň chvilku na odpočinek a udělat si něčím radost? No, tak abych řekla pravdu: Je to těžký. A někdy téměř nesplnitelný, ale možná právě proto bychom se měli snažit jetšě víc najít si čas na věci, které děláme rádi nebo najít způsob jak si užít i věci, ze kterých normálně radostí neskáčeme.


aspiring hermione | via Tumblr
Tak třeba mně by hrozně pomohlo, kdybych měla věci hezky uspořádané a uklizené. Pak bych možná nějak přežila i to učení. Bohužel jsem ten typ člověka, co místo aby něco uklidil, tak to prostě dá někam, kde to nepřekáží. Asi chápete můj problém a věřte, že mám v plánu, něco s tím udělat.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more



SoulTrash

Navíc už bych opravdu ráda začala běhat a posilovat. Nejdřív ale budu muset udělat něco se svou imunitou, protože poslední měsíc jsem pořád nemocná, a když už se konečně zaraduju, že nemusím ležet v posteli (jakože s horečkou a tak, jinak bych si nestěžovala) jsem nemocná zas. Jako třeba teď - konečně uklizeno, ale ta hromada kapesníků na stole ten dojem trochu kazí.


Ani si nepamatuju, kdy jsem se naposledy pořádně začetla do knížky. Vzhledem k tomu, že si svůj život bez knih nedokážu představit, tak to, že skoro nečtu mi málem láme srdce. Jako vážně. Nejraději bych si za to jednu vrazila, ale myslím, že jsem moc líná i na tohle.

The Breakfast Club | via Tumblr

Samozřejmě to stejné platí i o filmech. Nejhorší na tom je, že když už si najdu čas, tak nemám ani ponětí na co se chci koukat, a nic mi nepříjde dost dobré. Vážně se sebou musím něco udělat.

Untitled

Ale jedno je jasný.... Víc než knížky a filmy mě štve, že se moc nevídám s Betty, takže do svého plánu samo sebou musím zařadit i nějaké nakupování a nějakou tu přespávačku nás tří, co tenhle blog píšeme. Možná pak Kejt s Betty zase něco upečou a vy se budete moct kochat krásnýma fotkama a já budu mít hezky plný bříško :)

No nic, asi si jdu sednout do křesílka s knížkou. Jestli máte nějakou radu na filmy, tak sem s ní.
Tess

12 komentářů:

  1. hlavně se dej do kupy, at je ti líp :)

    OdpovědětVymazat
  2. zaujivavy clanok :) ja sa tiez chcem pustit do toho behania ale len to pocasie mi v posldných dnoch nepraje :/

    OdpovědětVymazat
  3. mám to podobně jako ty - taky jsem teď byla nemocná a protože jsem předtím začala běhat, tak mi to moc neprospělo protože týden strávený v posteli se na mé kondičce podepsal... :/ a navíc teď pořád prší, takže asi taky v brzké době nevyběhnu... ale aspoň mám čas na filmy :D můžu ti doporučit třeba Na hraně zítřka nebo jestli jsi víc na romantiku tak Tohle je válka. brzy se uzdrav!
    BE YOU

    OdpovědětVymazat
  4. Čtení prospívám, vážně si skus najít čas :). Já začala číst a od začátku školního roku jsem přečetla kolem 25 knížek. : A teď k filmům. Pokud máš ráda romantické filmy, tak If I Stay, The Lucky One, Dear John, Great Gatsby, The Fault in Our Stars, pokud komedie, tak White Chicks, Just go with it, Nortbit a jestli sci fi tak Divergent, Maze Runner, I am Number 4 nebo The Mortal Instruments :)

    OdpovědětVymazat
  5. skvele;)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. S časem bojuji pořád. Přes týden si tak tak nacházím čas zkontrolovat blog. Seriály a nová videa mích oblíbených youtuberů sjíždím až o víkendu protože přes týden se to prostě nedá... Sem tam mám ale i takový víkend, že nestihnu vůbec nic... Pak jsem z toho úplně špatná:X

    OdpovědětVymazat
  7. Haha, mám to dodt podobně. Teď jsem zase po dlouhé době nemocná a těšila jsem se na to, že si pouklízím atd. Ale radši ležím v posteli. Jinak bych tě ráda pozvala na můj blog www.jojovictus.blogspot.com , kde najdeš příspěvky o modelingu, zdravém jídle, módě a cestování. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já miluju ty najky, aaaaaaach!

    P.S. - Zvu Tě ke mně na GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný článek. :) Jsem tady poprvé a - jste super! Moc sympatickej "popisek blogu", vážně mi sednete, jsem ráda, že jsem na váš blog přišla a určitě se budu často vracet :)

    OdpovědětVymazat