3. 4. 2015

Spring OOTD

Čerstvý vzduch, tenisky a sluneční brýle. To mě napadne při slově jaro. A přesně to tady nemáme. Místo toho se nám sem vetřela slova jako zima, vítr a sníh. Ale já se nedám, a stejně už vymýšlím, co budu nosit, až bude platit ta správná představa jara. Teď by mi v tom zmrzl zadek, ale trocha inspirace nikdy neškodí, že (asi už je to tady pravidlo, že slovo inspirace se vyskytuje v každém článku, jak tak koukám). Každý outfit je docela jiný, v jednom se vidím, jak jdu do města na kafe s kámoškama a v dalším zase, jak jdu jen tak narychlo ven. Ale každý vidí stejné věci různě, takže se těším na vaše názory. Jako vždy.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more

Do téhle sukně jsem se zamilovala (i když ano, původně byla na 5 leté děti, ticho). Někdo by mohl (asi správně?) poznamenat, že se hodí spíš na podzim. Ale existuje takový názor, že člověk může nosit co chce, kdy chce a jak chce, a toho já jsem, prosím, zastánce.


Prosím oceňme chvilkou ticha tuhle velice dospělou fotku, kde jde vidět moje krásná postel s obřím plyšovým lachtanem, děkuji.


Jeden z outfitů, co bych si možná ani nevzala do školy, ale spíš jen tak na ven, na procházku. A asi bych si k tomu vzala koženou bundu a nekotníkový černý tenisky. A svoji sestru.


Když nad tím tak přemýšlím, tak bych si něco podobného možná vzala i na trénink, hm, proč ne, že.


Představuji vám moje nové nejoblíbenější tričko. S naprosto dokonalým nápisem, ale to snad nemusím dodávat. A ani to, že ho nosím co nejvíc to jde.


A taky se mi líbí, že je takový jakoby crop, ale ne úplně,  je jenom uplý a je to snad jediné tričko takového stylu, co mám a začíná se mi to líbit!


Tohle je doslova dokonalá kombinace, protože mám na sobě 1, nejoblíbenější a nejpohodlnější kraťasy a za 2, nejpěknější a nejpohodlnější svetr. A ještě ty kraťasy jsou černobílý a ten svetr bíločerný, dobrý ne.


Prosím, řekněte mi, že někdo z našich čtenářů umí ovládat počasí, žejo. Protože já už vážně chci teplo a podkolenky. Ale jako vážně.



Další oblíbený věci. Choker + DIY vestička + nejdokonalejší baseball tričko. A k tomu jsem měla leginy, ale tady to (očividně) nejde vidět, cha.



Tahle fotka je trošku jinak upravená, takže budeme předstírat, že ta oranžová ruka je naprosto normální i bez toho, aby měl někdo žloutenku, dobře. Jak já vás miluju, že mě chápete. A lachtan se zase cpal před objektiv, že.

Tak, co na to říkáte? Já se nemůžu dočkat, až začnu všechny tyhle věci nosit (a kombinovat) na jaro. Ani vlastně nevím, co má být ''v módě'', takže pokud má někdo z vás větší přehled, než já, může se klidně podělit. Užívejte Velikonoce, čokoládu a beránky. A kafe.
- to jsem prostě musela dodat, že
Kejt

13 komentářů:

  1. Pekné outfity :) tiež sa nemôžem dočkať, kedy konečne prídu tie pravé jarné dni :)
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny outfity vypadají skvěle. Mimochodem, košile ovázaná kolem pasu je boží :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  3. První a třetí outfit jsou nejlepší :)) každý si může nosit co chce a kdy chce? přesně! naprosto souhlasím. Aww, taky už chci, aby bylo teplo :D
    BE YOU

    OdpovědětVymazat
  4. veľmi sa mi páči tričko good music and pizza :D a posledná kombinácia je super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny outfity jsou skvělé!:)
    M
    http://sunstreetbymonica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné outfity! A fakt ťa obdivujem, že si to mala nervy všetko tak pekne pofotiť :)) Sukňa je úplne úžasná a určite si z nikoho nič nerob. Keby som dostala cent za každého človeka ktorý mi povedal "ešte nie je leto", "ešte nie je ani jar", "však sú mínusové teploty".... tak by som mala tých centov fakt veľa :D A z toho lachtana som zomrela :D (lebo vôbec nemám veľkú, guľatú, plyšovú, dospelácku líšku) -_-
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  7. Super, ta džíska je boží!
    Úplně se stydím, že jsem zapomněla na adresu vašeho blogu. Určitě to napravím a zas sem budu chodit. :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. nice post :) happy Easter. Kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Poslední dva outfity se mi líbí nejvíce:) Už aby bylo teplo a já konečně mohla odhodit teplé bundy:X

    OdpovědětVymazat
  10. poslední je nejlepší!:) a myslím že máme stejný tričko, teda pokud je H&M:D já se do toho svého tak zamilovala, že jsem si ho koupila ve dvou barvách a asi si koupím i třetí:D
    btw ke komentáři u mě na blogu- závidím ti že bydlíš v Brně!

    OdpovědětVymazat
  11. ta sukně je pěkná, stejně tak se mi moc líbí i džínová bundička <3
    máš super styl :)

    OdpovědětVymazat