9. 4. 2015

My favourit cafe: Podnebí

Víte co mám nejradši? Rychle vyletět ze školy, nasednout na šalinu, vystoupit na České, sejít se s Kejt a Tess (nebo jinou kamarádkou) a co nejdřív vyrazit do nějaké kavárny. No nějaké. Vždycky chodíme do té stejné. Do Podnebí. Pokud jste z Brna, asi ji už znáte. Za tenhle půl rok jsem tam byla aspoň 20-krát Normální co? Ale jakmile jednou vkročíte do Podnebí, už není cesty zpět (to bylo fakt deep a osudový). Vždycky si řekneme, že zkusíme nějakou jinou kavárnu, ale stejně se pokaždé vrátíme do Podnebí. Mám to tam prostě hrozně ráda. Dneska vám ukážu co si většinou dávám a jak to tam vlastně vypadá. Uznávám, že tenhle článek je asi na nic lidem, kteří nebydlí v Brně, ale muže se vám to hodit jako tip kam zajít kdyby jste se náhodou vydali do Brna (což vám upřímně moc nedoporučuju, protože třeba v okolí mé školy to nevpadá zrovna jako velkoměsto, vlastně bych to nenazvala ani městem spíš skládkou nebo tak něco) Ale v Brně je samozřejmě i spousta krásných míst a jedno z nich je právě Podnebí.




Nejdřív něco k tomu, jak to v podnebí vlastně vypadá. Je to celkem velká kavárna, ale už se nám párkrát stalo, že bylo plno. 
Hrozně se mi to tam líbí. Je to tam takový útulný a je tam hrozně příjemná atmosféra.
Obsluha je tam moc milá a ochotná.

 Mají tam hrozně zvláštní jídelní lístky. Jsou takový skládaný (to vás určitě velice zajímalo)
Každý den mají obědové menu. Pokaždé tam mají polívku a potom asi 7 nebo 8 jídel.
Normálně přes den tam mají třeba palačinky, toasty, saláty nachos, panini, dorty a spoustu dalších dobrot.




Na jaře je tam otevřená hrozně hezká zahrádka, ale bývá tam celkem plno.


Taky je fajn, že se přes léto a jaro nesmí kouřit vevnitř. Úplně nesnáším když vyjdu z kavárny a celá smrdím od cigaret. 



Kafe mají v Podnebí moc dobrý. Většinou si dávám normální lungo nebo cappuccino.


Naposledy jsme byla v Podnebí včera na obědě. Já jsme si dala salát z rukoly s rajčatama, ricottou a nahoře byly dýňový semínka. Bylo to hrozně dobrý!
Kamarádka si dala panini prosciutto crudo a to byla taky hrozná dobrota! (vím to, protože jsem jí kousek užrala)


Většinou, když tam nejdeme na oběd, dáváme si tousty nebo nachos.


Mají tam děsně dobrý toasty, se sýrem a šunkou nebo s hermelínem a brusinkama. Vždycky si objednávám ty s hermelínem. Nikdy bych neřekla, že to bude tak dobrý.


A tady už jsou ty nejlepší nachos. No teda nevím jestli jsou nejlepší, protože jsem nikdy jiný neměla, ale tyhle jsou vážně skvělý.


Ještě jedna fotka mě a salátu. Brzo se asi objeví na insta takže mě nezapomeňte sledovat (taková menší reklama)


Dojezeno! Takový žrouti...

Tak to by bylo všechno. Doufám, že se vám článek líbil a jsem vám dala tip na dobrou kavárnu.
Určitě do Podnebí zajděte, protože je to tam skvělý a rozhodně to stojí za to.
Mějte se krásně a jarně!
Bett

2 komentáře:

  1. osobně se chystám příští měsíc do Brna podívat, takže kavárnu na doporučení určitě vyzkouším, vypadá velice zajímavě a ta zahrádka je božská!:-)

    my good days blogspot

    OdpovědětVymazat
  2. Z Brna sice nejsem, ale stejně asi na tvé (ne)doporučení nedám a vydám se tam :D A v Podnebí to vypadá moc dobře!! :-)) Skills of Art

    OdpovědětVymazat