15. 4. 2015

Another Spring Tag

Počasí se sice pořád mění, ale konečně můžeme s jistotou říct, že přišlo jaro. Což (aspoň pro mě) znamená lepší náladu, lepší outfity, lepší všechno. Jaro je po podzimu moje nejoblíbenější roční období, takže mám poslední dobou celkem dobrou náladu a tak. Doufám, že to tak máte taky, protože podle mě by takhle jaro mělo působit skoro na všechny. Prostě nezapomeňte užívat si každou chvilku svýho života (ano, naše články v sobě mají vždy nějakou velmi zajímavou radu).

If we had no winter the spring wouldn't be so pleasant. #inspiring #quotes original artwork from http://www.inspirational-quotes-about-life.net/yourlife.html 

1. Oblíbený Jarní lak na nehty?
Dlouho jsem si sice nehty nelakovala, ale jinak rozhodně třeba tmavě zelený, modrý, prostě něco jarního a černý lak na nehty je nezbytný v každém ročním období :)
http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more


60 Haute New Looks For Spring 2014 - Style Estate - 

2. Oblíbené jarní šaty?
Většina mých šatů je na léto, ale mám jedny hrozně krásný tmavě modrý, takže nejspíš volím ty.

3. Oblíbená jarní květina?
Abych řekla pravdu, tak se v kytkách moc nevyznám, každopádně tulipány jsou samozřejmost.

Earthy crochet necklace Topanga Blues blue tan by slashKnots. Love this designer's work!

4. Oblíbený jarní doplněk?
S jarem pro mě vždycky přichází i náramkové období a tenhle rok není výjimka.

5. Oblíbená jarní svíčka?
Nejspíš nějaká s vůní ovoce, jako jablko, jahody, lesní plody a vlastně všechny svíčky z IKEY ... jak jinak

 

6. Oblíbený jarní parfém?
Vyloženě "oblíbený jarní parfém" nemám, ale teď mám Nike voňavku, která je naprosto úžasná a taky mi voní Si od Armaniho (ne že bych na něj měla nebo tak, já jen koukám přes výlohu).

7. Co máš ráda na jaru?
Jarní vzduch, to že se mi líp vymýšlí co na sebe a no prostě jaro. Těžko se to vysvětluje, prostě mám dobrou náladu a je mi líp a příjde mi že si nemusím o nic starat (HAHAHA) a tak.

Gotta love this idea for hanging inspirational quotes, cards, etc and also adds to the decor of your #cubicle. Love it! 

8. Děláš jarní úklid?
Chtěla bych. Vážně. Věřte mi a myslím, že bych opravdu měla, ale no... jsem to já, takže zázraky nečekejte.

9. Oblíbený jarní nápoj?
Poslední dobou bych pořád pila nějaký džus, nebo limonádu, takže asi něco ovocnýho a osvěžujícího.
P. S. Kafe, kafe, kafe, kafe, kafe, kafe, kafe, kafe, kafe, kafe, KAFE

Check out these 15 motivational and inspirational quotes to help you feel good inside and out. Sometimes, just keeping in mind these sayings can help you get through the moments where you need a little extra positivity. 

10. kdy pro tebe začíná jaro?
Když prostě ráno vyjdu ven a tam je ve vzduchu už cítit jaro a prostě vím, že už bude teplo apod.  :) 


Jak jste na tom s jarem vy? Co na něm máte rádi/neradi? Jak byste odpovídali vy?
Tess

2 komentáře:

  1. Přesně jak píšeš, i s mojí náladou jaro dělá divy, když je hezky, sluníčko hřeje a je prostě krásně, skoro ani nejde nemít dobrou náladu :). Super tag, díky za tip (já vím že to nebyl úsmyslný tip, ale stejně pomůže) na stránku s tagy, mám teď sice spoustu nápadů na články, ale nějak se mi do toho nechce, tak asi zpracuji zase jednou nějaký ten tag :). V odpovědích na otázky s tebou souhlasím skoro ve všem :).

    BE YOU

    OdpovědětVymazat
  2. Jaro naprosto miluju! Včera bylo tááák nádherně:) Dnes už u nás pršelo takže fujfuj ale doufám že se to zas vybere... Taky miluju když prostě venku cítím jaro. Vůně se nedá popsat ale paráda je, když projdu pod rozkvětlým voňavým stromem v teplý den a tu vůni roznáší vánek:3 Prostě nádhera!!!

    OdpovědětVymazat