18. 4. 2015

Wish list (England)

Nevím, kdo vymýšlí rozvrh mého života, ale ať už je to kdokoli, tak je buď hodně zvláštní nebo ho někdo něčím praštil po hlavě, protože: jak je možný, že například nejnudnější měsíc (únor) se nic nedělo, ale například v květnu se toho má dít až moc? Tak třeba, příští týden mě čeká soutěž s tancováním, dva dny volna, pak jedu na deset dní do Anglie, asi i do Vídně, na fotící výlet a u toho všeho ještě budu dopisovat školu z těch deseti dní v Anglii (že by karma?). Už si rozumíme? No ale já jsem šikovná holka, a tak u toho stíhám i spoustu dalších věcí. Třeba psát článek pro vás. O tom, co si přeji. Protože do Anglie se nejezdí každý pátek, takže doufám, že si odtamtud pár věcí odvezu. No, tak se na to jdeme podívat.
P.S. jestli tohle čte můj životní plánovač, tak prosím, jen tak dál, protože lepší hektický vzpomínkami nabitý měsíc, nežnudný prázdný měsíc
P.P.S. ale zas to neber doslova, nějaký ten volný čas by se taky hodil
P.P.P.S. a co kdybys mi tu funkci předal?

 http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more

 Začneme oblečením, jak jinak. Je jaro, takže konečně můžu nosit tílka, crop topy a trička s krátkým rukávem. Hrozně se mi líbí trička s výstřihem do v, protože se správnými doplňky pak vypadáte přesně tak, jak si přeje vypadat každá. Úžasně, ale jako že jste se o to vůbec nesnažili (neříkejte, že to na vás nesedí). Pak přichází na řadu kraťasy. Chtěla bych nějaké normální teplákové na cvičení a běhání, a pak typické do pasu. Abych k nim mohla nosit ty crop topy (to je promyšlený, co). Zlaté hodinky nemusí být zlaté (jak jsem obětavá, že), ale mohly by mít apsoň podobnou barvu. A můžeme si promluvit o těch botech? Nemůžeme, protože pro ně nemám slov. A podobné sáčko jako na obrázku si přeji už delší dobu.


Určitě už jste někdy viděli podobně overaly (teď se tomu říká romper, prý). Mně se hrozně líbí, třeba právě s tím kloboukem, který se hodí snad ke všemu. Nejvíc bych chtěla asi černý romper (protože já), ale i se vzorem by byl pěkný a aspoň bych pořád nevypadala, jakože mám depku. Skorts (skirt + shorts) se taky nosí už delší dobu, ale já zatím žádnou (žádné?) nemám. A znovu - s tím kloboukem! Džíny. Poslední dobou se mi hrozně líbí úzké černé a o těch modrých ani nemluvím, protože mluví samy za sebe (cha). Černá mikina tu není proto, že se chci dát na kariéru -A, ale proto, že se mi líbí a dokonale mi sedí na chladnější jarní dny. A boty. Ty boty. Nike jsou snad na úplném vrcholu seznamu, ale taky jsou ze seznamu nejdražší (že by trochu problém?). A tahle barva, prosím.


A teď se dostáváme k té části o Anglii. Protože oblečení si můžu koupit i tady, ale některé věci se u nás odmítají prodávat, takže si pro ně prostě musím zajet do až do Anglie no (ehm). Bílou tužku u nás zrovna prodávají, ale už se nevešla na minulý obrázek (to je toho, no). A taky by se mi líbila nějaká světlá rtěnka. Protože mi došlo, že mám samé tmavé (já fakt nemám depky). A teď to nejdůležitější - knížky. Girl Online už snad všichni známe a já Zoe docela obdivuji (proto je na obrázku i její kolekce kosmetiky), takže tahle knížka mi nesmí chybět. 14 000 things to be happy about je knížka plná malých nepodstatných, ale radostných věcech a všichni co mě znají ví, že to jsem v podstatě já v knížce. A IT od Alexy Chung je takový módní zápisník, který se u nás rozhodli neprodávat. Teď k tomu durhému nejpodstatnějšímu - jídlu. Anglie je země Benedicta Cumberbatche, deště a Harryho Pottera. A protože Bena si domů odvézt nemůžu a deště schytám až dost, dovezu si alespoň fazolky všech chutí! Sice nevím, jestli tam budou mít i tyhle boží Oreo, ale byla bych za to vděčná. A My bottle nejspíš neseženu, ale líbí se mi.

Fuj, to bylo dlouhý. Ale ještě musím pár věcí napsat. Chtěla bych říct, že je jasné, že tohle všechno mít nebudu, že si vážím už jenom toho, že do té Anglie jedu a že tam cestuji, abych se naučila lépe anglicky, poznala Anglii a odvezla si hlavně nezapomenutelné zážitky a vzpomínky (a fotky!). Ne proto, abych si přivezla horu oblečení. Jen abychom se chápali. Užívejte jara, mého článku (sranda, klid) a kafe.
Kejt

8 komentářů:

  1. Prúžky + čierna + biela + denim = dokonalosť! Opäť nádhera ♥ A podobný klobúk si teda musím zohnať aj ja;D

    OdpovědětVymazat
  2. Pekný wishlist :)
    Ale keď prídeš do Londýna tak zistíš, že tam je kopu skvelých pamiatok, double deckre a skvelí ľudia, že na wishlisty zabudnes :DD viem o čom hovorím :D

    OdpovědětVymazat
  3. zaujímavý wishlist :D keď som ja prišla do anglických obchodov aj som zabudla, čo som chcela a kúpila si aj to, čo som neplánovala :D
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý wishlist. Oproti tobě můžu říct, že můj wishlist byl skromný. :-D Tolik věciček. Tu láhev bych taky chtěla. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Vesměs bych si chtěla pořídit to samé co ty, hlavně overal a kraťasy do pasu, v Anglii určitě seženeš spoustu pěkných věcí :).
    BE YOU

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, jsem tvůj plánovač. Co tak další měsíc konečně do Benátek?

    OdpovědětVymazat
  7. ten černý overal je krásný, nějaký podobný na léto potřebuji <3

    OdpovědětVymazat