23. 4. 2015

Why care about anything when there's coffee?

Mám náladu na další z mých filozofických článků typu ''všechno je hezký, tak buďme všichni šťastní'', ale chápu, že je to moje momentální nálada, a že ti z vás, co nemají dobrou náladu by mě sežrali zaživa, takže radši budu mlčet. A nechám za sebe mluvit fotky. Protože ty to někdy taky dovedou. Připravila jsem pro vás další random, abyste se mohli pokochat mým random životem, protože, upřímně, proto tu samozřejmě všichni jsme, že. Ale varování: kdyby byl tenhle článek fotka na tumblr, napsala bych k němu hashtagy, které by vypadaly asi takhle: #food #yummyfood #healthyfood #coffee. Chápeme se, že. Ještě, že vás mám.
P.S. snad jste si nemysleli, že se v úvodu nevyskytne slovo coffee?!


Chcete vědět, co je špatný? Dochází mi burákový máslo. Ano, minuta ticha prosím.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more



Já vás varovala, že tu bude hodně jídla. Jakože hodně. Mimochodem tohle je trdelník z velikonočních trhů. Jo. Ňam.


Jo, už je teplo a to znamená, že můžu sedět na balkóně. S kávou. A trdelníkem. A občas i rodinou, no.


Je zajímavý, že v naší sámošce neznají burákový máslo, tvaroh nebo jemný vločky, ale tohle tam mají pokaždé. Tyhle tyčinky jsou děsně dobrý, ale neviděla jsem je nikde jinde. To jsou věci, co.


Upřímně nevím jestli je to tvaroh nebo jogurt, ale můžu říct, že to byla ňamka. Mimochodem za poslední týdny jsem zkonzumovala tolik tvarohu, že bych se nedivila, kdybych se jednoho dne probudila jako vanička polotučného tvarohu (nebo nízkotučného??).


Nejlepčejší sušenky. Jsou v nich všechny dobroty, co by vás napadly -  med, oříšky, kokos, vločky...a jsou zdravý! A neskutečně dokonalý!
A prosím můžeme vypustit fakt, že je mi šestnáct a používám slova jako nejlepčejší?


A tak přece se nebudu učit, když si můžu umělecky skládat věci na stole, abych vypadala jako ty cool holky z Instagramu, které mají takhle poskládaný očividně celý život.


Tenhle je od Bett z Londýna (ne! z Londýna? nekecej!) a něco mi říká, že bych mu mohla brzo dovést kamaráda...


Právě čtu. Ano, kvůli Benedictovi (hrál v tom filmu), ale i kvůli té knížce samozřejmě. Zatím je to super a přesně tak vtipný, jak to slibuje obal.


Po dlouhé době, kdy jsem po tomhle bronzru pokukovala a on nepokukoval po mně, jsem si ho nakonec koupila. A zatím jsem spokojená!


Další nová věc. Napřed jsem si říkala, jestli jsem si neměla koupit dražší, ale ne, na tu cenu je super!

Já myslím, že kdybych přidala ještě jednu jedinou fotku, tak už bych vás urandomovala k smrti, tak toho radši nechám (nemáte zač). Omlouváme se za menší pravidelnost přidávání článků, ale nějak se to na nás hrne. Napište nám, co vám posledně udělalo radost nebo co máte nejradši za články!
P.S. a omlouvám se jestli jsem zklamala, že v tomhle článku byly jen dvě kávy
P.P.S. stydím se
Kejt

4 komentáře:

  1. Krásné fotky! A to jídlo :3

    http://jijinka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. mňam to jedlo vyzerá skvelo :3 po bronzéri od NYC pokukujem už dlho :D
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky ^^ Hmmm... Myslím, že začínam byť hladná.

    hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat