27. 4. 2015

5 things that make my smile bigger

 Vsadím se, že kdybyste mě znali, tak by vás ten nadpis vyděsil, protože můj úsměv už je tak dost děsivý, natož kdyby byl ještě větší. Ale vy máte to štěstí, že jste mě viděli možná tak v outfitovém článku, takže si můžete v klidu představovat nějakou mile se usmívající slečnu. Jenže v tomhle článku (naštěstí) není důležité, jak vypadám, ale co mám ráda. Takže vám v rychlosti shrnu, co jsem si zase jednou oblíbila. A ne, kafe tam není. Bylo mi blbý sem tak okatě cpát svýho boyfrienda, no.

 http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more
 1, Fotky
Lépe řečeno jarní fotky z jarního výletu. Abych byla přesná. Asi je vám jasné, že podobných fotek mám tak miliardu a že mi to vůbec, ale vůbec nevadí. Focení mě baví čím dál víc a dokáže mi to (i když to možná někdo nepochopí) zlepšit den.



2, Hrníček
A tak, alespoň skoro kafe. Tenhle hrníček je už půl roku okukovaný a konečně mi v mozku zapla má mimořádná přemisťovací síla a z Ikei jsem ho přemístila až ke mně na stůl. Hahah, kéž by.
P.S. nezmiňuji fakt, že první dva dny nebyl v myčce, ale jenom rychle umývaný, protože to kafe prostě v jiným hrnku být nemohlo


3, Hodinky
 Chtěla jsem je hrozně douho, protože mi přšlo, že doplní každý outfit. A dopadlo to snad ještě líp, než kdybych si nějaké koupila. Tyhle jsou po mamince a já prostě miluju ''starý'' věci, který mají minulost (ehm - staré černobíle fotografie), takže...


 4, Dekorace
Konečně už se výzdoba pokoje blíží ke konci. Ale pozor, to bych nebyla já, aby se někde nevyskytl nějaký problém, že. Možná právě proto je ta vrchní polička pověšená jen tak, aby se neřeklo, protože je za ní ocelový panel. Ale co, dosáhla jsem svého a už se jenom těším, jaké tam dám další rámečky. A fotky, přece tam ty rámečky nebudou sedět samy, že.


5, Kokos
Úplná maličkost, ale miluju kokos. Zmrzlinu, strouhaný do ovesné kaše nebo nacpaný do jedné dokonalé modrobílé lahvičky (lahve?). Tenhle krém voní naprosto dokonale a není nic lepšího, než jít do postele spát jako jeden velký voňavý kokos.
Tos nenapsala.

Ani nevím proč, ale tyhle 5 bodové články mě baví, tak snad to nezůstane jen u mě. Užívejte kokosu, kávy, fotek a co já vím, co vám dělá radost. Ale hlavně ať je to alespoň něco.
Kejt

7 komentářů:

  1. ty hodinky se mi moc líbí! poslední dobou na ně nedám dopustit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tá prvá fotka je úžasná! :) Taktiež ma u vás tieto články, týchto typov bavia, takže len tak ďalej. Zároveň pozývam na Jarnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu! :)

    LeušLifestyle

    OdpovědětVymazat
  3. pěkný článek :), prví fotka je moc hezká :))
    BE YOU

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky sú aj pre mna dosť dôležité. :) a poslednú dobu som si strašne obľúbila vôňu kokosu ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. krásná fotka jarního stromu
    (omlouvám se za vymazaný komentář Silvie_ART, chtěla jsem napsat, ale byla jsem na segřinem PC :D to je ona, kdybys nevěděla souvislosti ;), takže tak)

    OdpovědětVymazat
  7. také miluji kokos! a tvé články s pěknými fotkami <3

    OdpovědětVymazat