1. 5. 2015

Find something worth living for.

Ranní vstávání. Snídaňe. Škola. Víc školy. Jít domů. Učit se. INTERNET. Spánek (pokud máte štěstí a podaří se vám usnout). Ano, není nic horšího (alespoň pro mě) než stereotyp. Ale i v mém nudném, obyčejném životě se dají najít věci, na které se můžu těšit a za nic bych je nevyměnila. Nemyslete si ale, že tohle je další článek typu co mi poslední dobou dělá radost apod. Tentokrát udělám menší změnu a budu psát o každodenních věcech (kvůli tomu ta zmínka o stereotypech), bez kterých bych se neobešla a rozhodně mě nikdy neomrzí.

Iconosquare – Instagram webviewer
We♥It, Tumblr, Youtube, Pinterest....Internet. Správně. Nepřežila bych bez něho ani jeden den (no možná bych to zvládla, ale zkoušet to nebudu). 
P. S. Díky bohu/bohům/Lokimu/komukoli koho to napadlo za školní Wifi
P.P.S Ne není to můj stůl, ten můj totiž není moc fotogenický (a uklizený)
http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more

 

Když už jsme u toho internetu. Co udělám jakmile dojdu domů a zapnu počítač? Otevřu WeHeartIt a hned potom Spotify. Jinak řečeno - hudba je další z věcí, které potřebuji k přežití každý den. 
Takže co dělám i teď? Ano, správně, poslouchám hudbu.

Kdyby vás zajímalo, proč potřebuju tolik věcí k povzbuzení: mám úžasnou postel (a hrozně skromnou povahu). Jak mám pak ráno vstávat? Jak? Ne vážně sama nechápu jak se mi to daří.
No jo, už to mám.. Kafe.

Vzhledem k tomu, že jsem ten typ člověka, co si potrpí na spoustu citátů, tak je tato nástěnka důležitou součástí mého života. Prostě jakmile mám špatnou náladu, stačí mi rychlý pohled na stěnu a tadáá... Hned je mi líp.


A abych v pokoji neměla moc citátů, tak mám ješte tenhle kalendář.
New Day = New Quote


Na téhle fotce to tak sice asi úplně nevypadá (no tak neumím ovládat počasí, nikdo není dokonalý), ale mám úžasný výhled z okna. Samá zeleň a stromečky a kytičky a tak...

Co vám dokáže každý den zlepšit náladu? Je u vás taky tak divný počasí? Pijete teď kafe? Já jo a už mi zase dochází... Ach jo, život je někdy tak těžký...
Tess

6 komentářů:

  1. Jo, je u nás stejně divný počasí. A co mi dokáže zlepšit náladu? Když se mi konečně povede v html kódu na blogu něco upravit :D nebo nový článek od oblíbené blogerky, nebo nové video ! :D a přítel :D když mi přiveze nějakou ňamku :D
    HollyChicc (a taky, když vidím nový komentář u mě na blogu :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňa každý deň vykopne z postele predsttava raňajok a kávy :) Ten kalendárik čo máš, tak mám podobný, volá sa 365 šťastných dní a každý deň mi nejako tak rozjasní :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Zase jsem si poslední dobou zvykla pít každý den kafe, i když jsem ho teď jednu dobu vynechávala :/
    Ten kalendář je úžasný!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. díky Lokimu za školní wifi :D, na to mám stejný názor jako ty, jednou se nám stalo, že ve škole celý dlouhý den nešla... ten den byl jeden z nejhorších :D. poslední dobou mi dělá radost hlavně počasí, hlavně když je hezky (ale i mírný jarní deštík není od věci), seriály, kámošky a internet :))
    BE YOU

    OdpovědětVymazat
  5. Mě tahá ráno z postele jídlo, jelikož kafe nepiju :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mě zlepší náladu většinou můj oblíbený parfém :)))

    LENNY MALI .com

    OdpovědětVymazat