4. 5. 2015

But this is not New York.

Jsem zvláštní. Já to o sobě vím (naštěstí?). Takže jestli vám tenhle článek bude připadat ne úplně normální, tady máte vysvětlení. A co že je na mně tak zvláštního? Tak co třeba to, že už mám naplánováno, kam všude se podívám, až moje noha jednou vkročí na chodník toho dokonalého města New York? Ale vlastně, proč by to mělo být zvláštní nebo divné? Není dobře, že ve svoje sny věřím? Každopádně pro vás mám nachystaný něco jako New York wishlist. A bude to obsahovat hodně kávy. Zase.

anything-classic:

Audrey Hepburn on the set of “Breakfast at Tiffany’s.”
 
http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more
1, Hned první věc je docela očividná. Kdo by si nechtěl ráno zajít na čerstvý croissant a kávu před Tiffanyho? Ale obávám se, že tam bude menší fronta. A taky, že podobné šaty mi Galliano asi neušije.


 2, Už vidím, jak si většina z vás pomyslí: bože, je to jen houska. Ale to není jen tak nějaká bílá nudná česká houska. Je to bagel. A to je prosím houska, s dírou uprostřed, původem New Yorčanka. A budu ji jíst v nějaké zapadlé, roztomilé, jen tak akorát hipster kavárně.


3, No a samozřejmě by mi nesměla ujít žádná klasická turistika. To znamená jít se podívat na Empire State Building, zajít do Central Parku nebo na slavné nádraží. Nebo na most, 5th Avenue a nebo na místo, kde kdysi stála Dvojčata. A to všechno bych absolvovala s různým kávami z různých míst v ruce. A foťákem kolem krku.


4, A tak upřímně, zase tak moc naplánované to nemám, takže nevím, jestli bych byla v hotelu nebo u někoho spala nebo nedej bože měla svůj byt, ale  - rozhodně by ten dům musel mít tohle zadní schodiště a mě na něm s kafem v ruce a před sebou výhled na New York.


5, Poslední věc je trochu abstraktní, ale vy to přežijete, viďte. Nejvíc ze všeho budu dělat to hlavní - chodit, běhat nebo skákat po městě, fotit, vstřebávat a užívat si tu atmosféru. Hledat zastrčené roztomilé obchody, kavárny nebo se procházet po mostě. Běhat v sedm ráno po Central Parku nebo mávat figurínám od Gucciho. A co. Kdo jiný, než já sama, by tomuhle měl věřit?

Napsala jsem zase pět věcí, když se vám minule tenhle 5 things článek líbil. Samozřejmě toho mám naplánováno víc, ale tak, to by bylo na delší dobu. Možná byl tenhle článek trochu víc na zamyšlení, ale baví mě, hrát si na filozofku. Užívejte si svých snů a pijte kafe.

5 komentářů:

  1. New York chcem určite niekedy navštíviť. Je to čarovné mesto. Ach určite by som pred Tiffanym stála v rade s kávou a čerstvým croissantom :) a Audrey mala šaty Givenchy.

    OdpovědětVymazat
  2. to je krása:) já toužím po něčem podobném v Paříži

    OdpovědětVymazat
  3. New York je moje slabost, hned po Moskvě, Římě a Paříži

    ANYTHING ELSE by Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám naplánovaný program až jednou pojedu do New Yorku :D Pěkný článek :)

    meadelaida.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle je, jako bych to snad psala já. :D Taky mam seznam věcí i s fotkama a dokonce i koupenýho průvodce! :D Okolí mě nechápe, myslí si že je to přinejmenším pošetilé, nevěří že se tam někdy podívám, ale já ano! Když mám špatnou náladu a nic mě nebaví, vzpomenu si na sebe a New York a hned se mám na co těšit. Ať si říkají co chtějí. :D

    OdpovědětVymazat