7. 5. 2015

My free time

Konečně je tu čtvrtek a s ním i začátek třídenního volna. Jo já vím, že je to jen jeden den volna navíc, ale i tak jsem za tyhle mini prázdniny hrozně ráda. Kdo by nebyl, že? A protože mám už na tyhle tři dny pár plánů, tak jak jinak, než o nich začít psát.

☁️☁️☁️ 

Ze všeho nejdřív nebudu dělat nic. To znamená: spát minimálně do 10, pít kafe/čaj, procházet WeHeartIt a Tumblr, koukat na videa na Youtube, hledat nové seriály a přemýšlet o smyslu svého života (samozřejmě ne moc). Pro mě perfektně strávený čas.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more
Not Only Photos Set15 | We Heart It
Mít tolik času by bylo ale až moc dokonalé, na(ne)štěstí máme školu, takže se nemusím bát, že bych volno strávila naprosto klidně a uvolněně. Ale na to abych se o to starala teď, mám až moc dobrou náladu, takže ano, budu se učit. A ano, budu příklady z matiky prokládat přestávkama na Tumblr a Nutellu.

 All was well | via Tumblr
Další věc, kterou bych chtěla zvládnout je běhání. Konečně je totiž venku hezky, nejsem nemocná a dokonce jsem celkem namotivovaná, takže doufám, že se nic z toho nezmění a doopravdy běhat půjdu.

☆ | We Heart It
Navíc se mi po dlouhé (opravdu dlouhé) době konečně podařilo vymyslet, jak oživit můj pokojíček, takže nějaké to DIY mám určitě na seznamu. Jak to dopadne už je druhá věc, ale kdyžtak můžu aspoň říct, že jsem to zkusila.

Kindle 🌻
S volnem jako vždy přichází i chuť něco si přečíst a vzhledem k tomu, že mám do týdne přečíst povinnou četbu a už asi měsíc čtu tu stejnou knížku, tak mám rozhodně co dělat. A pak je tu samozřejmě ten mega dlouhý wishlist knížek...

A co následuje jako obvykle po knížkách? Filmy. Jak jinak. Pro mě prostě neexistuje líp strávený večer než díváním se na filmy, zabalená v dece s něčím dobrým k jídlu vedle sebe.

Co plánujete na volno vy? Nějaké nápady na filmy/knížky? Chodíte běhat? Čím jste si naposledy udělali radost?
Tess

3 komentáře:

  1. Přesně vím, jak to myslíš, i když je to jen den navíc, stejně to pořád je o den školy méně a to už něco znamená :D Zítra plánujeme celodenní výlet na kolech, dokud je hezky, u nás na severu má o víkendu pršet, takže v sobotu budu uklízet, cvičit, vařit, péct, učit se,..(ehm a asi to skončí u toho pečení :D) a v neděli je v plánu plavání a návštěva nějaké dobré restaurace..Dobrý film? ZMIZELÁ, pokud máš ráda psycho a ještě víc psycha :D Mně se to zdálo perfektní, teď čtu i tu knížku - která je mimochodem ještě víc božejší, určitě nebudeš litovat! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já plánuju válet se a užívat volna, koukat na seriály, jít běhat (ikdyž nevím nevím, jestli se k tomu dokopu). Takže asi tak jako ty :). Ikdyž je volno jen o jeden den navíc, stejně si odpočinu mnohem víc než o obyčejných víkendech. Ještě že nám to tenhle rok tak hezky vyšlo a měli jsem tři dny volna dvakrát za sebou :D.

    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  3. jé, 10 důvodů proč tě nenávidím je boží film <3
    těším se na DIY článek, snad bude :)

    OdpovědětVymazat