8. 3. 2015

Do what you love

Pořád dokola to samý. Vstát, jít do školy, vrátit se domů, udělat úkoly protože půl dne ve škole není dost a pak si najít čas na blog a pokud se poštěstí, spát víc než pět hodin. Dobře, omlouvám se, to nebyl zrovna pozitivní začátek článku, ale někdo to říct musel. Ne že by byl každý den stejný, to ne, alespoň se o to teda snažím. Například dneska byl neobvykle dobrý oběd (díky mámě a Kejt). No ale některé věci tvoří většinu mého týdne, a jak jinak než o nich začít psát, že?

(25) Tumblr 

Fakt bych byla ráda, kdyby moje postel i bez ustlání vypadala takhle dobře a nepřípomínala skřetí doupě, ale to mi nezabrání si moji krásnou postýlku užít, co nejvíc to jde - jinak řečeno o víkendech spím do 11 a v týdnu se mi vstává hodně, hodně špatně, to mi můžete věřit.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more

Untitled 

Všechny tři co vás na tomhle blogu pravidelně otravujeme  inspirujeme - Já, Kejt i Betty tancujeme (já a Kejt street dance a Betty step a tak trochu od všeho :)) a mně s Kejt čeká asi za dva týdny soutěž, takže trénujeme, jak to jen jde, a tak sem to tancování prostě musím napsat.

books

Aby bylo jasno: je jedno jak moc věcí musím udělat, nikdy toho není tolik, abych si nenašla čas na čtení. I když to znamená ubrat trochu na spánku, čtení je svým způsobem taky odpočinek, takže co.

can't hear you

Ať už stojím v sedm ráno na zastávce, pomalu ještě v pyžamu nebo se vracím domů za tmy, tak mi nechybí sluchátka. Věřtě, že já jsem ten typ co si spíš zapomene někde mozek, než aby vyšel ven bez sluchátek a písniček v mobilu.

❤

Moje závislost na WeHeartIt, Tumblr a teď už i Pinterestu je vám nejspíš už dobře známá, ale napsat to sem musím, protože pokud nedělám některou z už zmíněných věcí, tak mě na jedné z těchhle stránek najdete stoprocentně.

Co tvoří váš týden? Máte taky nějaké věci/činnosti, bez kterých si svůj život nedokážete představit?
Tess

4 komentáře:

  1. He, mám to celkem podobně jak ty :D Ale co je na tom taky špatnýho..

    OdpovědětVymazat
  2. Já to mám tak, že přes týden, když jsem ve škole, jedu na režim "úspory energie", takže když není zrovna nic zajímavého, tak prostě nevnímám a víkend teď začínám vnímat jako kratší prázdniny (ani nevím jak, ale trochu mi to pomáhá si ho víc užít). A když zrovna nemám náladu kvůli škole, taky zaskočím na Tumblr nebo W<3it (dobře, tak ne jen když nemám náladu, taky jsem tam skoro pořád :D).
    BE YOU

    OdpovědětVymazat
  3. Mé denní potřeby/závislosti jsou hodně podobné... Ale naučila jsem se brát si do školy vodu s citrńem, která mě vždy probudí, když se napiju:) Mám takový dojem, že teď má každý nějaké soutěže:D Mě za dní čeká baristická soutěž (vaření kávy) a jsem z toho nadšená ale spíš vystresovaná:D Nikdy bych neřekla, že dvě porce esspresa, cappuccina a ještě dvě porce volného nápoje (který mi ještě učitelka vymýšlí a já se strašně bojím co to bude), dají během deseti minut tolik zabrat:D No, přeju vám štěstí na soutěži:)

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že máme spoustu věcí stejně :D :)
    S tím spánkem úplně.

    OdpovědětVymazat