4. 3. 2015

Spring is in the air.

Tak a je to tady. Jsem oficiálně stará. Dobře, bylo mi teprve 16, ale stejně mně přijde, jako bych měla většinu života za sebou. Celkem by mě zajímalo, co si budu myslet o tomhle článku třeba za 10 let. Nejspíš si budu říkat jak děsně pitomá jsem byla. Ale nebudu vám tady psát o mých depresích ze stárnutí a přesunu se k dnešnímu článku, který vlastně o ničem nebude. Nemám poslední dobou vůbec čas cokoliv fotit nebo vymýšlet. Takže snad vám třeba zvedne náladu nebo alespoň inspiruje.
Instagram @ropitaymascositas 🌼🌿
Jedním z mých nejoblíbenějších měsíců v roce je březen. Jednak proto, že mám narozeniny a... no je to hlavně protože mám narozeniny (já vím jsem hrozně sebestředná a sobecká). A taky přichází jaro a já ho mám hrozně ráda. 

Sport on We Heart It. - F I T T I E S
Rozhodla jsem se, že na jaře zapracuju na své kondičce a budu chodit kromě tréninků minimálně jednou týdně do posilovny. Tenhle týden mám už splněno. Akorát jsem to trochu přepískla a ještě teď mě bolí nohy...

Sice mám miliardu laků, ale většinou ho nemám na nehtech ani kapku. A když si vzpomenu, že bych si je mohla nalakovat, tak je večer a to si nalakuju třeba jenom jednu ruku. Takže v tom bych se chtěla na jaře zlepšit a dávat si i ten podlak atd.

Za poslední dobu jsem si hrozně oblíbila tuhle písničku. Je taková chytlavá, ale asi se nebude všem líbit.

The Paris Wife | via Tumblr
Už po třetí jsem se pokoušela vyrobit makronky. No a ani na potřetí to nijak slavně nedopadlo. Ale chutnalo to výborně. Snad se mi někdy povedou takový jako jsou na tomhle obrázku!

Tumblr
Na jaře chci začít jíst víc ovoce a celkově jíst zdravější věci. Přemýšlela jsem, že bych zkusila něco jako jarní detox, ale obávám se že to nebudu schopná zvládnou, protože jak mám sakra vydržet 
3 dny nejíst?


Taky jsem tenhle měsíc celkem dost četla. Přečetla jsem třeba Deník B.Jonesové. Je to vážně skvělá knížka. Určitě doporučuju. Ale vůbec mi k ní nesedí ten film. Bridget bych si představila úplně jinak. Ale knížku i film mám moc ráda.
Tak to by bylo všechno. Doufám, že se vám článek líbil. Baví mě dělat takový random články. 
Taky se tak hrozně těšíte na jaro? A napište co jste za poslední dobu přečetly, protože mě dochází nápady na knížky.
Mějte se krásně.
Bett

2 komentáře:

  1. Skvelý článok . A pesničky od Iggy zbožňujem. :) A tiež sa teším na Jar, pretože sme tým bližšie k letu :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jaro miluju! Nejvíce duben protože mám narozeniny:D Sice až ke konci ale i tak... Celkem funny ale je, že třeba dneska ráno sněžilo a teď podpoledne svítí krásné jarní sluníčko:):D

    OdpovědětVymazat