24. 2. 2015

Waiting for spring

Někdo si teď ještě možná užívá sníh a lyžování, ale já se už těším na jaro a každý závan jarního vzduchu způsobuje, že se začnu tlemit jako...no...já. Jaro je nejspíš hned po podzimu mým nejoblíbenějším ročním obdobím. Prostě počasí je tak akorát a vy se nemusíte bát, že přimrznete k zábradlí nebo že se rozpustíte a vpijete do asfaltu. Samozřejmě moje obliba jara má víc důvodů a jak jinak než, že vám jich sem pár napíšu.

❤️ | via Tumblr 
Tak jak jinak, než na jarní outfity. Už se nemůžu dočkat, až budu moct z domu vykročit jen v mikině a nebudu na sebe muset cpát tlusťoučký bundy, čepice, rukavice a já nevím co ještě.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more
Via Nukle4r
Jak už vám asi došlo, tak jaro miluju i kvůli počasí. Ať už prší nebo svítí sluníčko, tak si jaro užiju tak jako tak. A právě to mám na jaře nejraději. Jestli vám to nedává smysl, tak promiňte, ale mě to smysl dává. Vlastě by se tahle věta dala použít na celý článek, takže dokud minimálně chápete, že píšu o jaře, můžete být hrdí, že jste na to došli. Já občas píšu fakt nesmysly...

nike 
Asi chápete co má tenhle obrázek naznačovat: Workout a běhání a tak podobně...
No nejsem si úplně jistá jestli na to bude čas a jestli se k tomu vůbec dokopu a až tak učiním, můžete si být jisti, že vám to sem napíšu. No a jestli ne, tak jsem někde zalezlá a lenost mi nedovolila jít běhat, natož psát články...

Ready for a new life 
Jaro pro mě vždycky bude období nových začátků a změn. A ani nevadí, že jich nebude moc nebo že nebudou velké, prostě mě tohle období vždycky inspiruje k něčemu novému a tak...Ale zase tolik toho nečekejte. (Četli jste si to o té lenosti?)
😍🙌
Samozřejmě se nemůžu dočkat i jarních filmových a seriálovýchpremiér. Insurgent, Avengers.... Game of Thrones... Ale to se těším pořád, takže tohle změna rozhodně není. :D

Tess

6 komentářů:

  1. Radši bych se na jaro ještě moc nechystala, protože poté si zklamaná, že nasněží o Velikonocích :D
    PS: já už se chystám na léto :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já se tedy oproti Martince nade mnou chystám na jaro a už teď si užívám tulipánků, primulí, ranního vyvětrání v pokoji ! :D Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  3. Jaro je nejlepší období! Miluji mikinové počasí a přesně jak píšeš - jaro je období nových začátků, tak snad to budou ty nejlepší začátky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jaro taky miluju! Hlavně duben a květen... Miluju když všechno kvet, je příjemných 20°C a svítí sluníčko. To potom má člověk hned lepší náladu a chuť do života:)

    OdpovědětVymazat
  5. Se vším s tebou souhlasím taky se těším hlavně teda na to až budu moct odhodit zimní bundu a nahodit něco lehčího :)

    OdpovědětVymazat