5. 6. 2015

Food Diary

Nebudu se bránit a s čistým svědomím vám řeknu, že mám pro jídlo slabost. A to jak pro jezení, tak pro vaření. Ale znáte mě, já jsem se prostě musela rozhodnout udělat si to těžší a začít jíst zdravě. Což je pro mě docela výzva, protože vymýšlet zdravé snadné jídlo je rozhodně složitější, než namazat si toust Nutellou (guilty). V minulém článku jste mi do komentářů psali, že jídlo, co jsem fotila, zase tak zdravé není. A možná máte pravdu. Ale pořád je zdravější, než jsem zvyklá. A to je pro mě pokrok. Takže snad vám to přinese aspoň trochu inspirace, protože vím, jak mě problém s rychlým zdravým jídlem dokáže často odradit.
Malá poznámka: Kdyby se dalo kafe jíst, měla bych po problémech.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more


Začneme s večeří (nevím proč zrovna s večeří, ale je to tak, tak neprotestujte). Přijde mi, že tohle jídlo je dobré na takové ty dny, kdy máte naprostou neinspiraci (je to vůbec slovo?) a chodíte po kuchyni dvacet minut sem a tam, přičemž otevřete ledničku asi dvacetkrát, a pak stejně popadnete něco, na co jste celou dobu koukali a nevymyslíte nic extra. Prostě seberte všechny zbytky co máte a něco už z toho ukuchtíte.


Další rychlý zdravý salát. I když je mi jasné, že ten dresink to tam trošku kazí, ale myslím, že náhrada z jogurtu, pepře a soli, by nebyla špatná.

  

Pokud nemám k snídani ovesnou kaši, pravděpodobně jím něco takového. Hlavně v poslední době musím mít všechno s kokosem, skořicí a mandlemi.


Miluji čerstvý chleba! A s baby špenátem to byla ňamka. Už nám roste i bazalka a rajčátka, tak se těším, že to brzo budu mít víc domácí.


Tak teď jsem ráda, že jsem tenhle článek nenazvala Healthy Food Diary, protože lhát se nemá. A taky se nemá jíst nezdravě, když chcete pravý opak. Ale copak můžete říct ne sluníčku, kávě a domácímu koláči od babičky?


Tady mě možná omlouvá to, že je ta placka celozrnná. Ale zapečte ji se šunkou, sýrem, rajčaty a baby špenátem a bude vám úplně jedno, jestli je tam pár tuků nebo čehoto navíc.


Nebe na zemi. Nebo lépe řečeno nebe ve skleničce. S ledem. Čerstvě podávané. Seznamte se. Recept jsem našla na tomhle úžasném blogu, rozhodně mrknětě. Chutná to jako doopravdové frappé a důkaz je, že jsem si ho udělala třikrát v týdnu po sobě. Hopla?


Samozřejmě, že nečokoládová varianta by byla lepší. Ale. Je to čokoláda proboha a ve spojení s banánem chutná dvakrát líp.


A další pití, které bych mohla dělat (a následně pít, logicky!) pořád. Smoothies. Můžete tam prakticky naházet cokoli, co doma najdete a pořád to bude chutnat dobře. Rozhodně se nebojte experimentovat.

Doufám, že jsem vás naladila do zdravé nálady (když už je to léto!) a třeba si i něco uděláte. A já jdu jíst, musím být tématická, ne?
Kejt

12 komentářů:

  1. můžu se zeptat, kde si koupila tu skleničku na smoothie? pořád hledám a nemůžu jí nikde sehnat... konečně jsem se dokopala a taky si udělala smoothie a chutnalo to výborně (x), takže zkouším nové kombinace třeba i se špenátem. tyhle jídlový články jsou super! :)
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za info u mě v komentech, podívám se po nich :). Jo a děkuju ti za pochvalu blogu, moc mě to těší :)

      Vymazat
  2. Mmm, samé dobrůtky :) to mám ráda

    OdpovědětVymazat
  3. Já jídlo přímo miluju :D snažím se to úplně nezdravé omezovat, ale někdy tomu podlehnu :D skvělé fotky, frappé vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Asi nebyl nejlepší nápad otevírat tento článek o půl dvanácté v noci, protože jsem dostala absolutně na všechno chuť :D

    Jinak máte úplně úžasný blog, přidávám se k pravidelným čtenářkám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám na všechno chuť. Posty o jídle jsou největší peklo pro mé chuťové buňky :-D

    OdpovědětVymazat
  6. uzasny fotky, takovýho skvělý jídla, ach!

    OdpovědětVymazat
  7. V létě mívám často takové stavy, že bych začal jíst zdravěji. Ono v takovém vedru, jako bylo třeba o víkendu, člověk ani nic těžkého a tučného jíst nechce. Ale já se prostě nemůžu vzdát svých oblíbených jídel, takže moje "zdravé stravování" zatím spočívá jen v tom, že se snažím jíst pravidelněji, menší porce, teplé obědy a lehčí večeře a neplácat před spaním. A kupovat kvalitnější suroviny, tedy nakolik mi to finance dovolují. V tvém článku vypadá dobře snad skoro všechno :) A s tím kafem to taky nebude tak horké.. Třeba mně, člověku s dost nízkým tlakem, dost pomáhá :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, to taky znám, že chodím furt večer po kuchyni a vůbec nemůžu vymyslet, co si dám a děsně mě to štve.. Je to fakt hrozný :/ A ty rajčata s dresinkem bych si dala, mňam.. No a co, že to dresing kazí :). Jinak i ostatní jídla jsou super, já miluju tyhle food diary, jenže mám potom vždy hlad a zrovna teď je čas večeře :(

    OdpovědětVymazat
  9. Podobný "hrnek" na smoothie jsem si pořídila také v TIGERU :) Nevím, proč jsem v těhle věcěch jako klasická ovce. Někdo něco má a já musím jít a mít to taky, i když se mi to třeba zezačátku nelíbí, pak mě to chytně, jak to všude vidím a je to :D..

    MONČA ♥ soutěžíme ♥

    OdpovědětVymazat