1. 6. 2015

Spring is in the air

Původně jsem měla v plánu nepřidávat další outfit hned, ale škola, čas a vyčerpání se na mě nějak domluvili a zakázali mi to, takže chápete, že mi nic jiného nezbylo. Můžete na mě vidět hned dvě věci z Anglie a to svetřík a kraťásky. U těch jsem se bála, že budou vypadat moc ''na doma'', ale se správnými doplňky (jsem jediná komu spojení ''se správnými doplňky'' připomíná Ďábel nosí Pradu?) to dopadlo dobře. Další zajímavá věc je náhrdleník, který jsem dostala k Vánocům od ségry a je z Forever 21. A nadkolenky asi znáte z mého kňourání aneb kdy už na ně konečně bude dost teplo? A ono už je, takže jim tu dlouho zimu budu muset vynahradit! Právě sedí u otevřeného okna a dýchám čerstvý jarní vzduch, takže mám docela dobrou náladu. A tu přeji i vám!

http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more






Kejt

4 komentáře: