31. 5. 2015

Remember you are dreaming

Po dlouhé době pro vás konečně máme znovu outfit! Už je zase hezké počasí a léto na nás snad tak úplně nezapomnělo, takže se určitě můžete těšit na další a další outfity! V tomhle článku mám na sobě bundu z HM, kterou jsem si dlouho vyhlížela a nakonec jsem se neudržela a skončila u mě doma. Přijde mi, že si ji můžu vzít k čemukoli a bude to vypadat dobře. Černou sukní se nedá nic pokazit a v kombinaci s tímhle červeným tričkem (tuhle barvu miluju!) hned trochu obživne. Náhrdelník je z Tigeru a nedá se říct jestli je černý nebo zlatý, protože pokaždé vypadá jinak. A to nejlepší nakonec - klobouk. Ten jsem taky chtěla hrozně dlouho a hrozně se mi líbí, jak vypadá! Snad si článek užijete stejně tak, jako jsme si my užily jeho připravování!

http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more








Pokud chcete vidět třeba další fotkyz našeho focení, mrkněte na Instagram, odkaz najdete vpravo v menu. :)
Bett

8 komentářů:

  1. Jé odkud máš ten klobouk? Já už hrozně dlouho nějaký sháním a stále nemůžu žádný najít :(

    OdpovědětVymazat
  2. Super klobúk aj náhrdelník! :) Veľmi pekné fotky
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to :) Pěkný náhrdelník.
    http://thechicflair.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný outfit, ten náhrdelník je vážně super :)
    Ráda bych vás i vaše čtenáře pozvala na giveaway, která se koná na mém blogu :)
    KLIK TU
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší :) ten klobouk je super.


    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, ten klobouček je super a strašně moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat