27. 5. 2015

New In - England

Představte si anglickou ulici a na jedné straně Topshop, hned vedle Body Shop a naproti New Look. A to nejlepší ještě přijde. Kousek dál na vás čeká Primark. Samozřejmě mám i kousek hrdosti, a tak jsem nechtěla být jako všechny ty holky, co se pod nákupními taškami pomalu ztrácí, ale...Mé já, které tolik miluje Báječný svět shopaholiků a měsíce dopředu si plánuje, co si koupí, se neudrželo a proletělo Primark se zrychleným tepem a domů dojelo s těžkým kufrem, ale rozhodně ne špatným svědomím. Takže téhle části mého já poděkujte, napsalo vám tenhle článek.

 http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more


Začneme knížkama (už chápete, proč ten kufr byl tak těžký?). Girl Online jsem měla na bookwishlistu (nový slovo?) už hodně dlouho a jsem neskutečně ráda, že jsme si ji koupila! Zatím jsem za půlkou a super! A další dvě knížky jsem koupila v second hand book store dohromady za libru a půl. Rozhodně super na procvičování angličtiny a doufám, že mě budou i bavit.


Nějaké to typické turistické nakupování chybět nemohlo, že ano. Ještě mám malý doubledecker na klíčích! A to tričko měli v jedné malé vesničce za libru! A ta paní byla tak neuvěřitelně milá! Pardon, ale já ty Angličany tak miluju (a jediný důvod nejsou jejich dokonalý lícní kosti!).


Primark je tu! Z těchhle kraťásků jsem nadšená! Umím si je představit jak na léto, tak na podzim s punčocháčema. Pro mě dokonalost!


Jestli jste právě zapištěli nebo minimálně otevřeli pusu dokořán, tak gratuluji, dosáhli jste mé reakce, když jsem to tričko uviděla a následně si ho odnesla s sebou domů!


Tohle je ve skutečnosti dárek. Od naší rodiny! Vůbec jsem nevěděla, že nám něco dají, takže jsem byla nadšená a těším se, jak si knížku budu pročítat a navždy mi bude připomínat jeden z  nejlepších zážitků vůbec!


Další nebe na zemi pro mě byl obchod Poundland. Rámeček mluví sám za sebe a řetízek snad taky nemusím komentovat. Ta rtěnka má krásnou barvu a štěteček je z Primarku, je napůl na korektor a na stíny.


Ne, všechny Vogue jsem si tam opravdu nekoupila, jen ten horní. A za dvě libry! Když tady pořád opakuju ty ceny, připadám si jako nějaký důchodce, ale jen vám chci dokázat proč tak hrozně vyvádím kvůli každé věci.


Tyhle džíny z Primarku (kdo to uhádl?) jsou mi trošku těsnější díky jedné nechápavé paní u kabinek. milionovém výběru džínů (dlouhá story) a zavírací době, ale jsou perfektní!


A tenhle svetr je moje druhá kůže. Nejde tady moc vidět, ale myslím, že se můžete brzo těšit na nějaký outfit, kde nebude chybět (až si přestane to počasí hrát na Paní Zimu).

Ještě jsem si koupila černý crop top, ale ten je tak obyčejný, že jsem ho nefotila. Snad se vám věci líbili, doufám, že si nemyslíte, že jsem nějaká máklá nakupovací šílenkyně (možná byste nebyli daleko od pravdy...), ale uznejme, do Anglie se nejezdí každý pátek. Napište mi, jestli mě chápete a užijte přežijte zbytek týdne!
Kate

14 komentářů:

  1. wow, super věci! ty kraťásky jsou naprosto úžasný, klidně bych si je koupila taky :) a to frozen triko! :O :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  2. Super věci, do Anglie bych moc chtěla :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné věci! Anglie je jednou můj sen :3 takový pocit bych chtěla poznat!

    OdpovědětVymazat
  4. Great haul, girl. Enjoy the chick lit.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  5. Super věci :) Taky jsem byla před měsíce v Anglii, ale v primarku bylo tak narváno, že mě to úplně odradilo, strávila jsem tam maximálně 5 minut a nic si nekoupila :D

    OdpovědětVymazat
  6. Primark je hrozný šílenství :D já mám vždycky pocit, že mě tam ty holky udupou :))

    OdpovědětVymazat
  7. Super věci :). Nákupy v Londýně jsou prostě nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  8. super kúsky, všetky a ten rámiček je super cute!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  9. skvělé věci <3 moc se mi líbí hlavně ty kraťásky! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jak já ti Anglii závidím:) Už dvakrát jsem tam měla jet ale vždy se měco pokazilo... Dovezla jsi si krásné věcičky. Ty kraťásky jsou roztomilé:3

    OdpovědětVymazat
  11. skvele veci;) ty kratasky mam tez, primark:P

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělé věci :) Já jedu s přítelem do Londýna 8. července na 5 dnů, tak už se těším a doufám, že Primark taky navštívíme

    OdpovědětVymazat