9. 6. 2015

How to get ready for summer!

Představte si dlouhé vlnité vlasy, jak vlají v letním vánku, v pozadí moře a nekonečný písek. Také smějící se kamarády, hlasitou hudbu a studené pití. Nebo poklidný večer, který narušuje jenom tiché povídání v dáli a cvrčci, kteří k letním nocím prostě patří, stejně jako nikdy nekončící vzpomínky. Tak. Myslím, že takhle nějak by vypadal trailer na léto každého z nás. Já osobně od prázdnin vždy očekávám životní změny, nové lidi a zkušenosti. A většinou to dopadne jenom tak, že se mi zvýší spotřeba kávy na pět hrnků denně. Ale! To neznamená, že bych si léto neužila. Stejně jako jeho plánování. A někdy člověk neví, jak začít. A proto máte mě. Protože já bych si nejradši naplánovala a sepsala, a pak zase odškrtala úplně všechno. Takže jdeme na to, abych si ze svého deníčku mohla odškrtnout tenhle článek.
P.S. já fakt nekecám, mám to tam, černý na bílým

http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more

Napřed si samozřejmě musíme sednout, obklopit se fajn věcma a začít. Pokud nevíte vůbec, ale vůbec, co chcete dělat, tak bych vám doporučila, abyste začali s něčím novým. Třeba zkuste sport, tanec, kurzy jógy, cokoli. Nebo jenom focení, kreslení. A nebo se naopak zlepšujte v něčem, na co normálně nemáte čas. Hlavně si to nezapomeňte pěkně sepsat! A užít.


A když už se budete měnit a chystat vy, měl by i váš pokoj. Ať už vyměníte fotky v rámečcích za letní nebo doopravdy něco vyrobíte, hlavní je, že to bude barevné, positivní a letní! Nebo i pěkné kytičky do vázy dokáží rozveselit a zútulnit pokoj!


Zkuste barevnější nehty. Nebo i líčení. Růžovější rtěnky, světlejší oči...  A nebo i nové účesy! Další věc, kteoru vždycky dělám je třízení oblečení. Zkouším si staré věci z léta, kombinuji je s novými nebo i upravuji a vylepšuji.


Pokud máte balkon, využijte ho! My jsme si ho okrášlily kytičkami, svíčkami nebo lucerničkami (tolik zdrobnělin v jedné větě!). Přes den se můžete opalovat nebo jíst (ano!) a večer si v klidu posedět třeba i s knížkou. A věřte mi, je to neskutečně letní pocit (ano, je mi dobře)!


Vyrobte si něco! Ale něco letního, samozřejmě. Já zkoušela tenhle lip scrub a je neuvěřitelný! Chutná jako vanilka a vypadá úplně jako z Body Shopu. Recept jsem našla tady , tak se koukněte!


Ať už chceme nebo ne, k létu neodmyslitelně patří zdravá nebo minimálně lehčí jídla. Ukuchtěte něco nového a nebo i naprosto nesmyslného. Najděte něco na Pinterestu nebo nějakém blogu a šup na to.


A když už budeme zdravě jíst, tak by byla škoda, kdybychom toho nevyužili, ne? Co takhle se dokopat do cvičení a nebo alespoň běhu? Já sice nemůžu mluvit jako hrdý letní běžec, ale tenhle rok se to změní, slavnostně to tu slibuji. Fážně.

No, myslím, že jsem právě vyčerpala svůj limit pozitivity, protože takhle optimistický článek jsem dlouho nenapsala. Ale přece nebudeme depkařit, když se blíží prázdniny, zmrzlina (!) a studené kafe (!!!).
Kejt

10 komentářů:

  1. Skvelý článok! Ja už mám zoznamov, čo chcem cez leto stihnúť plnú izbu (nepreháňam, fakt!) :D A aj tak pochybujem, že sa mi to všetko podarí stihnúť.

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Super! I já už mám letní "to do list" a tak doufám že stihnu udělat aspoň půlku věcí! :)
    giveaway; in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě nikdy jsem si žádný seznam neodškrtala :D Díky zkouškám pro mě léto ještě úplně stoprocentně nezačlo, ale jako první položka bude asi ten pokoj. Ani ne tak předělávka jako třídění, velké třídění. Mám tu hrozně moc věcí!

    OdpovědětVymazat
  4. Ja prvý týždeň letných prázdnin asi prespím :D Ale budem po škole potrebovať poriadny a kvalitný, ničím nerušený spánok :D Ale inak mám na toto leto fakt dosť plánov - chystáme sa k bratrancom do Čiech, do Chorvátska a určite chceme ísť so spolužiakmi do Viedne a stanovať. V prvých týždňoch sa však chystám i na zorganizovanie môjho šatníka a chcem si nejako zmeniť izbu :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Máš peknú predstavu :) Krásne kvalitné fotky a motiv blogu :3 budem rada ak si pozriete môj blog www.moonlight-honeymoon.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Na léto miluju barevné nehty, úplně mi to dodá pozitivní enegrii a jak říkáš, letní vyzdoba pokoje je super :)

    Everything about my life

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, to je super článek, ještě více mě naladil na léto! ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Tak já začínám běhat a toho se chci držet i během prázdnin.. A díky že jsi mi připomněla ten balkon - jelikož ten je momentálně nic moc.. ale vede nám se ségrou z pokoje, na slunečně straně, takže na opalování se + čtení si ideální.. musíme si to tam trochu dozdobit, zútulnit :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mint lak na nehty miluju behem celeho roku, nejenom v lete :) ALe bez barvicek to nejde, to musim souhlasit :)
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat