28. 6. 2015

Summer Wishlist

Untitled #42


Jako každé léto se i letos ve obchodech začínají objevovat neskutečné slevy (tím nemyslím slevy typu tričko je z 1500 zlevněno na 1400, ale opravdové slevy). Co to pro mě znamená? Nakupovaní! A škemrání o peníze u rodičů. Ale nebudeme zabíhat do podrobností. Dneska vám ukážu co bych si ráda pořídila a co mi na léto rozhodně nesmí chybět v šatníku.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/06/summer-fashion-essentials.html#more

Untitled #41
V létě u mě jednoznačně vedou šaty. Nosím je skoro denně, takže by mi vůbec nevadilo pořídit si nějaké nové. Navíc se pomalu ale jistě blíží nejtrapnější tři měsíce mého života- taneční a do nich potřebuju nějaké šaty a myslím si, že ty první nebo druhé by byly perfektní.
V horkých letních dnech nechce nikdo nosit nic upnutého nebo nepohodlného. A tyto béžové šaty jsou na takové dny naprosto ideální. Dají se využít i když se ochladí. Stačí přes ně přehodit džínsku nebo sako. To stejné platí i o kytičkovaném overalu. 

Untitled #43
Ráda bych si pořídila i nějakou novou sukni. Poslední dobou jsem si hrozně oblíbila midi sukně. Jsou neskutečně pohodlné a navíc vám z nich neustále neleze zadek, jak to bývá u těch kratších. Hrozně bych chtěla černou, protože se dá nejlépe kombinovat.
Celkem by se mi hodily i další šortky. Moc je normálně nenosím, ale na tábor nebo na cestování jsou nejpohodlnější.

Untitled #44
Kimona na léto naprosto miluju a vůbec by mi nevadilo přidat další do sbírky. Možná už jste si všimli, že v podstatě nenosím džíny. Někdy je ale čas na změnu a mě se hrozně líbí boyfriend džíny, takže se mi snad podaří nějaké sehnat. A navíc se mi tyhle džíny neskutečně líbí s volným šedým, černým nebo bílým tričkem nebo nějakou pohodlnou mikinou.

Untitled #45

A v létě samozřejmě nesmí chybět ani doplňky. Ty nakupuji ve slevách snad nejraději, protože mi za plnou cenu přijdou neskutečně předražené. Hrozně bych chtěla nějaký nový baťůžek nebo kabelku. A obalů na mobil, klobouků, náhrdelníků a slunečních brýlí není nikdy dost.

To by bylo tak asi všechno. Klidně bych se vsadila, že se stejně nebudu držet tohoto wishlistu a nakoupím hromady naprosto nepotřebných věcí. Ale o tom to nakupování přece je, no ne?
Bety

12 komentářů:

  1. krásná kabelka taky potřebuju:))

    OdpovědětVymazat
  2. Chcem si čo najskôr kúpiť nejaké letné šaty (i keď počasie veľmi túto myšlienku nepodporuje a ja chodím von v dlhých rifliach), ale dnes som robila (konečne!) poriadok v mojej skrini - vyhádzala som všetko, čo už nenosím a asi by som mala ísť na seriózne veľké nákupy :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já už jsem si nákup šatů zakázala, mám jich teď hrozně moc. Ale na léto je to opravdu nejlepší oblečení, když teda není podzimní počasí :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já nutně potřebuju nějakou černou sukni, džíny a šaty :)

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelý wishlist, v niektorých veciach sa úplne vidím <3

    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  6. Máš skvělej vkus :))) Na léto teď toho taky spoustu chci (napíšu radši chci, než že potřebuju:D). A děkuju ti za komentář <3

    OdpovědětVymazat
  7. super wishlist, taky bych si pár věcí z něho pořídila. máte krásný nový design :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné kousky. Moc se mi líbí ten batůžek

    OdpovědětVymazat
  9. Souhlasííím! :3 Černý klobouk a kimono bych chtěla taky! :) No a ta bílá sukně s modrými květy vypadá taky dokonale! :3
    Skvělý Wishlist, Bett ;)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. letos jsem si sukně hrozně zamilovala, takže bych brala nějakou další áčkovou <3
    pěkný wishlist! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělý Wishlist! Já si toho ve slevách pořídila celkem dost!

    OdpovědětVymazat