25. 6. 2015

Discover new things.

 Konec měsíce, konec školy, konec stresu. A jak to tak bývá, s koncem příchází vždy něco nového: lidé, věci, zážitky, pocity... Proto se taky New In články píší spíš na konci měsíce a ne na začátku (jsem to ale chytrý člověk, že jsem na to přišla). A můj červen je naplněn hned několika novými věcmi. Ale protože jich není tolik, aby stačily na celý článek, podělím se i o novinky, které jsem objevila, vytvořila a podobně. Prostě trochu jiný typ New In.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/06/summer-fashion-essentials.html#more
 První věcí, která přibyla do mého vlastnictví, je knížka Work in progress. Jde o životopis Connora Franty, amerického youtubera, kterého jsem sice začala sledovat celkem nedávno, ale jeho videa jsem začala zbožňovat už po prvním kliknutí. Knížku jsem si koupila za celoroční práci (ehm) a dobrý známky a tak (víceméně výmluva pro útrácení peněz, ale co už). Vzhledem k tomu, že v Česku vyšla o pár měsíců později než v USA, je vám asi jasné, že jakmile jsem ji v knihkupectví objevila, začala jsem se usmívat, jako kdybych se dostala do kávovýho nebe (fakt lituju toho pána co stál vedle mě a musel spatřit můj děsivý výraz). Rozhodně ale můžu říct, že Work in progress patří mezi ty nejlepší a nejnádhernější knížky, co jsem kdy četla a doporučuju ji úplně celýmu světu.


A co by to bylo za New In bez oblečení, že? První a druhé tričko jsem koupila ve Stradivariu a nejraději bych je nosila pořád (ne, samozřejmě, že ne oboje najedno, ugh). Poslední tričko mám z Reserved . Proč jsou všechny ty trička s nápisem? No, kupovalo je mé úžasné já a jak je známo asi 90% mého šatníku tvoří oblečení s nápisy. Jak se to stalo to netuším, ale neočekávejte v nejbližší době žádné změny (a vlastně ani nikdy jindy).

Ze Stradivaria jsem si odnesla ještě tyhle náramky, které snad vyrobili jenom pro mě. Jsou prostě dokonalý. (Myslím, že jsem se právě rozpustila blahem.)

Infinity | Against The Current 
Okay, konec věcí, za které jsem utratila peníze. Před pár týdny jsem objevila skupinu s názvem Against the Current a od té doby jsem je nepřestala poslouchat. Rozhodně si pustě aspoň nějaké písničky, hrozně moc doporučuju, snad se vám aspoň trochu zalíbí.

 https://40.media.tumblr.com/7ec30689f5ba99c83ca1afdfd7d3d9d2/tumblr_npqw4yrezS1r2aobgo1_540.png


Už jsme tu měli čtení, hudbu, takže teď (jak jinak) je na řadě nějaký film. Můj typ: Ex Machina. Ani bych nevěřila, že je dneska někdo schopný natočit dobrý film o umělé inteligenci, ale stalo se a musím říct, že mi chvilku trvalo, než jsem se z filmu vzpamatovala. Navíc je tam dost dobrá hudba a děj určitě zaujme.
P.S. Pro jednou nedoporučuju film od Marvelu. Což je divný. Važte si toho.

Co přibylo do šatníku vám? Co posloucháte a co jste naposledy viděli za film? Chystáte se na něco do kina? Znáte Connora (četli jste Work in progress)? Jaké máte plány na prázdniny?
Terka

13 komentářů:

  1. Chystam sa do kina na LokalTv , naposledy som asi videla fakt film intersteller ktory mozem odporucit ! Je fakt pecka , plany na prazdniny mam docela dost len sa ich drzat najviac cim som si prikraslila satnik je asi ananasova mikinka z H&M ❤️
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  2. AtC je skvělá skupina ♥ a conor ah !! :D hezký článek :)
    dreammorebabe

    OdpovědětVymazat
  3. Tie tričká zo Stradivariusu musím ísť pozrieť :) A pribudli mi kabelky, topánky, tak rôzne... Najviac sa ale asi teším knihe Selekcia :D ale aj tá zachvíľu dojde, takže sa určite pozriem po Work in progress :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  4. oo ty trička jsou pěkný! což mi připomíná akutní nedostatek triček s nápisem v mém šatníku a to nemůžu nechat jen tak :D. díky za tipy na skupinu (hned jsem si je poslechla a jejich písničky nejsou vůbec špatný :)) a na film určitě kouknu (teda až dokoukám Teen Wolf, ještě mi zbývá jedna řada a chci to dokoukat než vyjde nová, jej :D), vypadá zajímavě :)

    giveaway; in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  5. Ďakujem za tip na skupinu, momentálne sa snažím nájsť niekoho nového koho počúvať. :)

    http://baribircak.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Ani nevím, že Connora Franta má svoji vlastní knihu :O

    OdpovědětVymazat
  7. První dvě trička vypadají skvěle a v poslední době jsem si oblíbila filmy The age of Adaline, Gia a nekonečná láska ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovna hledám nějakou novou skupinu, takže děkuju moc za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  9. O této knize slyším prvně. Ráda se o ní dozvím více.

    OdpovědětVymazat
  10. Film som veru ešte nevidela ale už som v kine zazrela ukážky :) Naposledy som si cez ebay objednala takú vtipné tričko s napísom Avada Kedavra Bitch... takému sa nedá odolať :D
    Pozývam ťa na dovolenkovú giveaway, ktorá práve prebieha u mňa na blogu.
    Zastav sa! :)
    LadyinBlack

    OdpovědětVymazat
  11. Nejvíc mě zaujala knížka, protože Connora sleduju taky a je to jeden z nejlepších youtuberů, ale ještě jsem jeho knížku nikde neviděla. Nejdřív jsem si jí koupit teda neplánovala, ale podle toho, jak jsi to napsala, si jí nejspíš pořídím! :D
    A trika supr! :) Ty nápisy jsou skvělý a trefný.

    OdpovědětVymazat