23. 6. 2015

What motivates me?

Pokud by bylo normální, abych článek nazvala celým souvětím, pojmenovala bych ho takto: Co mě donutí zvednout zadek z postele, odejít od seriálů a jít dělat něco užitečného? I když jste možná překvapení a zdá se to nemožné, tak ano, i já se někdy odhodlám. Ale není to jen tak a občas (ehm, občas) potřebuji velkou dávku inspirace. Já si myslím, že není nic horšího než být nemotivovaný (viz poslední dny školy). To pak nemám chuť dělat vůbec nic - ani ty seriály mě pomalu nezabaví! Ještě, že mám to štěstí a jsem obklopená lidmi a věcmi, co mi pomáhají. Takže, kdo má chuť zvednout se z postele a jít něco dělat?
P.S. klid, ještě nemusíte, zatím vám stačí jen číst


http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/06/summer-fashion-essentials.html#more
Když už trávím tolik času na počítači, měla bych z toho taky něco mít, ne? (a tím nemyslím bolest za krkem) A proto mám tuhle úžasnou motivující tapetu od své sestry (vřelé díky). Na fotce to nevidíte, ale mám tam třeba různé citáty, věci co chci nebo oblíbené fotky. Stejně tak mě povzbudí třeba oblíbený film (Audrey!). Zkuste to taky!


Už jsem na to dlouho neměla čas (teď vás asi moc nemotivuji), ale dřív jsem si vždy sedla, kolem sebe všechny inspirující knížky, deníčky a tužky a prostě plánovala, tvořila a přemýšlela. Zkuste to. Rozvrhněte si co chcete dělat (třeba pro svoje cíle) nebo jen tak listujte oblíbenou knížkou, slintejte nad úžasnými recepty a poslouchejte oblíbené písničky. Je to super pocit.


Citáty. Kdo je nemiluje? Já si napsala na psacím stroji (so tumblr!) pár mých oblíbených vět a rozmístila je po pokoji, aby mi pokaždé mohly vykouzlit úsměv na tváři.


Znáte snad něco lepšího než barevné tužky, pastelky nebo fixy, se kterými můžete plánovat, psát, čmárat a odšktávat splněné věci? Já teda pár věcí znám (kafe, jídlo, kafe...), ale pořád je to docela dobrý pocit, ne?


A protože nejsem jenom blogerka nebo tanečnice, ale i fotografka, miluji prohlížení fotografií. Ať jsou moje vlastní, cizí, z časopisu nebo na tumblr, nic mě nedokáže nadchnout víc. Chci říct, já než jdu posilovat (např.), tak se prostě neobejdu bez alespoň malého mrknutí na we♥it!


A tohle je spíš malý tip a je mi jasné, že nemusí vyhovovat všem. Ale já se například cítím víc nabitá a odhodlaná, když se namaluji, učešu a obleču si něco, co mám ráda. Připadám si pak víc sebevědomá a jdu něco dělat. Naopak kdybych seděla neučesaná a v teplákách, zvedala bych se z pod peřin asi hůř. Ale to neznamená, že bych se tak necítila dobře, hehe!

Tak, jestli teď nejste namotivovaní, tak už nevím co s vámi a asi vás prostě jenom pošlu pro Nutellu a kafe a řeknu vám, ať si to lenošení užijete. :)
Kate

15 komentářů:

  1. Citáty mám taky ráda, s tím líčením, oblékáním to mám stejný :-) jinak super článek

    OdpovědětVymazat
  2. Citáty mám taky ráda, s tím líčením, oblékáním to mám stejný :-) jinak super článek

    OdpovědětVymazat
  3. citáty ma asi najviac motivujú ! a hlavne tie obrázky s nimi :) hneď to človeka nejako povzbudí, aby niečo urobil :D
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou ten měla jsi použít ten delší nadpis, ten je lepší a opravdu originální, teda mě se opravdu moc líbil :) bolest za krkem je fakt hrozná, to fakt nesnáším.. i když mě tedy spíše víc bolí zadek :D a rozvěsit si citáty a obrázky kolem sebe je vždy ten nejlepší způsob :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek! ..zrovna ležím v pyžamu v posteli, s kafem v ruce, v pokojíčku mám neskutečný bordel a marně sbírám síly na to, jít s tím něco udělat :D ..tak asi začnu s tím, že nejdřív dám do pořádku sebe a pak ten zbytek, děkuji moc za návod, jak na to! :))

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Super článok!! Veľa vecí robím aj ja a naozaj to funguje :)

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Máš strašně krásné fotky, ty jsou určitě taky pro ostatní motivací. <3 A nalíčená se taky vždycky citím líp. Super článek.

    hola-guys.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Super článek, klasické odškrtávání..pro mě nezbytnost! Máš moc krásný blog, určitě tu nejsem naposledy. :)
    Dobroty od A

    OdpovědětVymazat
  9. psaní citátů na stroji je strašně dobrej nápad! já si je většinou tisknu, ale takhle je to takový víc osobnější, když si to i sama napíšeš :)

    giveaway; in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  10. Super článek, máme to nějak stejně až na ty citáty, ty mně nikdy nebraly, nemotivovaly, nevím ani proč.

    OdpovědětVymazat
  11. veľmi pekný článok! pravda je posledný odstavec, tiež sa cítim viac sebavedomá, keď som namaľovaná a pekne upravená... však občas už ani to nepomáha :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám v plánu si najít nějaké anglické citáty a pak zajít k babičce, zjistit, jestli má funkční psací stroj a napsat si je tam :)

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  13. Během červa, kdy se psaly poslední testy jsem nedělala nic jiného, než si psala "to do lists" a všemožné plány, abych za den stihla vše co chci. Dokonce můžu i říct, e díky těmto seznamům bych konce školního roku nejspíše nezvládla:)

    OdpovědětVymazat
  14. Citáty sú skvelé! Mňa motivuje to, že žena je zvyknutá na určitý štandard a nemôže ho stratiť, inak zošalie. Samozrejme, tento šttandard treba budovať a urobiť z neho nadštandard. Čím vyššie teda budeme, tým horšie sa budeme cítiť, keď sa budeme flákať ;)

    Betty
    http://glitteringdreams.com

    OdpovědětVymazat