30. 6. 2015

Favourite things for the last month

Ať už je to malá nebo velká věc, člověk, fotka nebo místo, hlavní je, že vás to dělá šťastnými. A já můžu hrdě prohlásit, že v posledním měsíci těhle věcí bylo hrozně moc. Dokonce tolik, že se mi ani nevejdou do tohohle článku, takže jsem musela postoupit tvrdou zkoušku a pár věci vyřadit (já vím, jak tvrdé). Ale to nevadí, protože pro vás zůstalo jen to nejlepší z nejlepších! A když už píši článek o oblíbencích, musím toho taky využít. A něco vám říct. Važte si všeho co máte, i kdyby to měla být ta nejjednodušší věc. Jednou si za to poděkujete. Že jste i v nepodstatném našli něco, co stálo za úsměv. A když už jsem vás poučila, tak jdeme na článek. Třeba také vykouzlí pár úsměvů.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/06/summer-fashion-essentials.html#more

Tímhle začneme za a, protože se mi líbí ta fotka a za b, protože prostě proto. Zklamu vás, ale oblíbenec není moje ruka, nýbrž lak na nehty. Normálně byste mě uviděli spíš s černým, tmavě červeným nebo nějakým jiným výrazným lakem, ale udělala jsem výjimku a vyplatilo se mi to. Tahle barva se mnou rozhodně zůstane delší dobu!



A když už jsme u kosmetiky, tak u ní taky zůstaneme. Tuhle tužku už mám věčnost, ale poslední dobou jsem ji začla hodně používat. Jenom na tenké linky, je to rychlé a nevypadám jako nevyspaný jezevec. Doporučuji!


Tyhle prstýnky jsem sehnala za 15 Kč. Z HM. A to jich je ještě víc. Samozřejmě, že barví jak ďas a už začínají rezavět, ale za tu cenu... Navíc miluji pocit, když mám prstýnky. Možná je to úchylka, ale mně se líbí (nejsem divná).


Hned dvě věci na jedné fotce (bonus!). První je sukně, kterou mám novou a zamilovala jsem se jak do jejího střihu, vzoru tak i do té barvy! A holter top jsem také chtěla asi rok a konečně ho mám doma, v šuplíku a nikam mi neuteče, ha!


Poslední kousek oblečení - tyhle džíny. Sice z nich moc nevidíte, ale jde o ty ohrnuté nohavice. Hrozně mě to bavilo a cítila jsem se úplně tumblr (opakuji! nejsem divná). Vyplatilo se mi to do takového toho počasí ''umřu dneska vedrem nebo mi umrznou nohy?''.


Přesouváme se na nejlepší část - jídlo! Jahody jsou jedna věc, ale ještě lepší je tvaroh. Lépe řečeno: tvaroh s mlékem. Nevím proč, ale chutná mi tak mnohem více a když si dáte práci a hezky to ozdobíte, budete mít dvojnásobnou radost.
P.S. kávu nezmiňuji, to je oblíbenec života, ne měsíce


Předposlední věc! Tahle úžasná láhev na pití. Ta mi taky v hlavě ležela už hodně dlouho (jako ne doopravdy, ale no, gh). Nakonec jsem ji uviděla v IKEA a maminka mi ji koupila, takže velké díky. A představte si v tom ten citron a jahody a - (screams).

Poslední věc bude v podstatě jen odkaz. Terka už se o něm nepřímo zmiňovala, ale já jsem si ho tak oblíbila, že se o něj prostě musím podělit (i když, kdybych ho měla, tak bych ho nikomu nedala!). Teď jste asi trochu zmatení - jde o člověka. Lépe řečeno YouTubera, spisovatele, snílka a úžasnou osobu v jednom. Jde o Connora Frantu. Za posledních pár dní jsem viděla snad polovinu jeho videí a pomalu dočítám jeho knížku. Takže vážně. Zvedněte ruku, natáhněte se,  klikněte a zamilujte se.

Jestli je článek příliš dlouhý, tak mě omluvte. Ale myslím, že jste si všimli, jak jsem vším tímhle posedlá. Takže vám přeji ať taky najdete různě věci, osoby nebo jenom myšlenky, které vám zlepší den, měsíc nebo třeba život. 
P.S. až je najdete, napište mi je do komentářů, ha
Kate

8 komentářů:

  1. Krásné fotky, Kate :)
    Já používám linky od Miss sporty a jsem s nimi moc spokojená :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně, jak píšeš Kate, je třeba užívat si maličkostí a spatřovat štěstí všude kolem nás. To je totiž opravdové štěstí <3
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  3. Bez užívania si maličkostí je to oničom :) Pekné veci a momenty sú všade okolo nás, treba si ich len všímať a naplno vychutnávať.

    OdpovědětVymazat
  4. Jee, super článek! Miluju takové články :) Ty džíny jsou super, miluju když si je můžu zahnout :) :D Kávu miluju a ta láhev je dokonalá.

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  5. Jůů, úplně z tvých slov dýchá nadšení ze všech těch věcích :))

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. aaach to jsou boží fotky :)
    Jsem nadšená z fotky, kde jsou ohrnuté jeany, je kouzelná, nevím čím :-) <3
    a essence tužka...ne vždy platí, že levná kosmetika= špatná...naopak, tahle je božská, taky ji mam :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty prstýnky jsou super a jen za 15Kč? No, neber je!

    OdpovědětVymazat