2. 7. 2015

Places that make me happy

Dnešek může být vždycky lepší. Přece jen existují věci, činnosti nebo lidi, kteří vám vykouzlí úsměv na tváři za jakékoliv situace. Taky vám tu pořád opakujeme, že den dokáží zlepšit i zdánlivě nepodstatné maličkosti. Další věc, která dokáže změnit vaši náladu jsou místa. Posledních deset měsíců jsem strávila většinu času ve škole a těžko můžu říct, že mě toto místo rozveselí, když mám špatnou náladu (samozřejmě mám kamarádky, takže to není až tak zlý, ale chápete co tím myslím). Navíc když musíte trávit dny učením nebo prací, nemáte čas být zrovna tam, kde byste chtěli být a dělat věci, které vás baví. Teď jsou ale prázdniny a já konečně můžu trávit svůj čas na místech, která mám ráda.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/06/summer-fashion-essentials.html#more

Ať už jsem kdekoliv, vždy mi zvedne náladu pěkný výhled. Občas prostě není nic lepšího než se na chvilku zastavit, pozorovat a přemýšlet.

Většina lidí nejspíš nachází největší klid v přírodě: u vody, na louce nebo jako já v lese. Pro mě je to prostě jedno z nejklidnějších míst, jaké si dovedu představit. Pokud teda nejsem na školním výletě.


A co je lepší než dlouhé projížďky autem s hudbou z rádia a otevřeným okýnkem? Pro mě skoro nic.

Když už jsme u toho cestování. Vždy tu budou místa, na která se autem, letadlem ani lodí prostě nedostanete. Jak vyřešit tenhle problém? Koupit si lístek, popcorn a pohodlně se usadit. V kině jako doma, aneb moje životní motto.


A pak jsou tu knížky. Někdo čte rád u stolu nebo v posteli. Já mám pro čtení vyhrazené křeslo. Bez něho si svůj život představit ani nedokážu.

Nejspíš vás tedy nepřekvapí, že další na tomto listu jsou knihkupectví. Nebo knihovny, v podstatě jakákoliv místnost, ve které je alespoň jedna knížka.


Nejvíc času, ale stejně trávím, za stolem. Když píšu články, poslouchám Spotify, piju kafe (ha, vsadím se, že už jste si mysleli, že tohle bude bezkofeinový článek) nebo procházím Tumblr. Tak nějak tady žiju (trochu smutný, ale co už).

Kdybych to měla nejak shrnout, tak nacházím radost všude, kde zároveň nacházím i inspiraci. Prostě místa, která mi dodávají nové nápady a motivují mě k jejich uskutečnění.

Samozřejmě je tu problém: můj pokoj má hezký výhled, knížky, moje drahé křesílko a taky stůl. Víte jak je těžký trávit čas někde jinde?

Jaká místa dělají radost vám? Kde nacházíte inspiraci? Co všechno plánujete o prázdninách?
Terka

7 komentářů:

  1. Myslím, že som sa s tebou vo všetkom zhodla :) Najlepšia je však kombinácia knižnice alebo kníhkupectva a kávy! :D

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Moje nejoblíbenější místo je knihkupectví :))

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  3. Teď vůbec nejezdím a štve mě to :D souhlasím ! :)
    dreammorebabe

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelý článok a aj fotky :) Mojim najobľúbenejším miestom je naša chata! :)

    OdpovědětVymazat
  5. super článok :) u mňa sú to tiež kníhkupectvá a tiché kaviarne, kde sa môžem zavŕtať do kresla a v pokoji premýšľať :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký článek. Já klid nacházím v antikvariátech s knihami.

    OdpovědětVymazat
  7. shodneme se úplně na všem :D. nejraději chodím do lesa, kde je krásný klid, až budu mít řidičák, tak to budou samý road tripy s pěkně nahlas puštěným rádiem a kino + popcorn = <3. pro mě je místem na čtení postel, vždycky si opřu polštář o čelo postele a nechávám se vtáhnout do knižního světa. a i pro mě je někdy dost těžký se odtrhnout od kombinace počítač a tumblr :D
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat