5. 7. 2015

Summer mood

Možná jsem jediná, ale jakmile jsem si odbyla ty poslední úmorné hodiny ve škole a věděla, že teď už mě čekají jenom dva měsíce volna (a jídla), měla jsem potřebu se odměnit. Za všechno. Za ten celý dlouhý školní rok. A ano, uhádli jste. Odměn bylo víc (ups?), ale dnes vám ukáži jen jednu. Jsou to tyhle pruhované šaty. Po podobných jsem pokukovala možná i od minulých prázdnin, takže je můžu s klidnou duší prohlásit za dokonalý úlovek. No řekněte sami.
P.S. zajímalo by mě, jak dlouho mi vydrží výmluvy typu: jo, kup si to, je to přece tvoje odměna!
P.P.S. na druhou stranu, proč bych potřebovala nějaké výmluvy?

 http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/06/summer-fashion-essentials.html#more

 A musím využít situace a pochválit tenhle nádhrdelník, protože už ho mám tak dva roky. Z Ebay. Za 35 Kč a pořád je v normálním stavu. Takže potlesk, ne?



Taky musím upozornit na tuhle dokonalou kabelku. A na to, že jsem si jí vypůjčila od mamky, takže díky, díky! No a boty jsou taky prostě dokonalost (no a co, že mě řezaly do nohy, jen se na ně podívejte).




Jestli se vám šaty líbily, tak budu jenom ráda, já jsem z nich nadšená. Přála bych si, abyste se mohli natáhnout do počítače a dotknout se jich, protože jsou neuvěřitelně pohodlný. Užívejte léta, za dva měsíce je pryč! (ano, jsem optimista, hah)
Kate

20 komentářů:

  1. Ach, tak tie sú úžasné ♥♥ Môžem sa spýtať, kde si ich ulovila?
    Inak si úplne krásna!

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty jsou opravdu krásný. Mám ráda tyto rovné střihy, co tak trochu jdou proti ženským křivkám, ale na druhou stranu mi připadají tak strašně moc ženské a svůdné. Krása :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jen se hezky odměňuj, to je potřeba!!
    Moc moc Ti to sluší, jsem nadšená z náhrdelníku :)

    OdpovědětVymazat
  4. O pruhovaných šatách veľmi dlho premýšľam, možno ak nabudúce na ne narazím tak si ich vezmem aj ja, svedčia ti :-)

    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  5. Saty vazne vypadaji skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Super saty :)

    xxx

    http://curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovědětVymazat
  7. Šaty jsou krásné! :)
    .. a jen tak mimochodem, mně se "výmluva", že si to zasloužím, drží už skoro dva měsíce :D

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Milujem prúžky a v poslednej dobe som začala nosiť i sukne a šaty - tie tvoje sú úplne perfektné ♥
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na moju letnú giveaway!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne šaty. A topánky tiež.
    Inak, si veľmi pekná, možno ti to príde od veci, ale črtmi tváre mi dokonca trochu pripomínaš Sophiu Turner :D

    ➳Heroines Never Fade

    OdpovědětVymazat
  10. krása :) náhrdelníky z ebay jsou nejlepší, někdy dokonce vydrží dýl než klasický z obchodu. a navíc je to prakticky to samý, akorát za mnohem nižší cenu :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  11. jeste moře a je to dokonalé,šaty ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  12. Proužky teď letí. Sluší to to.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj. Moc ti to sluší a máš velmi pěkný blog.:) Určitě ho budu číst.:) Teprve začínám, ale byla bych ráda, kdyby ses podívala na můj blog :)

    http://missbloggeress.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. ten náhrdelník mám taky =)
    http://allys-cook.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Opravdu nádherné šaty :))
    http://worldbyanett.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. No ty si kráska!! A šatičky jsou bomba taky něco takového hledám:-)

    OdpovědětVymazat