8. 7. 2015

My summer so far

Konečně po týdnu neskutečného vedra můžu vystrčit hlavu z okna, aniž bych se musela bát, že shořím na popel. V noci se totiž dostavila už dlouho očekávaná bouřka a s přestávkama prší zatím celý den. Navíc jsem si uvědomila, že mám za sebou první prázdninový týden a protože i přesto, že jsem strávila toto období hlavně doma, jsem zvládla udělat pár věcí a jenom jsem se neflákala (čímž jsem překvapila sama sebe), napadlo mě, že se s vámi o pár ze svých malých úspěchů podělím.

 http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/06/summer-fashion-essentials.html#more
Jakmile začalo léto, objevil se jeden zásadní ale nepřekvapivý problém: Neměla jsem co na sebe. A jak jinak to vyřešit než strávit skoro celý den v nákupáku?
Pořídila jsem si několik triček, asi ty nejpohodlnější kraťásky na světě a naprosto dokonalou košili (která sice není zrovna na léto, ale co).

Další změnou mého vzhledu jsou čerstvě obarvené vlasy. Mám blonďaté ombré a spokojenější být ani nemůžu.

Další věc, kterou jsem chtěla udělat (ve které mi ale bránila lenost a ne strach z toho, že budu vypadat jako postava z hororu) byl úklid oblečení, šperků a vlastně tak nějak úklid všeho, ale to už je na mě moc, takže jsem to vzala hezky postupně a už mám za sebou úklid dvou (a půl) skříní.

A protože mám léto spojené i s knížkami, když jsem v obchodě narazila na poslední díl Maze Runner, tak jsem neodolala a strávila následující dva dny čtením.

Taky jsem včera viděla Jurský svět, čímž se mi splnilo další přání. Spielberg nezklamal, efekty stály za to a Chris Pratt byl dokonalost sama. Takže moc doporučuju, film za návštěvu kina rozhodně stojí.

Navíc se mi po nevím jak dlouhé době podařilo najít brigádu. Já a Kejt budeme pracovat v call centru, tak jenom doufám, že to nějak zvládnu, ale i kdyby mě vyrazily po prvním dni aspoň budu mít nějaké ty zkušenosti.

Co jste zatím zvládly vy? Jaké knížky jste přečetli? Byli jste na něčem v kině? Máte na tohle léto nějakou brigádu? Doufám, že se máte dobře a užívejte si prázdniny. 
Terka

15 komentářů:

  1. pekný článok, ja chodím tiež na brigádu a vždy odtiaľ prídem unavená a len potom doma ležím :D
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  2. blond ombre ti moc sluší! :) to sarcastic tričko je naprosto skvělí, můžu se zeptat odkud je? :D. Maze Runnera mám ke čtení v pořadí po dočtení celý trilogie Divergence a už se nemůžu dočkat filmu, který bude (asi?) v září (nojo, Dylan O'Brien) :D. brigádu na léto kupodivu mám, takže snad bude i nějaký výdělek :D. pěkný článek!
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek. Mně letos brigáda nevyšla. Já momentálně čtu Divočinu a v kině jsem byla v červnu :) A barvení se povedlo :)

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, ty vlasy jsou úžasné, to se povedlo :)))) a knížky v létě jsou nejvíc :) a brigáda v call centru je silný kafe, sama jsem si to jednou zkusila, vydržela jsem dva měsíce, myslím, možná měsíc a něco, teď nevím, každopádně držím palce, na druhou stranu, je horko, lidi jsou venku, tak moc telefony brát nebudou, tak to bude pohoda ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tie vlasy máš super !! :) Ja som sa dnes pustila tiež konečne do upratovania, pretože som musela vytriediť staré oblečenie a zabralo mi to skoro celý deň :D
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. Pekný článok :) Ja od začiatku prázdnin brugádujem a dnes som si bola požičiať dve knížky, tak som zvedavá za koľko ich prečítam a či vôbec, pretože ja nerada čítam knihy, ktoré mám ako povinnú čedbu do školy. :/ Ale musím :) Držím vám prsty v práci baby ! ;)
    Zároveň všetkých ktorých baví svet kozmetiky pozývam na moju SÚŤAŽ o tri kozmetické balíčky . Dúfam, že sa zúčastníte. :) Budem mooooooc rada ♥♥♥

    http://everydaywithlola.blogspot.sk/2015/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Máš neskutečně inspirativní blog. Vždycky úplně hltám každý článek. <3

    OdpovědětVymazat
  8. Na Jurskym parku jsem byla konecne dneska a bylo to fakt uplne bozi :)

    xxx

    www.curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovědětVymazat
  9. Nové vlásky vypadají úplně dokonale, zamilovala jsem se do nich! :) Na Jursky park mě lákala kamarádka, ale tengle typ filmů zrovna nepatří mezi mé oblíbené ;) Léto mám také spojené s knížkama, a tak je čtu neskutečnou rychlostí, doháním všechny nepřečtené knížky z celého roku :D Držím palce, aby jsi to v Call centru zvládla :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Jurský svět se mi taky moc líbil :)

    OdpovědětVymazat
  11. Chcem si počas leta ostrihať vlasy - naposledy videli nožnice rok dozadu a moje končeky už kričia o pomoc :D Ale už i ja som si stihla upratať skriňu :)
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na moju letnú giveaway!

    OdpovědětVymazat
  12. Na jurským parku jsem ještě nebyla, musím zajít :) A ombre vypada dobre :)

    xx Sab | http://thechicflair.blogspot.co.uk/2015/07/giveaway-uk-cz.html - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  13. máš úžasný design, fotky a vůbec styl blogu! chci jít na jurský park!! v našem zapadákově už ho taky dávají :))
    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat