10. 7. 2015

My inner photographer

Jak už možná víte, tak miluji focení. Nejspíš to jde poznat i z fotek k článkům, ale rozhodla jsem se, že vám kromě nich ukážu i ty, které nefotím pro blog, ale jen tak, pro sebe. Ať už je to obloha, káva (divili byste se, kolikrát jsem zachytila hrnek kávy prostě jen proto, že je v tom hrnku ta káva!), knížky nebo krajina, hrozně mě to baví. Myslím, že je nádherné někdy se vydat ven, jen za účelem focení. Prostě se projít, dívat se nahoru, za sebe, hledat určité kompozice, objevovat to, co ostatní nevidí a pak to vyfotit. Je v tom určitá krása. Dobře, už jsem na vás asi moc poetická, ale asi mám takovou náladu. A víte, čím to je? Neměla jsem kafe.
P.S. já vím, že mi nevěříte, ale vážně
P.P.S. zajímalo by mě jestli to, že jsem si po půl roce nedala k snídani kafe bude mít nějaký následky

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/06/summer-fashion-essentials.html#more

Mám to štěstí, že mám takovýhle nádherný výhled z pokoje a štěstí na červánky a západy slunce. Ne. Nikdy jich nebudu mít dost.



Z téhle fotky jsem doopravdy nadšená!  



Musíme si focení outfitů něčím zpestřit, ne? :) 


So tumblr?
 

Jo já vím, ruce jsou taková úchylka :)



Z tohohle přímo čiší letní atmosféra!




Vítr, léto, kniha a sny.


Omlouvám se za délku článku, ale nemohla jsem vynechat žádnou fotku, prostě jsem se s vámi musela podělit o každou z nich! Přijde mi, že má každá co říct, čím zaujmout. Rozhodně napište do komentářů, co si myslíte, přijímám i kritiku! :)
Kate

15 komentářů:

  1. Ty fotky jsou bomba, máš v sobě určitě velký kus nadání:-) A fotky s rukou jsem super, určitě sem přidávej víc takových článků:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Za délku článku se neomlouvej, jsem schopná ho protáhnout i víc! :D Každopádně já mám zas úchylku na nohy. A hlavně si je fotim na mobil, jenže mě přijdou vhodný do některejch fotek jako zpestření :D:D Hah. A focení je skvělý :) Tak jen foť dál <3 Jde ti to.
    Jinak ti děkuju moc <3

    OdpovědětVymazat
  3. Prostě páni, tohle je dokonalost. Ty fotky jsou jedny z nejnádhernějších, jaké jsem v poslední době viděla. <3

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji takovéto fotky! :3 Souhlasím s Wendy, tyto články nejsou nikdy dost dlouhé! :3 Mi se nejvíc líbí, 1., 5., 6., 7. a 14. :3 Dokonalé, perfektně fotíš, Kate. Opravdu úžasné fotky :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Naozaj krásne fotky. Tie fotené v tráve sa mi páčia asi najviac ale všetky sú nádherné a niečim ma zaujali. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dosť dobrá kvalita :3 !! www.moonlight-honeymoon.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Tie fotky sú nádherné, ja som na fotenie taká lamka, vždy som chcela vytvoriť niečo umelecké, ale nakoniec to boli len obyčajné fotky, ale tie tvoje majú niečo do seba;)
    http://feelikeunicorn.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Akú kritiku, veď na tých fotkách nie je čo vytknúť :) fakt nádherné. a trochu tumblr, ale veď aj tie fotky musia odniekiaľ byť :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky, veľmi veľmi si ma potešila komentom na mojom bogu, ale tvoje fotky sú nesmierne krásne a majú svoj vlastný cieľ :)

    Môj BLOG /KLIK/

    OdpovědětVymazat
  10. Fotky jsou velmi zajímavé, moc se mi na nich líbí ta ,,umělečnost" :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Nejvíc se mi zalíbila ta druhá fotka asi proto, že podobné fotím dost často. Je to taková moje úchylka fotit západy slunce. Jinak všechny fotky jsou krásné ☺

    OdpovědětVymazat
  12. Fotky jsou super, moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkné fotky :) Nejvíc se mi líbí ta první <3

    xx Sab http://thechicflair.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. krásné fotky, úplně z nich cítím tu letní atmosféru :)

    OdpovědětVymazat