12. 7. 2015

Summer love

Čím jsem starší tím víc miluju léto. Obzvlášť letos si ho ohromě užívám (A konečně - nemyslím to ironicky! Pokrok!). Včera jsem se vrátila z Holandska (a Belgie a Německa a Lucemburska). Bylo to tam vážně krásný. Všude samé cihly, malé roztomilé domy, zapadlé uličky, kanály a kola. Naprosto všude byla kola. Není tam snad nikdo, kdo by kolo neměl a asi nemají rádi turisty, protože jsem byla několikrát málem přejetá. Ale vždycky jsem zázrakem uhnula (jsem holka šikovná, já vím!). Ale o tomto výletu se dozvíte až v nějakém dalším článku. 
Dneska mám pro vás outfit. Je poskládaný z mých oblíbených kousků. Hrozně ráda nosím tuhle džínovou bundu. Je skvělá a hodí se ke všemu. Sukni jsem si koupila ve slevě, takže ji mám ráda o to víc. A tričko s náhrdelníkem jsem si přivezla z Ameriky a nosím ho pořád!

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/06/summer-fashion-essentials.html#more



 

Nevšímejte si prosím mých modřin na koleni. Já jsem ták elegantní, že často někde spadnu nebo do něčeho vrazím. No jo, jak jsem psala, jsem holka šikovná.



Doufám, že se vám článek líbil. Hrozně nás focení outfitů baví, takže teď v létě se je budeme snažit přidávat častěji. Mějte se krásně a užívejte si prázdniny, které už brzy končí!
Betty



24 komentářů:

  1. Este viac ako tvoj outfit sa mi pacia tvoje vlasy! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Džínová bundička je parádní, ale ještě lepší jsou tvoje vlasy! ♥

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ten tvůj úsměv je nádherný, roztomilý! :3 Moc povedený outfit. (Ten náhrdelník je perfektní) :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. ta sukně a náhrdelník jsou perfektní! krásný outfit :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  5. Ty šaty a náhrdelník jsou naprosto božské ♥
    Co se týče modřin, jsem na tom stejně. Stačí, abych se někde lehce praštila (což dělám často :D ) a už jsem samá modřina. Jednou jsem dopadla tak špatně, že jsem si musela makeupovat kolena, abych vůbec mohla jít na zkoušku a neřekli si o mně, že mě někdo mlátí :D

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  6. nice :) happy Monday!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Nechcem aby to znelo divne, ale si úplne krásna! :) taká nezvyčajná :) a aj outfit je :D

    xoxo ♥ www.beingasanmonica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Strašně ti to sluší! Máš boží vlasy :)
    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  9. Máš nádherné vlásky <3
    Veľmi ti tento outfit pristane. :)
    Pozývam ťa na moju letnú súťaž o 3 kozmetické balíčky. Budem rada ak sa zúčastniš. :)
    www.everydaywithlola.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Veľmi sa mi páčia šaty a džínsová bunda, ohromne ti to pristane, aj ten účes a všetko ♥ Už sa teším na článok z tvojich výletov, pretože mojim snom je raz ísť do Holandska!

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělý outfit, moc pěkná kombinace :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Na tvůj článek z cest se moc těším:) Outfit je jinak naprosto dokonalý! Sukně i bundička se mi moc líbí:3

    Daydreamer Natty
    Zapoj se do GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  13. Jééé, to je krása ♥ a těším se na další článek, ty cestovací mám moc ráda :))

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem na tom podobně s tím létem. A to Holandsko ti závidím, já jsem taky vždy uchvácená z těch domečků, uliček, lidí, a mohla bych pokračovat do nekonečna :D

    OdpovědětVymazat
  15. jsi uplne nadherna! a ja teda leto fakt nemusim :D

    OdpovědětVymazat
  16. krásná sukně <3 mám tento styl moc ráda :) a sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Máš perfektné vlasy a tiež mám svoju obľúbenú džínsovú bundu ako Ty. Pekné! :-)
    Budem rada, ak sa zapojíš (zapojíte) na mojom blogu do prebiehajúcej súťaže s témou "Farebné leto". Podrobnejšie info tu:
    https://www.facebook.com/katharinefashionisbeautiful/posts/949750498378371
    Prípadne viac aj u mňa na blogu.
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  18. Moc ti to sluší, máš krásný úsměv a úžasnou bundu :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat