25. 7. 2015

I fall in love with details.

Občas je těžké vidět věci, z té lepší stránky, ale protože bych ráda sama sebe brala jako optimistu, musím se o to snažit. Někdy je to snadné. Prostě strávit chvilku času na We♥It, kouknout se na pár videí nebo se jednoduše začíst do nějaké knížky. Jindy to zase nejde, ať už se snažíte sebevíc. Může se totiž stát, že přehlédnete věci, které máte přímo před sebou. Věci, které vám možná dokáží zlepšit den, aniž byste si to uvědomili. Maličkosti jsou důležité a já vám dneska vypíšu těch pár, co mi dělají radost poslední dobou.
P.S. Na seznamu není kafe. To totiž není malá věc, ale denní nezbytnost, styl života a tak.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more
Komu by náladu nezvedla pěkná rostlinka, že? Hlavně si nemyslete, že jsem nějaký milovník kytek. Samozřejmě mám je ráda, ale kaktus je asi tak jediná rostlina, o kterou se dokážu postarat. Nějaké pravidelné zalévání? Haha.


Tenhle deníček z Ikey se hned po koupení stal jedním z mých nejoblíbenějších. Prostě stačí chvilku v něm listovat a hned se mi zvedne nálada. (Stejný účinek na mě má skoro každý deník, ale to je vedlejší).


Věci z Ikey asi celkově šíří radost, protože bez téhle svíčky si svůj život představit nedokážu. Má vonět jako sůl a celkově hrozně uklidňuje. 


Tyhle bonbony jsem dostala od babičky, a i když mají celkem výraznou a zvláštní chuť, jakmile jsem si na ně ale zvykla, tak jsem si je hned oblíbila.


Léto je pro mě z nějakého důvodu období, kdy se bez náramků neobejdu. Když vyjdu ven (což se zas tak často neděje), musím mít na ruce alespoň jeden. Nejspíš další z mých závislostí.

Co nejvíc rozveselí vás? Bez jakých maličkostí si svůj život nedokážete představit? Užíváte si léto? 
Terka

9 komentářů:

  1. krásne fotky :) niekedy je to naozaj ťažké vidieť všetko pozitívne, ale človek sa musí snažiť :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. jé ten kaktus je pěkný :) zrovna včera jsem si koupila nové dva do mé sbírky, protože kaktusy jsou i u mě jediné rostliny, co přežívají :D. v poslední době se mi strašně zalíbily "eko" zápisníky, které se mi nehorázně líbí a ikdyž už mám dva, nutně "potřebuju" jejich počet rozšířit :3 super článek! :) in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  3. Rovnaký denník - iba vo väčších rozmeroch - mám aj ja :) Láska na prvý pohľad ❤ Sviečky sú proste nevyhnutnosť a o kaktusoch ani nehovoriac! Skvelý článok!

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky i článek :))

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ta květinka je moc pěkná :) Já si koupím vždy nějakou pěknou a barevnou kytku, ale pak mi zvadne - klasika :D.

    ♥ Monča ♥


    OdpovědětVymazat
  6. Ten kaktus je rozkošný ! opravdu moc hezký článek ! :)
    http://smileluccy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. ten diářek je naprosto boží!♥ Nedám dopustit na takovéhle vecičky
    super blog btw!

    ADEL'S FASHION LIFE

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj Terko :)
    Blog sleduji již delší dobu a je vážně parádní :)
    Kytička kterou vlastníš se jmenuje: NETŘESK http://www.konev.cz/rostliny/netresk/ zde máš pár rad k péči o něj ;)
    Ten deníček je naprosto parádní o víkendu bez návaznosti na blog jsem si jej koupila jsem z něj nadšená :3
    (nojo je na něm Sova takže jsem ho tam nemohla nechat O:-) )

    OdpovědětVymazat